Herkesee sellamı hellow
Nasılsınız?
Erken attım bölümü merak etmeyin diye, ne kadar iyi kalpliyim.
Bu bölümde, hem İzmariti tanıyacaksınız hemde göreceksiniz.
Bölüm şarkısı: Berkay Altunyay: Rengarenk acılar 🎈
Bölüm sonunda süpriz var. 🤭
İyi okumalar.🥀🌻
~~~
Izmarit'in anlatımından:
Hayata bazen dönüm noktaları olur, tam olarak o dönüm noktasındaydım, sevdiğim adamın karşına çıkacaktım. Kalbim hiç olmadığı kadar hızlı çarpıyodu. Bir yandan da içim kan ağlıyordu ya sevmese beni kaldıramazdım...
Banka oturmuş onu bekliyordum. Beni gördüğünde ne tepki verecekti, sevmesi için dualar ederken bankın önünde bir çift ayakkabı durdu. Derin bir nefes aldım ve yerimden kalktım. Kafamdaki şapkayı yavaş hareketlerle çıkardım ve ditekt Korel'in gözlerine baktım. Korel bana baktı baktı baktı sadece gözlerimin içine baktı. "Be-ben Ayza" dedim kekelemiştim çünkü gözlerime çok derin bakıyodu.
"Gözlerini daha önceden görmüştüm, çok güzeller" Korel bunu bilinçsizce söylemiş gibiydi. Hafifçe güldüm. "Beğenmene sevindim."
"Sarılabilir miyim?" Dedim çok istiyodum onun kokusuyla mayışmayı. Korel ellerini iki yana açtı, bu sarılabilirsin demekti sanırım. Sıkıca sarıldım, ellerini terettütle belime koydu. Kokusu çok güzeldi.
Uzun bir sarılma dakikasından sonra, banka oturduk, hayla gözlerime bakıyodu. Derin bir nefes aldım ve "ben Ayza" dedim ikinci defa diyodum çünkü ilkinde pek duymuş gibi değildi. "Evet duymuştum" hafifçe güldüm. "Anlat Ayza" dedi gözlerime bakarak. "Ne anlatayım."
"Beni nasıl sevdiğini" dedi kısık bir sesle. "Sevgimi anlatamam ama hissetirebilirim, anlatamam çünkü öyle özel olmaz." Derin bir nefes aldım. "Ara sıra kelime bulamam ve sadece seni seviyorum diyebilirim."
"Seni sevmek istiyorum." İşte bir söz kalbinizde ritim bozukluğu aklınızda dengesizlik yaratabilir. Gözlerim şaşkınlıkla açıldı. "Şaşkın ördeklere benzedin." Dedi Korel sırıtarak, sırıtmak bile yakışıyodu. "Eee bana nasıl seveceğimi öğret" dedi, derin bir nefes aldım ve baş parmağımı korel'in sol tarafına hafif hafif vurdum, "ben değil, burası sana öğretecek" Korel bana ilk dafa farklı bir şekilde baktı gözlerin de farklı bir duygu vardı. "O zaman sen oranın öğretmeni ol" dedi ve elimi tutu. Kalbim şu an maratona koşuyodu. Derin bir nefes aldım yoksa boğulacaktım. "Denizi izle ve izlerken aklına gelenleri bana anlat" dedi Korel. Kafa salladım.
Korel'in omzuna yaslansa mı yaslanmasam mı? Rahatsız olur mu? Benim zihnimde sorular dönerken Korel başımı omzuna yatırdı. Kokusu burnuma geliyodu, düşünmek daha kolaydı. "Denizi neden bu kadar çok seviyosun?"
"Çünkü acılarım burda gömülü" ne ima etiğini fazla anlamasam da kafa salladım. "Beni nasıl seviyosun?" İkinci soru Korel'den gelmişti, derin bir nefes alıp onun kokusunu soludum.
"Uzaktan seviyorum seni; kokunu alamadan, boynuna sarılamadan, yüzüne dokunamadan, sadece seviyorum.³" dedim, yazarlara karşı büyük bir ilgim vardı. "Zor olmadı mı?"
(Sözün yazarı Cemal Süreya)
"Hemde nasıl, ama korkuyor insan, sevilmemekten ya da istenmemekten" derin bir nefes soludum yine, kokusu çok güzeldi. Ben bu kokuyu almak için on bir ay beklemiştim. "Sevme eylemi en çok sana yakışıyor Ayza."
"Sevdiğim kişi sen olunca yakışmaması imkansız."
"Beni bu kadar güzel sevme, bu yükünde altında ezilmek istemiyorum" dedi ah be Korel bu sevgi artık benden çıktı ruhuma işledi. "Söylemesi kadar kolay olsa keşke her şey." uzun bir sessizlik oldu.
Uzun bir süre ikimizde deinze baktık, serin suların kıya vuruşunu dinledik. "Korel seni seviyorum." ölüm vardı her saniye ona sevdiğimi söylemeliydim. "Senden hoşlanıyorum ama daha da ilerisi sen her şeyimle sevmek istiyorum."
'Senden hoşlanıyorum' kafamın içinde yankılanıyodu, umarım, umarım yanlış duymamışımdır Allah'ım.
~~~
Izmarit 👆
Korel 👆
~~~
İzmarit'i nasıl buldunuz?
Bölümün sonu.
Nasıl buldunuz bölümü?
Korel fazlamı romantiksin ne?
Diğer bölümde görüşmek üzere.🔥🌊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaset || Texting
Short Storyİzmarit: Yatmadan önce kurulan hayal gibi imkansız olmadan korkuyorum... (01:43) ... İzmarit: Merhaba, gözlerinde ölüp, öpücüğüyle dirilmek istediğim adam. ~•Kitap Yarı Texting oldu.•~ ❗Başlamadan ön yargılı olmayın. 🌊 İlk kitapım acemice veya yaz...