Bir hafta geçmişti ve artık gitme zamanım gelmişti. Eymen bizi o şekilde gördüğünden beri, hep beni gözlüyordu.
Ama artık gözlemin sonuna geldik Eymen bey.
Gitmek için arabanın gelmesine 15 dakika kalmıştı ve Anıl bavulları taşırken ben de yolda yiyebileceğimiz birşeyler ayarlıyordum. Anıl'ın yorgun bir sesle bana seslendiğini duyunca hızlıca herşeyimi toparlayıp büyük adımlarla yanına ilerledim ve kendi bavulumu alıp kapıya ilerledim.
Anıl bavulların yanında oturup arabayı beklerken ben de ondan biraz uzakta siyah bir arabanın yanına geçip sigara içtim. Ben sigara içerken Anıl beni gördü ama bir şey demedi.
Sigaram bittikten sonra Anıl'ın yanına gittim ve oturdum. Ben oturduğumda Anıl kalktı ve tiksindiğini belli eden bir yüz ifadesiyle "Sigara içme artık yeter ya. Hem içeceksen bile ben görmek istemiyorum!" dedi ve ellerini saçlarının arasından geçirerek, bana bir sakız kutusu fırlattı. Ben de bir sakız alıp çiğnemeye başladım.5-6 dakika sonra araba geldi ve binip yola koyulduk.
Yolda Anıl hiç susmadan sigaranın geleceğimi kirlettiğini falan söyledi,ama uykusu geldiği için uyudu ve bende kurtludum.
Anıl uyurken bende kulaklığımı takıp şarkı listesinde en sevdiğim şarkı olan DAVİD GUETTA-SHOT ME DOWN'ı açtım ve kafamı cama yaslayıp hayal kurmaya başladım.
*******
Gözlerimi bağırışlardan dolayı açtığımda arabanın önünde Anl ve Eymen kavga ediyorlardı. Hızlıca arabadan inip aralarına girdim ve kısa sürede bu kavgayı bitirdim. Eymen'e döndüm,onu omuzlarından hafif iterek bağırmaya başladım "Ya sen niye yine geldin? Hem sen kimsin ki Anıl'a bağırabiliyorsun be!" dedim ve arabaya doğru ilerledim. Anıl da benimle gelirken,Eymen Anıl'ı tuttu ve birşeyler söyledi ama ben duymadım tabi. Arabada Anıl'ı bekledim.Sonunda Eymen gitti ve biz yola devam ettik.
*****Sonunda otele geldiğimizde arabadan indiğim anda sakarlığım tuttu ve yere düştüm.Anıl hızlıca yanıma gelip beni ayağa kaldırdı ve bavulları alıp önden yürümeye başladı. Odaya girdiğimizde kendi bavulumu aldım ve dolaba eşyalarımı koydum. Anıl da bana yardım etti sonrada işimiz bittiğinde Anıl duşa girdi,bende dışarıya çıkıp havuza ayaklarımı soktum ve oturduktan sonra,telefonu elime alıp anneme mesaj attım.
"BİZ ŞU AN OTELDEYİZ. BİZİ MERAK ETMEYİN. SİZİ SEVİYORUM."
Mesajı attıktan sonra, telefonu bir kenara bıraktım ve gözlerimi kapatıp kuşların sesini dinledim. Tam o sırada telefonum çaldı. Arayan annemdi.
"Efendim anne."
"Kızım mesajını aldım. Paran var mı?"
"Evet var. Lazım olursa ben size söylerim."
"Pekâlâ....görüşürüz o zaman."
"Görüşürüz anne."
Telefonu kapattım ve ayaklarımı havuzdan çıkarıp ayakkabılarımı giyindim. Ardından odama çıktıp yatağıma uzandım.
*****
Kimse uyandırmasa sabaha kadar uyuyabilirdim. Ama Anıl beni uyandırdı. Hemde yüzüme su dökerek. Yataktan doğruldum ve Anıl'ın üstüne atlayarak onu yatırdım,dövdüm ve ıslattım böylece intikamımı almış oldum. Anıl gidip havlu getirdi ve kendimizi kuruttuk.
Anıl'ın bakışlarını üstümde hissedebiliyordum. Yüzümü ona çevirdiğimde haklı olduğumu gördüm. Anıl, bir yandan.kendini kurulayıp bir yandan da beni izliyordu. Gözlerimi ondan ayırıp ayağa kalktım ve Anıl'ın önüne geçip "Buraya oturmaya mı geldik biz ? Hadi kalk bisiklet sürmeye gidelim." Dedim. Anıl da ayağa kalktı ve elimden tutarak "Hadi gidelim o zaman." Dedi.
Odanın anahtarlarını aldım ve hızlıca odadan çıkıp aşağı indik.
Bisikletlerin olduğu yere geldiğimizde Anıl adama para verdi ve iki bisiklet alıp yanıma grldi. Ben de kendi bisikletime bindim ve Anıl'a elimi uzattım ikimizde tek elle sürüyorduk. Çünkü bir ellerimiz direksiyonda, diğer elerimiz bir birlerine kenetlenmişlerdi.
Anıl gittikçe hızlanıyordu ve bu benim her seferinde dengemin bozulmasına sebep oluyordu. En sonunda Anıl daha da hızlandı.
"Anıl yavaş!"
"Neden? Korktun mu yoksa."dedi gülerek.
Bende titrek bir sesle "Hayır sadece dengemi kaybediyorum ve her an düşebiliriz."dedim ve.....keşke demez olaydım. Daha önüme dönemeden bir bisikletle çarpıştım. Daha kendime gelmeden Anıl kolumdan hemen tutup kaldırdı ve "Hadi Mira, gidelim."dedi. Bisikletime binerken çarptığım kişinin Sena olduğunu fark ettim. Yine mi.bu kız ya.
₪₪₪₪₪
Medya:Mira
SELAM BU BÖLÜMÜ BU KADAR KISA YAZMAMIN NEDENİ YENI BİR KİTAP YAZIYORUM VE YAZMAYA VAKIT BULAMIYORUM.
BU KITAPTAN UMUDUMU KESMISTIM BILE. AMA BENIM ILK KITABIM BU VE ASIL BUNA DEVAM ETMEM GEREKIR DIYE DUSUNDUM.
YANI UZUN LAFIN KISASI SIZI COK BEKLETIYORUM ÇOK ÖZÜR DİLERİM.
DAHA UZUN YAZICAM BIR DAHA KI SEFERE BU SEFERLIK BU KADAR OLSUN. TEKRARDAN.ÖZÜ DİLERİM.HEPINIZI SEVIYORUM.
MUCKLANDINIZ...