~FİNAL~

5.3K 125 48
                                    

~HATIRLATMA~

Gözlerimdeki yaşlar yağmur damlaları ile karışırken ikimizde sırılsıklam olmuştuk. Bu sefer ben onu beklemeden dudaklarımı dudaklarına bastırdım.

Bu sefer ki farklıydı…

Hissi vardı…

~HİKAYE~

EMLAKÇI: Burasıda son derece kullanışlı ve büyük bir yer. Tam istediğiniz gibi efendim.

Jimin bana istediğin mesleği yaparsın dediğinde ciddiye almamıştım ancak daha iki gün önce bana ne yapmak istediğimi sorunca ciddi olduğunu anlamıştım. Elbette o ilk gerçek öpücüğünün ardından dört gün geçmişti.

Şirketten istifa etmiştim ve pastacı olmak istiyordum. Şu an bunun için mekan arıyorum. Jimin istediğimde yardım edebileceğini söyledi ve o şu an şirkette. İşleriyle ilgileniyor. Ben ise kendi işimle.

Söylemesi bile çok güzel. Kendi işim…

EMLAKÇI: Ne düşünüyorsunuz efendim. Uygun mu?

SUN YEON: Burası cidden çok güzel. Tapu işlerini hemen şimdi halledelim lütfen.

EMLAKÇI: Elbette efendim. Siz oturun bende hemen belgeleri getireyim.

O gittiğinde gördüğüm bir tabureye oturdum. Şu an o kadar mutluyum ki anlatamam. Kendi işimi yapmak, bu kulağa oldukça hoş geliyor.

Ben düşüncelere dalmışken içeri emlakçı girdi. Belgeleri gözden geçirip imzaladım. Emlakçı ile el sıkıştıktan sonra o gitmişti. Ben de kendi işimle baş başa kalmıştım.

İçeriyi dolaşıp neler  yapacağımı planlarken telefonumdan bildirim sesi geldi. Açıp mesaja baktım.

~MESAJ~

Bi karar verdiyseniz gelip görmek isterim.

Gelen mesaja gülümsemiştim. Şu an işleri yok mu? Öğle arasındalar herhalde. Daha fazla bekletmeden konumu attım ve içeriyi dolaşmaya devam ettim.

Burada öyle güzel pastalar, dondurmalar ve daha fazlasını yapmak için sabırsızlanıyorum.

JİMİN: Gülmekten ağzın yırtılacak.

Düşüncelere dalıp gitmişken arkamdan gelen sesle irkildim. O anki tipini görmesi büyük sorun. Kesin gergedana benzemişimdir. Korkup kaçmadığına şükrediyorum. Boğazımı temizleyip ciddi bir hal aldım.

SUN YEON: Dalmışım işte. Hoş geldin.

JİMİN: Hoş buldum. Böyle mutlu olman benide mutlu ediyor bayan ROSE.

Gülümsediğimde girdiği röle karşılık vermeye karar verdim.

SUN YEON: Lord Jack kitaplardan mı araştırıyorsunuz bu sözleri?

JİMİN: Tanrı şahidim olsun, bu sözler kalbimden geliyor. Bu kalp size aşıkken ne münasebet size başkalarının sözleriyle geleyim.

İkimizde gülerken gözleri dudaklarıma kaydı. Ona izin vermeden ensesindeki elimle kendime çekerek dudaklarınızı birleştirdim.  Bu hareketime şaşırmış olsada çok geçmeden karşılık verdi. İkimizde nefessiz kaldığımızda ayrıldık.

SUN YEON: Yanımda olup beni mutlu ettiğin için teşekkür ederim.

JİMİN: Seni asla bırakmayacağım, kalbimin tek sahibi.

~MUTLU SONSUZ~

Eveeet! İlk serimizi hayırlısıyla bitirdik. Yeni seri bir iki güne gelir. Aslında bu seriyi daha uzatıcaktım hatta mutsuz sonla bitecekti ama sonra kısa kesmeye karar verdim.
Bu benim yazdığım ilk seri olduğu için kusurlarım olabilir şimdiden özür dilerim . Sizleri seviyorum.(*^3^)/~♡

SAPIK PATRONUM~PJM TAMAMLANDI✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin