~1~

13.2K 203 71
                                    

Medya SUN YEON

Sabah erkenden uyandım ve günlük rutinlerimi yaptım. Mutfağa inip bir haşlanmış yumurta yedim ve bir fincan kahve içip odama geri döndüm. Hızlıca bir kombin yapıp giydim.

~KIYAFET~

İçinde çizimlerimin olduğu dosyayı ve çantamı alıp aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İçinde çizimlerimin olduğu dosyayı ve çantamı alıp aşağı indim. Komidinin üzerindeki araba anahtarımı aldım ve arabaya binip şirkete gittim.

Geldiğimde hızlıca mutfağa gidip bir kahve yaptım ve Bay Park'ın odasına gittim.

SUN YEON: Buyrun efendim kahveniz.

Dedim ve hahveyi masaya koydum. Bay Park oldukça yaşlı biri,bu yüzden kahveyi çok fazla almaması lazım ama maalesef ki beni dinlemiyor.

SUN YEON: Buda yaptığım çizimler.

Dedim ve eline verdim. Oda incelemeye başladı.

BAY PARK: Hm, cidden hepsi çok iyi-

Ne olduğunu anlamadan boğazını tutup öksürmeye başladı.

SUN YEON: Bay Park iyimisiniz?!

Hızlıca kravatını genişlettim ama hâlâ şiddetli bir şekilde öksürüyordu. Ağzından köpükler çıkınca olduğum yere çivilendim. Kendime gelip hızlıca odadan çıkıp Zen unniye seslendim.

SUN YEON: Unnie çabuk ol. Bay Park iyi değil.

Bunu duyunca bir kaç kişi beraberinde odaya girdi. Ben de bir ambulans aradım.

SUN YEON: Lütfen ******** şirketine acil ambulans istiyoruz.

Telefonu kapatıp Bay Park'ın yanına gittim. Hâlâ durumu kötüydü. Onu seviyorum. O benim babam gibidir. Ona kötü bir şey olursa kendimi bu dünyada yapayalnız hissederim. Bir süre sonra ambulans geldi ve Bay Park'ı alıp gittiler. Ben ve ofisteki bir kaç arkadaşım arabaya atlayıp onların gittiği hastaneye gittik.

HEMŞİRE: Onu amaliyata aldılar efendim.

-----------------------------------------------

Yaklaşık iki saattir kapının önünde bekliyoruz. Sonunda doktor çıkınca yüreğim ağzıma geldi. Ya ona bir şey olmuşsa?

DOKTOR: Üzgünüm hayatını kaybetti.

O an dünya dönmeyi bıraktı ve nefes almıyor gibi hissettim. O ölmüştü.

1 hafta sonra_

Bay Park'ın cenazesi dün olmuştu ve bir aile üyesi bile gelmemişti. Yalnız değildi biliyorum. Ailesi sanırım onu görmek istemiyor. Nasıl insanlar bunlar anlamıyorum. Böyle iyi kalpli bir adamı nasıl görmek istemezler.

Hızlıca üstümü giyindim.

~KIYAFET~

Her zaman ki gibi çizim dosyamı aldım ve arabama binip şirkete geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her zaman ki gibi çizim dosyamı aldım ve arabama binip şirkete geldim. Acaba Bay Park'ın yerine kim gelecek ? O her kimse asla Bay Park'ın yerini tutamaz. Şirkete girdiğimde direk olarak Zen unnienin yanına gittim.

SUN YEON: Kimmiş?

ZEN: Torunuymuş. İsmi Park Jimin.

Yüzsüzlüğün de bu kadarı. Hem cenazeye gelmiyorlar hemde adamın yıllarca çalışarak kazandığı paraya göz koyuyorlar. Nasıl insanlar var şu dünyada?!

HYUNBİN: Kızlar, kızlar, kızlar! Toplanın. Yeni patron geliyor.

Dik bir şekilde olduğumuz yerde durduk. Önde genç bir adam ve arkasında iki kişi görüş mesafemize girdiler. Önümüzden geçerken :

JİMİN: Asistan kim?

SUN YEON: Benim.

Dediğimde yüzüme baktı.

JİMİN: Odama gel.

Odammış. Senin odan mı lan orası?! Bir şey demeden arkasından ilerledim. O iki kişi kapıda beklerken ben içeri girdim ve kapıyı kapattım.

SUN YEON: Buyrun?

JİMİN:…………….…………………...

DEVAM EDİCEK_ _ _ _

NOT; 22022024
Kendimce bir şeyler yapmaya çalıştığım bir youtube hesabım var. Şimdilik çok fazla içerik yok ama zamanla içerik sayısının artacağını umuyorum. Şöyle bir göz atsanız fena olmaz. Beğenip, beğenmemek size kalmış. Beni kırmayıp baktıysanız şimdiden çok teşekkür ederim. <3

Hesap:

Bu benim ilk serim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu benim ilk serim. Desteklerseniz sevinirim. Normalde buna benzer çoğu seride kız yeni işe başlıyodu. Bende bu sefer oğlan başlasın dedim ve umarım beğenmişsinizdir 🙃😊

SAPIK PATRONUM~PJM TAMAMLANDI✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin