Sabah kalktığımda bir yanımda Eymen bir yanımda da Burcu horul horul uyuyorlardı.Evet hasta olabilirim ama yinede soğuk bir duş almak istiyordum.Hem ateşim de düşmüş.Havlumu alıp banyoya girdim çıktığımda aklıma Görkem geldi.Elbiselerimi alıp banyoda giyindim ve sonra da Görkem'i aradım.
-Alo.
-Alo Görkem nerdesin hiç görmedim seni.
-Şey ben sahildeydim.Sen nasıl oldun?
-Ben iyiyim sen hep gittiğimiz cafeye git bende gelicem.
-Tamam ben hemen geliyorum canım sen in.
-Tamam.Görüşürüz.
-Görüşürüz.
Telefonu kapattıktan sonra saçımı topuz yapıp eşofmanlarımı giyindim ve aşağıya indim.Cafede Görkem'i beklerken dayanamayıp bir kahve sipariş ettim.Kahve gelmeden Görkem geldi ve yanıma oturdu.Bir kaç dakika sessiz kaldık sonra kahvem geldi ve sessizliği bozdum.
-Şey ben sana birşey sorucaktım.
-Tabi sorabilirsin canım.
-Eymen kötü niyetli biri değil dimi?
-Hayır değil tabiki de ben Eymen kadar iyi bir erkeği hiç görmedim de niye sordun ki?
-Dün beni çok sevdiğini falan söyledi.
-Mira Eymen seni çok seviyor. Gerçekten.
-Neyse bişeyler yapalım mı?
-Olur.Bowlinge ne dersin.
-E tabiside ivit derim yıwrım.
-Tamam hadi gidelim.
Telefonumu almak için elimi cebime attığımda telefonum cebimde değildi.AMAN TANRIM DİDİİMM.!!-Ananı sikiymm.!!-Oha ya nerde ki bu telefon.Haa tamam ya oda da kaldı."Görkem telefonum odada kalmış."dedim.Ama beni duymadı çünkü uzaktaydı.Görkem'e doğru koşarken birden arkasını döndü ve Görkem'in üstüne düştüm aramızda pek fazla ara yoktu çok yakındık.Tam o anda arkadan bir ses"Mira telefonuunn."diye bağırdı.Bu Eymen'di sanırım ve yanımıza geldi.
-Görkem?Mira? Yuh ama yani.
-Ya Eymen ya sadece çarptım düştük.
-Peki Mira peki.
Eymen'i durdurmaya çalıştım ama çok hızlıydı.Neden böyle yaptı ki şimdi hemen de yanlış anladı.Eymen'i bulduğumda ağlıyordu bende yanina gidip oturdum.
-Ne oldu ki niye ağlıyorsun.
-Sevdiğim kız en yakın arkadaşımla birl-
-Ne diyosun ya öyle birşey yok tamam mı sadece yanına koşarken arkasını döndü ve düştük.Bu kadar.
-Bende bugün sana sürpriz yapıcaktım ama Görkem yapar.
-Off o benim en yakın arkadaşımın sev gi li siii.!Mantıklı düşün yani.
-Tamam tamam hadi odaya çık.
-Sen gelmiycek misin?
-Yok sonra hadi sen git.
Fazla uzaklaşamadan yolumu iki erkek kesti.Tatlıydılar ama çok gerizekalılarda yani.
-Naber fıstık. Oo bacaklara bin defa maşallah.
-Ne diyosun sen be yürü git asabımı bozma benim.
-Olsun be güzellik.Bu gece odama gelsene.
Eymen birden geldi ve o sapıklardan birine öyle bir yumruk attı ki çocuk olduğu yerde bayıldı.Diğeri ise Eymen'e birden yumruk attı Eymen de sinirlendi ve çocuğu yerde yumruklamaya başladı Eymen'i çektim ve odaya götürüp gözüne buz koydum.Kıyamam ya gözü nasılda şişmiş.Elini buzun üstünde olan elimin üstüne koydu ve elimi çekip öptü.Buzu eline verdim ve Burcu'nun yanına gittim.Burcu'yla sohbet ederken telefonum çaldı.
ARAYAN:SİDAR
Telefonu açmadım çünkü Sidar benim eski sevgilim ve ondan nefret ediyorum.Biz Burcu'yla sohbete devam ederken bu sefer de odanın kapısı açıldı hemde kendiliğindeeenn.!!Biz Burcu'yla kapıya şaşkın bir şekilde bakarken içeriye minnacık küçücük bir köpek girdi ve direk yanımıza geldi.Arkasından da Eymen geldi.Burcu köpekle oynarken bende Eymen'in yanına gittim.
-Tatlı dimi köpek.
-Evet çok şirin.Senin mi?
-Benim değil senin.
-Ne benim mi?Ama niye benim ki yani.?
-Sana sürprizim var demiştim ya hani işte karşında.
Eymen sözünü bitirir bitirmez direk üstüne atladım ve sarıldım.Eymen köpeğin adını köpüş koymuş.Bence çok tatlı bir isim ama köpek kadar değil skdjskd.
Eymen köpüşü biraz sevdikten sonra direk yattı.Daha uykuya dalmamıştı çünkü gözleri kıpır kıpırdı.Bende üstüme değiştirip yatağa girdim ve o anda Eymen beni yanına çağırdı.Biraz bakıştık ve sonra kaldırdığı yorganın altına girdim.Kendimi güvende hissediyordum ama niye amk.Biraz geçtikten sonra belime sarıldı ve uyudu.Zaten sonra bende uyudum
___________Sabah uyandığımda Eymen karşımdaydı.Aramızda pek mesafe yoktu ve nefesini hissedebiliyordum.Eymende gözlerini açtığında gözlerimiz kilitlendi.Gözlerinin dudaklarıma kaydığını gördüm ve benim gözlerimde istemsizce onun dudaklarına kaydı.Yavaşça bana yaklaşıyordu ve dudaklarıma hala bakıyordu.O anda beni belimden çekti ve dudaklarıma yapıştı.Başlarda karşılık vermedim ama sonradan olan olmuştu.Kendimi çektiğimde Eymen'in tatlılığıyla karşılaştım.Bana gülüyordu ay pardon anırıyordu skfjskdk.
Odada birtek Burcu vardı.Ha bide biz.Eymen kahvaltı için aşağıya indi bende üstümü giyinip saçlarımı topladım ve Burcu'yu kaldırıp aşağı indim.İndiğimde herkes bana baktı ve gülmeye başladı.Siktir lan yüzümde mi bişey var.Telefonun camından baktım yoo bişey yok.O zaman neye gülüyolar ki ya.
Görkem arkamı işaret ettiğinde arkama baktım ve Burcu malı köpüşü almış başımın üstünde hareketler yaptırıyodu.Bu sefer bende güldüm ve köpüşüde alıp masaya oturdum.Eymen'in yanında bir kız oturuyodu ve Eymen beni hiç farketmemişti bile.Kızın içine düşücek ya nerdeyse.Lan yoksa ben kıskandım mı?Yok be ben mi tıı.Ben ve kıskanmak.Ama bu kız kim ki?•°•°•°•°•°•°•°•
YB GECİKİRSE ANLAYIN Kİ BU OROSPO DERS ÇALIŞIYO (SINAV HAFTASIIĞĞ :( )TAMAM AMA YB KISA ZAMANDA GELİR OKY BEYBİLER SİZİ ÇK SVYRM.
(MEDİA:KÖPÜŞ :D)