BÖLÜM ŞARKIMIZ DYLYN,SECRET İLE OKUMANIZI ÖNERİR, KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM!
AY IŞIĞININ GÜCÜ ÜSTÜNÜZE PARLASIN!🌚
****
Saliseler kollarını zamana uzatıp saniyeleri yarattığında tuttuğum nefesim zamanın üstüne buz misali örtüldü. Ve Efsa sanki hissettiklerimi biliyormuş gibi bana derin bir bakış sergiledi. İrislerinden çıkan duyguyu tercüme etmeye çalıştıysam da başarılı olmadım. Zaten Efsa da buna müsade etmedi.Efsa elini kolyesinden çekmeden boşta kalan eliyle çıplak bedenime dokunmaya başladı. Sarmal iplerin üzerinde gezen eli içimdeki Anber'in tahtını sallarken onun elleri tahtın kollarına tutunmuştu. Bulunduğumuz durumdan rahatsızdı lakin garip bir şekilde bir şey yapmıyordu.
Efsa'nın eli göğsümün üstünde durduğunda gözlerini sıkıca kapatıp açtı. Elini benden uzaklaştırıp diğer elindeki kolyesini serbest bırakınca yanındaki çantasının içine uzandı.
İçinden deste halinde kartlarını çıkarttığında onları yere koydu. Hızlıca iki elimi kavrayıp başını yukarı kaldırdı. Gözleri kapalıyken dudaklarından tüylerimi ürperten ses tonuyla kurduğu cümlesi çıktı.
Refero infirmi corporis! (Bedenime cevap ver!)
Ellerimi tutan elleriyle beni dairesel bir şekilde hareket ettirirken birden gözlerini açıp başını dikleştirdi. İri gözlerinin siyahını bürüyen gerçek bir ateş vardı ve dudaklarının kıvrılmasında daha önce görmediğim bir ova gizliydi.
Hiçbir şey söylemeyip ellerimi bıraktı. Gözlerini üstümden çekmeden kartları kardı. Kardığı kartları usta hareketlerle zeminin üstüne yaydığında yine o ürkütücü sesle konuştu. ''Aynaya bak ve açtığın kartı zemine bırak,'' kaşlarım çatık bir şekilde aynaya döndüğümde yansımam bana gülümseyerek önümde çaprazımda duran kartı açmıştı. Şaşırmakla vakit kaybetmek istemediğim için gözlerimi kırpıştırdım. Bunca şeyden sonra şaşırmam aklımdan ciddi anlamda şüphe duymamı sağlayacaktı.
Elimi uzatıp kartı açtığımda gördüğüm şey ters dönmüş tahtında oturan bir firavundu. Üstündeki sarımsı siyah rengi parlıyordu ve kartı zemine bıraktığımda üstünden bir damla aktı. ''Ters Savaş Arabası.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI AY (KİTAP OLDU!) ŞİMDİ RAFLARDA!!
FantasíaBEBEK BEDENİNİ TANRIÇA HEKATE'YE EV YAPAN ANBER VE ONU KANLI AY DA KURBAN EDECEK OLAN İBLİS ARES SALANMİR'İN KANLI HİKAYESİ.... ****** Eşsiz zihni gözlerinin görüp görebileceği en güzel güzellikle parçalanırken savaş tanrısının ismini taşıyan ruhunu...