BÖLÜM 5

351 17 2
                                    

Gözlerimi açtığımda gördüğüm tek şey herkesin bana şaşkın gözlerle bakışıydı.Eymen ağlarken bir yandanda "Benim yüzumden,benim yüzümden,benim yüzümden..."

diye sayıklıyordu.

  

  Yerden kalkmama yardım etmesi için Burcu'ya elimi uzattım.Eymen'in yanına doğru giderken bir el beni tuttu.Burcu bana arkamı dönmemi söylediğinde arkama baktım ve Ege'yi gördüm.Kolumu çekip Eymen'in yanına gittim.Eymen beni gördüğünde birden bire boynuma sarıldı ve "özür dilerim."dedi.Ben de "Sorun yok ben iyiyim."dedim

"Ama hep benim yüzümden oldu."

"Olsun ben iyiyim.Yani dediğim gibi sorun yok.

"Mira sana birşey söylemek istiyorum."

"Evet dinliyorum."

"Sanırım ben şeyy.."

"Ne?"

"Sanırım ben seni seviyorum."

BANA

SENİ

SEVİYORUM

DEDİİ!

Kendimi çok iyi hissediyordum.

Çünkü bende ona karşı pek boş sayılmazdım.Aşk.Evet sanırım bu aşk .Aslında güzel birşeymiş aşk.Neyse Eymen hala ağlıyordu.Elimle gözyaşlarını sildim.Elimi tuttu ve öptü.Ne yapacağımı gerçekten hiç bilmiyordum.Hemen odama çıktım ve olanları iyice düşünmeye başladım.Eğer beni gerçekten seviyorsa belki de bir şans vermeliyim.Burcu odaya girdiğinde gözlerini kocaman açmış bana bakıyordu."Kızım. Eymen seni seviyor!"diye bağırdı.Bende sadece güldüm ve hava almak için biraz dışarıya çıktım.Hava soğuktu.Çimlere oturdum ve etrafı gözetlerken birisi üstüme battaniyeyi üşümemem için örttü.Arkama baktığımda Görkem'i gördüm.Yanıma oturdu ve birkaç saniye etrafa baktıktan sonra konuşmaya başladı.

"Eymen seni çok seviyor."

"Belli oluyor zaten."

"Eymen şuan odada gidip konuşmak ister misin?"

"Tabi.Neden olmasın."

Görkem'in desteğiyle ayağa kalktım.Odaya çıkarken biraz endişelendim ama alt tarafı bir konuşma.Odanın kapısını açtığımda Eymen karşımdaki yatakta oturmuş ağlıyordu.Yanına gidip oturdum.Yanağına bir öpücük kondurdum.Utandığı yüz ifadesinden belli oluyordu.Bana döndü ve dudaklarıma yapıştı.O kadar çok şaşırmıştım ki kendimi çekip bir tokat attım.

•~•~•~•~•~•~

ARKİDİŞLER BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU ÇÜNKÜ HEP MEŞGULÜM.
 
AMA DAHA ÇOK YAZMAK İÇİN ÇABALADIĞIMI BİLMENİZİ İSTERİM.

BOL BOL READ VE VOTE :)
MUCKLANDINIZZ :* :* :) :D

YAZ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin