~HATIRLATMA~
...Bütün utancımla ve kendimden iğrenmemle eve girdim. Tek istediğim bu günü unutmaktı.
~HİKAYE~
Eve girer girmez kendimi direkt yatağa attım. Cidden neler yaşamıştım böyle? Bu günü unutabilmem için banyo bana iyi gelebilirdi.
10 dakika sonra_
Duştan çıktığımda biraz daha iyiydim. Jimin Bey olmasaydı kim bilir neler olacaktı?Ahh! Neyse artık giyinip uyumak istiyorum. Elime yavaşça elbiselerimi aldığımda telefonuma mesaj gelmişti, kim diye baktığımda Jimin Bey'di?
JİMİN: Sun YEON acilen şirkete gel.
SUN YEON: Ama efendim-
JİMİN: Sana ne diyorsam onun yap! Hiç akıllanmayacaksın…
SUN YEON: P-peki efendim geliyorum.
mesajlaşma sonlandırılmıştır
Pijamalarımı tekrar dolaba koyup,yerine bir dar pantolon ve gömlek çıkardım.
~KIYAFET~
Gittiğimde ise bana sinirli gözlerle bakan Jimin Bey'i beklemiyordum…
Yanına doğru gidip…JİMİN: Daha dün elbisen yüzünden tacize uğradın ama hâlâ açık giyiniyorsun.
SUN YEON: Lütfen sadece iş konuşalım Jimin Bey! Benim ne giydiğime karışmayın.
Bu dediğime sırıtmıştı.
JİMİN: Cidden benden korkmuyor musun? O sabah olan gibi aynı şeyi yaparım diye. Ne o korktun mu?
Ne yalan söyleyeyim korkmuştum.
JİMİN: Beni takip et!
Kafamı sallayıp içeri girdiğimde konuşmaya başlamıştı.
JİMİN: Sana dosya getireceğim. Onların hepsini imzalayacaksınsın, aksi takdirde geldiğimde bitmesse maaşından düşeceğim.
Tamam deyip beklemeye başladım. Sonunda gelmişti fakat şok olmuştum. Çünkü elinde onlarca dosya vardı!
Bunların hepsini nasıl bitiririm.JİMİN: Ağzını kapat! O kadar da çok değil.
Bu herif manyak mı? Bütün şirket uğraşsa bitiremez bunları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPIK PATRONUM~PJM TAMAMLANDI✅
FanfictionDİKKAT⚠️ CRİNGE ⚠️ Saçma sapan yorumlar yapacaksan hiç okuma kardeşim 👻 sapık patron popülerlik sıralamasında 1 numara👻