BÖLÜM 3

419 16 0
                                    

Otobüsten indik ve bavullarımızı alıp otele gitmek için bir taksi çevirdik.Burcu'nun dırdırını yol boyunca boyunca çekmek inanın ki çok kötü bişey.En sonunda otele geldik. Ohh be sonunda.Bavullarımızı bagajdan çıkardık ve otelin kapısına ilerledik.

İçeri girdiğimde bir de ne göreyim. AMAN TANRIIM DİDİİMM .!!ANANI SİKİYM.

Oha diyorum yani.İçeri çook büyük lan.Neyse resepsiyona gidip odamızın numarasını öğrendik.Tam gidiyorduk ki resepsiyondaki kadın bizi durdurdu ve "Odalarımız dolduğundan veya önceden alındığından dolayı sizi iki kişinin kaldığı odaya verdim." dedi.

Bende "Peki saolun."dedim ve Burcu'yla birlikte yukarı çıkıp odamızı bulduk.Kartı geçirdikten sonra kapı açıldı ve içeri girdiğimizde erkek eşyaları gördük.E tabi normal olarak şaşırdım.Hemde çok şaşırdım.

İçeriye girdik ve bavullarımızı içeri koyduktan sonra yataklara uzanıp uyuduk.Beni başta uyku tutmadı ama biraz daha zorlayınca uyuyabildim.Gözlerimi açtığımda Burcu yerinde değildi.

"LAAANNN.!! NERDE BU KIZZ.! BANA İHANET EDİP KAÇTIMI YOKSA"

Hemen yerimden fırlayıp odada onu aradım ve bide ne göreyim.Burcu balkonda oturmuş yanında da Görkem oturuyordu.Görkem Burcu'yu seven çocuk oluyor.Tahminime göre Görkem burdaysa o zaman.OHAA.!!Eymen'de burda ve biz aynı odada mı kalıyoruz?!"Burcu ne işiniz var burd.a" dedim.Burcu'da "Aynı odada kalıyormuşuz.Bizde biraz konuşuyoruz."dedi."İyi tamam ben yatıyorum."dedim ve gidip yattım.

BURCU'NUN AĞZINDAN:

Bugün sabahlamayı düşünüyorum.Hemde Görkem'in yanında.Off çocuk çok tatlı ya birde bana seni seviyorum dediiiğğğ.!!Neyse sakinim.Sanırım uykum geliyor.Uyumalıyım ya.Zaten uykuya dalmak üzere gidicektim ve gidiyorum.Gözlerimi kapadım.Tamamdır.

AAA!!PONÇİİKK.!!

Ha tamam burdaymış neyse uyuyabilirim artık.

MİRA'NIN AĞZINDAN:

Acaba Eymen şu an ne yapıyodur?Nerededir?Ohaa ya yanında kız varsa?!!Off banane be.Kapı açıldı ve gelen sanırım Eymen'di.Evet o ama yanında bir kız var yaa ooff.!!

¤§¤§¤§¤§¤§¤§¤§¤§¤§¤§¤

CANLARIMIN İÇLERİ BEBEHLERUM BENUM BOL BOL VOTE VE READ OLURSA ÇOK SEVİNİRİM.YB İÇİN DE GEREKİYOR ZATEN.
NEYSE CÜCÜLER MUCKLANDINIZ:* :* :* ;) :D

YAZ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin