Araba geldi ve biz Burcu'yla birlikte bavullarımızı yerleştirdikten sonra arabaya bindik.Aahhaa Burcu yine kendinden geçicek.Evet kabul çok tatlı erkekler var ama umrumda değiller.İki tane boş koltuk gördüm ve sanırım onlar bize aitti.Herzaman ki gibi vazgeçilmezim olan cam kenarına geçtim.Geçtim geçmesine de Burcu da cam kenarına geçmek istedi "olmaz burası benim" diye karşılık verince Burcu'nun çığlıklarıyla otobüsdeki herkes kafasını bize çevirdi.Herkes Burcu ya gülerken ben utancımdan koltuğun altına doğru yavaşça süzüldüm ama burcu hala zırlanıyordu.
En sonunda beni ordan kaldırmayı başardı ve hiçbirşey olmamış gibi cam kenarına oturdu.Bende kulaklığımı takıp müzik listesinden bir şarkı açtım.David Guetta-LOVERS ON THE SUN.En sevdiğim şarkı.Tam uykuya dalıcaktım omzumda bir el hissiyle gözlerimi açıp Burcu ya baktım ama o değildi.Soluma baktım ve bir erkekle yüz yüze geldim.
OOHAAA! O NE BEE TAŞ TAŞŞŞ..!!
NEYSE TAMAM SAKİNİM."pardon ne vardı acaba" dedim.O da sırıtarak "Arkadaşınla ilgili" dedi.
"Ne olmuş Burcu ya."
"Arkadaşım ondan hoşlanmış."
"Ee bunu bana neden söyledin ki şimdi."
"Ş-şeyy ımm belki ayarlayabilirsin diye düşünmüştük."
"Tamam konuşurum onunla."
"Tamam saol.Ha unutmadan ben Eymen."
"Bende Mira."
Gülümsedi ve "isminde senin gibi güzel." dedi kısık bir sesle.Bende "Efendim." dedim ve bana "Tanıştığıma memnun oldum."Yok artık sanki ben duymadım bana dediği şeyi.Neyse Burcu'yu uyandırmak için hafifce bacağından dürttüğümde sıçrayıp birden bire "Aaa sapık mısın yaa."diye bağırdığında kendimi tutamayıp hunharca gülmeye başladım."Sakin ol kuzu ya mola verildi gel birşeyler içelim.Hem sana iyi ve kötü haberlerim var hadi gel."dedim.
Arabadan inerken yine onu görmüştüm yani Eymen i çok tatlı gülüyordu.Bana baktı.Töbe töbe n'oluyo leen !! Kalbim çok hızlı atıyor.Burcu nun buraya oturalım demesiyle dünya ya geri dönmüştüm.Oturduk ve ben bir kola Burcu da kahve istedi.Siparişlerimiz geldikten sonra Burcu "ee neymiş o haberler." dedi.
"Burcu sakin olucaksın tamam mı?"
"Niye sakin olmam gerekiyor anlamadım hâlâ."
"İyi haber talibin var."
"NEEĞĞYY ne talibi lan.Tatlı mı bari?Nerde buralarda mı?Peki ben hiç gördüm mü?"
"Ooff dur bi sakin ol.Daha kötü haber var tamam mı."
"Tamam söyle bekliyorum."
"Çocuğun yanında horluyodun Burcuu.!!"
"Off yaa olamaz ya olamazzz.!!Öküz gibi miydim bari."
"yok be zaten o yüzden senden hoşlanmış.Neyse hadi arabayı kaçırıcaz ve eğer arabayı kaçırırs.."
"Erkek de kaçaarr.!! Hadi kızım koş koş kooş."
Koşar adımlarla otobüse ilerlerken birden bire birine çarptım ve yere düştüm.Kafamı kaldırdığımda bu Eymen di.Elini kalkmam için uzattı.Elini tutup kalktım ve bana "çok sakarsın"dedi sırıtarak."Heeyy benimle düzgün konuş bikere ben sakar falan değiliimm.!!"dedim ve hızlıca otobüse ilerledim.Burcu çoktan yerine geçmişti bile.Tam ikinci basamağa adımımı atıcaktım kii lanet olsun ya takılım düştüm.Rezil olmuştum ve bir erkek yanıma gelip "iyimisin?"dedi. "saol iyiyim."diye karşılık verdim ve onunda yardımıyla ayağa kalktım."Adımlarını önüne bakarak atmalısın arkana bakarak değil."dedi hafif sırıtarak.Sonrada yanımdan gitti.
Koltuğuma doğru ilerlerken kolumu birisi tuttu.Yine Eymen di tabi."Ne var."dedim.Ve bana ne dedi biliyo musunuz 'o çocuk kimdi' dedi ya ona ne oluyorda bana böyle soru soruyor.Neyse ben de ona "Bilmiyorum sadece kalkmam için yardım etti."deyip yerime geçtim.Burcu bana bakıp sırıttı ve o kimdi der gibi bir bakış attı."Ne var Burcu."dedim.Ve o bana sadece "Hangi çocuk ama benim ki?" dedi.oflayıp arkasına bakmasını söyledim ve arkasına bakıp çocuğa "selam"dedi.Onlar sohbetlerine başladı ve bende kulaklıklarımı takıp uyudum.Birisi beni dürttü ve "Mira hadi kalk geldik.Miiraa.Miiiraaaaa.!! dedi.
$$$$$$$$$$$$$$$$$
ARKİDİŞLİR ŞİMDİİ SİZİ ÇOK SVYRM:*
DAHA ÇOK VOTE VE READ OLURSA SEVİNİRİM CNLAR MUCUKLANDINIZ :*