⛵ ⛵ ⛵
Hendery'le barışalı henüz iki hafta olmuşken Dejun tamamen suçsuz bir şekilde kendini gerilimin tam ortasında buldu ve tanımadığı insanlar tarafından dövüldü. Olayın neden ve kim tarafından çıkarıldığını bilen yoktu fakat acısını Dejun ve o sırada beraber dolaştığı arkadaşı Winwin gibi alakasız insanlar çekmişti. Erkekler yurdunda ve yakınındaki erkek lisesinde çoğu kişi böyle olaylara alışık olsa da henüz yarım dönem bile okumamış olan o birkaç oğlan ilk defa böyle bir durumla karşı karşıya kalmış ve sebepsiz yere acı çekmişlerdi.
İşin daha da kötü tarafı Hendery'nin olayı tamamen yanlış anlamasıydı. Barıştıklarından beri serserilerle takılması ve çok değişmesi ile ilgili Dejun'la konuşmak isteyen ama her seferinde erteleyen Hendery, onun böylesine aptalca bir olayın içinde olduğunu öğrenir öğrenmez arkadaşının sınıfına giderek o günün akşamında göle gelmesini istedi ve başka da bir şey söylemeden oradan ayrıldı.
~Neler oluyor?~ diye sordu Dejun, göl kenarındaki çimenlerin üstünde volta atan arkadaşına bakarken. Okulda ve serviste tek kelime bile etmemiş olan Hendery onu gitgide endişelendirirken konunun ne olduğunu bilmediği için anlatmasını beklemekten başka çaresi yoktu.
~Sen çok değiştin Dejun. Ortaokul sondan beri o kadar çok değiştin ki artık seni tanımıyorum bile!~
Dejun, Hendery'nin bir anda böyle bir şey söylemesini beklemediğinden afallayarak ~Anlamıyorum. Ne değişmesinden bahsediyorsun?~ diye sordu. Hendery ise sakin kalmaya çalışarak içindekileri yavaş yavaş dökmeye başladı.
~Değiştin Dejun. Giyim tarzın, davranışların, takıldığın insanlar... Geriye bir bak ve bana eski Dejun'la şimdiki Dejun arasında herhangi bir fark göremediğini söyle. Yapabilir misin bunu?~
Dejun, kaşlarını çatmış bir halde arkadaşının dediklerini düşünürken Hendery tekrar konuşmuştu.
~Bir de şu aptal kavga var tabii. Biliyordum o serserilerle takılmanın sana pahalıya patlayacağını. Keşke öncesinde müdahale etseydim ama madem o zamanlar yapamadım, şimdi yapıyorum. O insanlardan uzak dur Dejun.~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluğa giden kağıttan gemiler ° Xiaodery
FanficKaptan Hendery'nin limanı Xiao Dejun. 070421 devam edecek insallah