BÖLÜM 1

769 25 1
                                    

Biraz uyumak için kafamı sakince koyduğumda " Kızıııımmmm kalk odanı toplaaa.!!" sesiyle koltuktan düşmem bir oldu."Ne bağrıyosun beee.!!" dedim.

Ama cevap hiç hoş olmadı "Kızım sen kalkıyor musun kalkmıyor musun heee??!!.Bak eğer hemen şimdi kalkıp odanı toplarsan sana bi süprizim var.?"

Acaba yine o saçma sapan ayıcık desenli çoraplardan mı aldı ooouuff yaa bıktım artık.Neyse odamı toparladım ve anneme "Süprizim??" dedim.

Oda bana"Hadi bakalım yaz tatilini evde geçirmekten kurtuldun" dedi gülümseyerek.Ben hafifce sırıttıktan sonra annemin kucağına atlayıp öpücük kondurdum. Çocuk gibiyim ya jsndnd.

Ha bu arada benim ikna etme gücüm mükemmeldir.

AYIK OLUN.SS

Şimdii tek bir sorun vardı o da annemin bileti bir hafta sonraya almasıydı.Ooff neden herşey benim istediğim şekilde olmaz kii.!!
VUUHHUU TAMAM BEE TATİL SÖZ KONUSU.


En iyi arkadaşım olan Burcu birden bire hoopp diye aklıma geldi yazık yaa kızı kaç gündür aramıyorum bile.Burcu'yu arayıp sormak istedim.İkinci çalışında açtı.

"Alomusun."

"Burcu alomusun ne yavrum."

"Ehehe ben hep böyle acarım bebeğim."

"Siktir lan.Neyse sana bişey söylemem lazım kuzum. "

"He canım söyle ama güzel birşeyse."

"Tabikiside güzel mal hemde çook."

"Aaahhaa şimdi merak ettim çabuk söyle leeyyğğnn.!!"

"Ben tatile gidiyorum sende gelsene."

"Tatilm mii yeehhhooo.! Tabi gelirim kızım hatta bavulum mu hazırladım bile."

"Abartmasan Burcu."

"Ne abartması kızıımm orda yakışıklı erkekler olucaaakkk.!!"

"Hıhı peki Burcu hadi hazırlan gel bize yarın gidicez.Kapatıyorum öptüm baayyy."

Telefon u kapattıktan sonra annem herzaman ki gibi o kimdi kızım"dedi.Bende yanına gidip"Burcu'ydu anne onu da tatile çağırdım.Ha bu arada bavulum da hazır."dedim ve odama fırlayıp yatağıma uzandım.Zil çaldı ve gelen de sanırım Burcu'ydu.Kapıyı annem açtı.Burcu odaya "Ben geldim bebek"diye girince kendimi tutamayıp kahkaha atmaya başladım.Zor da olsa sakinleştikten sonra Burcu "ee ne yapıcaz yarın saat kaçta gidiyoruz?"dedi.Bende"cancağızım eğer şimdi yatmazsak saat 06:00 arabasına geç kalabiliriz."dedim sırıtarak.Birden bire vi bağırdı"Neeğğyy 06:00 mııı.?!!"mal ya kulak zarımı sikti amk."Evet lan evet ne bağrıyosun maall hadi uyu gerizekalı!."Uyurken horladığını hatırladım ve kulaklıklarımı alıp yatağa geçtim.Sabah olduğunda babamın bağırışıyla yataktan fırlayıp saate baktım.


NEEE SAAT 05:37 miii!!

NE KADAR MALIM YAA

UUUFFF!!

Neyse hemen babamı dışarı atıp üstümü giydim.Sonra bişey unuttuğumu fark ettim ki bu da Burcu'ydu.Ama Burcu çoktan hazırlanmış ve aşağıda beni bekliyormuş meğerse.Hızlıca bavulumu da alıp odadan fırladım.Fırladım ama fırlamak la kalmayıp aşağıya bavulumu fırlattım.Babam bavulları alıp dışarıya kapının önüne koydu ve bizi çağırdı."Hadi kızlar kapıyaa!."diye bağırmasıyla bizim anında kapıda olmamız bir oldu.Annem ve babamla da vedalaştıktan sonra kapıyı kapattılar ve Burcu yine dır dırına başladı.Erkek de erkek bu kız başka bişey bilmez mi yaa.

***************

ARKADAŞLAR YETERLİ SAYIDA VOTE VE READS OLURSA ÇOK GÜZEL OLUR :D
SİZİ SEVİYORUM :*

YAZ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin