Herkese merhaba
Nasılsınız?
İyi okumalar.
~~~
Ayza'nın durumu kötüye gidiyodu, doktor odaya girip çıkmasından sonra Narin hanım ve bana 'kendinizi her duruma hazırlayın' demişti. Narin hanım ağlamaktan bitap düştüşmüştü ve bayılmıştı.
Camdan içeri baktım Ayza'nin dudaklarında ve göz altarı morarmıştı, kolundaki serom yeri de aynı şekilde değişmişti. Dokunmaya kıyamadığım tende böyle morluklar kalbimi sızlatıyodu.
~~~
Lavobanun zeminlerine ellerimi dayayıo kendime baktım, aynadaki yansıma bir ay öncek benden çok farklıydı, sanki aynada başka bir yabancıyla bakışıyo gibiydim. Derin bir nefes aldım ve kendime gelmek için yüzümü yıkadım.
Hastane koridorunda Ayza'nın odasının önüne giderken, yanımdan iki üç tane telaşlı doktor geçti, girdikleri oda Ayza'nın oluca yutkundum.
Hızlı şekikde odanın önüne geldim ama hemşire perdeyi kapatı.
Bana göre uzun bir beklemenin ardında kapı açıldı, sedyedeki Ayza ve onu hızlı şekilde sürükleyen insanlar...Kulağım çınlamaya başladı ameliyathaneye girene kadar arkalarında gittim. Devamında kapı suratıma kapandı.
Saatler birbirini kovalarken, zaman iyice yavaşlamıştı bazen doktorlar çıksada bize bir açıklama yapmadan geri giriyolardı.
Sabrım taşmak üzereydi sevdiğim kadın içerde yaşam savaşı veriyodu ben burda sakin kalmaya çalışıyodum...
Annem ve çocuklar gelmişlerdi annem beni göğüsüne yatırıp sakinleştirmeye çalışıyodu, annem başımın üstüne bir öpücük kondurup "ona bir şey olmayacak" dedi...
Umarım...
Zaman kavramını unutuğum bilmem kaç saatin ardında iki doktor dışarı çıktı yüzlerinde mutluluk adına bir işaret yoktu. Hepimiz ayağa fırladık ve doktorun dudakları arasından çıkacak güzel bir cümle bekledik "Ayza Işıl'ın yakınları siz misiniz" dedi boğuk sesiyle. Narin hanım hızlı hızlı kafasını salladı ve "e-evet an-annesiyim" Narin hanım hıçkırmaktan konşamıyodu bile.
"Ayza hanımın beyin tümörü zaten ileri boyutaydı, malesef vucüdu daha fazlasını taşıyamadı..."
O an bir feryat döküldü annenin ciğerlerinden, kulakları yakıp geçen acının gerçek tanımı olan bir feryat...
~~~
Arkadaşlar küçük bir duyuru!!!
°Final değildir.⚠️
Diğer bölümde görüşmek üzere seviliyosunuz...
Voteler ve yorumlar baya düştü ;(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaset || Texting
Short Storyİzmarit: Yatmadan önce kurulan hayal gibi imkansız olmadan korkuyorum... (01:43) ... İzmarit: Merhaba, gözlerinde ölüp, öpücüğüyle dirilmek istediğim adam. ~•Kitap Yarı Texting oldu.•~ ❗Başlamadan ön yargılı olmayın. 🌊 İlk kitapım acemice veya yaz...