Otele geldim ve kendimi odaya kilitleyip herşeyi tekrar düşündüm. Bana kaşar dedi tamam ama yüzüme tükürdü ya pislik aptal manyakk. En iyisi herşeyi unutup eve dönmekti. Bu kararı aldım ama Burcu ne diyecek acaba. Ben bunları düşünürken içeriye Anıl girdi.
-Kalk hadi gidiyoruz.
-Nereye?
-Bilmem bara falan gideriz istemezsen başka biryerde olur.
-Bilmem ki. Bar olur ya kafa dağıtırım.
-Tamam hadi üstüne güzel birşeyler giy. Bende mutfakta birşeyler atıştırıcam.
-Tamam hadi git.
Üstüme sade birşeyler giymek istiyordum. Dolabımı açıp kot şortumu,gri üzerinde I LOVE BABA PARASI! yazan bluzumu giyindim. Ayakkabı olarak ise siyah converse giyinmeyi düşünüyordum. Saçlarımı açtım ve hafif dağıttım. Sade bir makyajda yapıp ayakkabılarımı giyindim. Anıl'ı da çağırdım ve dışarı çıktık. Arabaya bindik ve bara doğru gitmeye başladık. Kafamı cama yaslayıp dışarıyı izlerken kasisten geçtiğimiz için kafamı cama çarptım.
-Ayy çok acıdımı güzelim ya hahahaha.
-Ha ha çok comic canım ya. Acıdı tabii.
-Tamam tamam sabret az kaldı.
Barın kapısına geldiğimizde Anıl arabanın anahtarlarını bir adama bıraktı ve kapıya ilerledi. Bende onu takip ediyorum. İçeriye girdiğimizde tam bir felaketti. Yiyişenler bir yanda,kucak dansıyla erkekleri etkilediğini sanan kaltaklar bir yanda bu nedir arkadaş ya heryer rezalet içki kokuyor. Lan Mira ya az mantıklı düşün sence niye. Çünkü burası bir BAR. Aaa barmış töbe töbe kendine gel Mira sen ne diyon böyle lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgi. Tam oldu ben gidik.
Anıl beni dans eden kaltakların arasından geçirdi ve bir masaya oturttu.Anıl bira istedi bende Hiçbirşey. Başka ne olabilirdi ki içiricek sarhoş olucam beni odasına götürücek sonrası sadece felaket. Bu sebeple birşey içmedim. Anıl birasını yudumlarken tuvalete gideceğimi söyledim ve masadan ayrıldım. Yavaş yavaş giderken gözüme birisi çarptı.ZZAaaNkkk nolyo laann bu Burcuu!! Nereye götürüyorlar ki şimdi ya. Burcu'yu götüren adamların yanına gittim.
-Arkadaşımı nereye götürdüğünüzü öğrenebilir miyim acaba?
-Sende gel istersen fıstık.
-Cevap alamadım.
-Arkadaşın çok içti ve bizde onu odamıza götürüyoruz. Oldumu.
-Evet oldu. Bırakın ben götürürüm onu.
-Gerek yok canım biz götürürüz.
-Ya bıraksanaza arkadaşımıı.İMDAAATT!!
Ben bağırdıktan sonra Burcu'yu bırakıp kaçtılar.Ammada ötleklerniş.Ahahaha beni yenemez kimsee. Tamam be sanki süper kahramanım haa.Burcu'yu Anıl'ın yanına götürdüm ve ona herşeyi anlattıktan sonra tuvalete, Burcu'yu kendine gelmesi için götürdük. Anıl kızlar tuvaletinde hiçde rahatsız gibi durmuyodu. Burcu'nun yüzünü yıkarken hep bana bakıyordu. Ama sanki artık Anıl'a karşı hiçbirşey hissetmiyordum.Burcu az da olsa kendine geldi ve bizde tuvaletten çıktık. Anıl Burcu'yu önden götürürken bende onların hemen arkasındaydım. Kafamı telefondan kaldırma zahmetinde bulunmadığım için Anıl'ı kaybettim.
Onları bulmak için etrafıma bakınırken yanımdan iki kişi geçti. Dikkatimi çektikleri için onları takip ettim en son kimsenin olmadığı biryerde durdular ve erkek olan kızı duvarla arasına alıp öptü. Kız erkeğe sarıldı ve erkek kızın kalçasına elledi. Uuhaa!! Neyse,en iyisi yanlarından geçip gitmekti.
Yanlarından geçerken çocuk bana baktı ve bu Eymen'di. Tabii beni kullanıp bi' kenara fırlatıcaktı ama ben Eymen beyin planlarını suya attım ve bu yüzden benden kendince bir intikam almaya çalışıyor. Hiç takmadan geçip gitmek istiyodum ki aklıma yüzüme tükürüşü geldi.
Yanına yaklaştım ve yüzüne bakıp birden tü-kür-düümmm. Vuuhuu rahatladım velle hee. Sonra da tabi Anıl geldi ve bana "Burcu arabada hadi gidelim."dedi ve yanından geçip gittik. Biz giderken hâlâ bize öylece bakıyordu. Arabaya bindiğimde Burcu uyuyordu,bende ona yaslanıp yol boyunca uyudum. Otele geldiğimizde Burcu hâlâ uyuyordu ve bende uyuyomuş gibi yapıyordum. Anıl Burcu'yu kucağına alıp bir adama verdi sonrada benim yanıma geldi ve beni kucağına alıp arabanın anahtarlarını başka bir adama verdi. Ben uyumuyordum ama o öyle sanıyordu. Beni odaya kadar kucağında taşıdı ve odaya geldiğimizde kapıyı kapatmadı,beni yatağa bırakıp kapıda bekledi. Şimdi diyceksiniz ki sen nasıl görüyosun bunları,ben görürümm sjhksjd.Kapıdan Burcu'yu taşıyan adam geldi ve Burcu'yu bırakıp gitti. Anıl kapıyı kapattıktan sonra bir sandalye alıp yatağın yanına koydu,oturdu ve konuşmaya başladı;
-Sen taşındığından beri hiç arkadaşım yok ve ben sadece seni istedim. Yani kısacası sensiz olmuyor Mira. Böyle başında sabaha kadar beklemek istiyorum. Ama uyuyarak tabiiside. İyi geceler prensesim.
Dedi ve gözlerini kapadı. Bende ona son birkez daha bakıp yattım.
♪♪♥♪♪♦♪♪
SELAMS CONCONSLAR BUNDAN SONRA BÖYLE GEC GELİCEK CUNKU VOTE VE READ COK OLMALI.
NEYSE ÖPÜLDÜNÜÜZZ:*