Eymen aşırı sinirlenmişti.Birden masanın üstündeki iğneyi aldı ve Görkemin üstüne doğru yürüdü.Ben de yataktan zorda olsa kalkıp Görkem'in önüne geçip"YETEERRR.!!" diye bağırdım.Görkem'e hemen odadan çıkmasını söyledim ama o çıkmadı ve beni kollarımdan tuttu ardından da kendine çekip öptü.Eymen şaşkınlık ve sinir içinde bakarken kendimi çektim ve Görkem'e sert bir tokat attım.Eli yanağında bana ağlıycak gibi bakıyordu.Umrumda değildi.Görkem aniden beni itti ve odadan çıktı.Ağlayarak tabi sksjskdj.Tamam komik değil.Gülmedim.Eymen bana öylece bakıyodu ama niye.Ha-ha-ha-haayyy amınaaaa.!!
Hastanede üstümü çıkartmışlar amk ya iç çamaşırlarım var sadece yaa.Lan buda hâlâ bakıyo yaaa.
-Eymeen bakmasana yaa!(çok yaa kullandım sanırım.)
-Güzelim manzaraya mı? Şaka yapıyosun . Vuuhuu takımda güzelmiş ahahahah.
-Eymen ya dışarı çık ya da bakma.
-Tamam tamam bakmıyorum......Ama ooff baksam.
-Eymen.S*kerim seniii.
-Sen mi? Ben mi?
-Eymeeeeennnnn!!!
-Kızma ya tamam bakmıyorum.
Üstümü giyindikten sonra Eymen'e herşeyi unutmasını söyledim ve oda onayladı.Biz Eymen'le konuşurken doktor içeriye girdi.
-Taburcu olma vakti tatlım.
-Tamam.Hemen şimdi mi çıkıcam?
-Hayır.Birkaç dosya var onları imzalayıp birde kontrole gidiceksiniz ve sonra çıkabilirsiniz.
-Peki teşekkürler.
Doktor odadan çıktı ve bizde toparlanıp çıktık.Eymen gidip işlemleri tamamlarken bende onu kapının yanında bekliyorum. Eymen geldiğinde hastaneden çıktık. Eymen beni otele bıraktı ve bir yere gitti. Ben yatağıma geçip biraz dinlenmek istiyorum ve odaya çıkıp yatağa girdim. Son birkez tavana bakıp gözlerimi kapattım.
__________
Kırılma sesleriyle uyandım. Karşımda Eymen elinde tabak ile duruyodu yerde de bardak kırıkları vardı. Ne yapıyodu ki bu şimdi.Aneeemm benim jeton paraşütlüü,bu bana kahvaltı hazırlıyordu.Yataktan kalkıp kırıkları toplamaya başladım. Elime birden batınca küçük bir çığlık atıp kendimi yatağa attım. Eymen hemen yanıma gelip elimdeki cam parçasını çıkarttı ve yara bandı sardı.sonrada mal geldi elimi öptü. Vuiyy. Öptü lan.Aaaa!!. Şşş tamam sakin.
Elimi çektim ve bir bahane aradım ama bulamadım bende kahvaltıyı hatırlattım ve sofrayı kurmaya başladım Eymen de kırıkları topluyodu.Sofrayı kurmayı bitirdim ve kahvaltımızı yapıp aşağı indik. Ben sahile gitmek istiyorum ama bu öküz gelmiyo. Gelse ölür ya sanki. İyi be o gitsin bende sahile giderim.
Ben sahile giderken Eymen de daha benim gitmemi bekliyodu,gözleri üzerimdeydi. Tam o sırada bir erkek pardon taş yanıma koşarak geldi ve sarıldı. Biraz daha sarıldıktan sonra kendini çekti.- Mira bu sen misin yaa ?
-Evet de siz kimsiniz ben tanıyamadım.
-Benim. Küçüklük aşkın. Anıl.
-Nee Anıl.B-bu sen misin yaa çok değişmissin.
-Sende.Ee sen neden burdasın.
-Annem beni tatil için buraya yolladı. Neyse ya görüşürüz.
-Niye ya hadi gel dolaşalım. Sen nereye gidiyodun.?
-Sahile. Gelmek ister misin?
-Tabii. Hadi gel gidelim.
Yürürken birden kolunu belime sardı ve beni kendine çekerek yürümeye devam etti.
Yorulmaya başladığımı fark etti ve beni kucağına alarak koşmaya başladı. İkimizim kahkahaları her yerden duyulabilirdi. En son durdu ve beni yere uzandırdı,ardından da kendisi uzandı. Ben gökyüzünü izlerken onun bakışlarını hissediyordum. Bende ona döndüm. OMG!! WOOWW!!! Çok yakındık ve gözleri duraklarımda bana yaklaşıyordu. Bende herşeyi bozdum ve " onu çok özlüyorum."dedim. Anıl ise tek kasını kaldırmış bana öylece bakıyordu. Hâlâ çok yakındık. Bir anda Eymen'i gördüm ve bana sinirli bir şekilde gel işareti yapıyordu,bende hemen kalktım ve takip etmeye başladım. Kimsenin olmadığı bir yerde durdu. Arkası daha dönüktü. Birden bana doğru döndü ve sinirli bir şekilde bağırarak üzerime yürüdü.
-Ben burada senin aşkından ölüyorken sen başkalarıyla fingirdeşiyosun. Ama benim zoruna giden bu değil. Benim bir kaşara aşık olmamm!!!
Olduğum yere yıkıldım ve kendimi tutamayıp ağlamaya başladım.Eymen yanından geçip gidecekken daha sesli ağladım ve geri döndü. Beni kaldırıp herşey için özür dileyeceğini sandım ama daha kötüsünü yaptı. Eğildi,yüzüme baktı ve aniden tükürdü.
Bende o şokla etrafımı göremez oldum ve Eymen'e tekme tokat saldırmaya başladım. Taakiii belimden birisi beni çekene kadar. Bu Anıl'dı ve ağlayarak ona sarıldım. Sonra Eymen e yaklaşıp çok sert bir tokat attım ardından da otelin yolunu tuttum. Hâla ağlıyordum. Bunu nasıl yapabilirdi ya inanamıyorum.*-*-*-*-*-*-*-*
CONCONSLAR YB GEÇ GELİYO SEBEBİ YİNE LANET DERSLEERRR...
(MEDYADA MİRA EYMEN BURCU VE DE GÖRKEM VAR)
YB ÇOK GEÇ GELMEZ BU SEFER AMA DAHA ÇOK VOTE VE READ PİLİS YANU. MUCKLANDINIZZ BYÜÜ :*