🌸Hatırlıyorum...🌸

972 91 19
                                    

Merhaba💙 Yeni bölümle karşınızdayım.😌💖

❗◾Not; Baştan yazdığım 'SINIR' kitabıma göz atmayı unutmayın💭😉◾❗

İyi okumalar! 🌸

                            "ah aşk, göze alsan olmaz, aşka gönül doymaz

                              seven kalbi istesen de susturamazsın..."🥀

Yazar;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazar;

Sabah, 10.54;

~Serkan, kapının çalınmasıyla gözlerini açtı. Ayağa kalkıp kapıyı açmaya gitti. Engin ve Ferit gelmişti. İçeriye girdiler.

Engin: Bir an hiç kapıyı açmayacaksın zannettim abicim. Hayırdır, sen...Yeni mi uyandın?

Serkan: Sabahın köründe evime dadandınız, buraya kadar geldiğinize göre çok önemli bir şey olmuş olmalı?

Ferit: Aa, Serkan ayıp oluyor ama dadanmak falan.

Engin: Saatin kaç olduğundan haberin var mı senin?

~Serkan masanın üzerindeki telefonunu eline aldı ve saate baktı.

Serkan: 11 mi?! İnanmıyorum Engin, Ferit hadi, hadi gidin evimden. Ben de hazırlanıp şirkete geleyim. Saat 9'da toplantım vardı benim. 

Ferit: Serkan bir sakin ol, merak etme hallettik biz. Eda girdi toplantıya.

Serkan: Eda mı?

Engin: Evet Eda. Asıl konuya geldiğimize göre ben başlayayım konuşmaya. Ne düşünüyorsun Eda hakkında?

Serkan: Bilmiyorum, gerçekten bilmiyorum. Öptüm işe yaramadı. Onunla fotoğraflarımıza baktım o da işe yaramadı. Sürekli yan yana olmamıza rağmen o da etki etmiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum.

Ferit: Peki, hiç mi bir şey hatırlamadın? Yani bir ses, görüntü falan.

Serkan: Aslında ara ara bir kadınla olan konuşmalarımızı duyuyorum. Ama beynim bana oyun oynuyor olabilir. Doktora kontrole gittiğimde söylemişti. Gerçek mi, hayal mi ayırt edemiyorum.

Engin: Sen söylesene bir  ne duyduğunu, belki biz biliriz.

Serkan: 'Bak sen gerçekten ama gerçekten delisin!' 'Sen de hatasını kabul etmeyen duygusuz bir robotsun!' 'Robot? 'Robot!' 

Engin:  Evet, işte bu! Ya bu senin Eda'yla tanışma gününden. Pek hoş geçmemişti o gün. Sen ona deli demiştin, o da sana robot demişti. O gün senin açından çok kötü bir gündü. İlk defa bir kadından ayar yemiş bir Serkan Bolat.

~Engin ve Ferit güldüler.

Serkan: Güldünüz, eğlendiniz. Bekleyin de  duş alıp üstümü değiştireyim sonra da şirkete geçelim. Kahve falan isterseniz mutfakta var.

GEÇMİŞTEN KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin