Selam! 🤍
Keşke dizide de olsaydı dediğim bir kavuşma sahnesi yazdım. Umarım beğenirsiniz.✨💛
Not; Gelecek bölüm final bölümümüz olacak.
2. Not; Lütfen 'SINIR' kitabıma bakın, 2. bölümü yazmak için motivasyon bekliyorum... Eğer ilk bölüm 30 oy olursa, 2. bölüm gelecek.🎈
İyi okumalar🌸
"ah, ellerim titriyor;
of bir ateş basıyor,
özlemek bu dokunmakla geçmiyor..." 🥂
🌸🌸🌸
Yazar;
Serkan: E-Eda?
Eda: Serkan ne yapıyorsun burada? Kendi kendine mi konuşuyordun sen?
Serkan: Iıı ş-şey sen duydun mu, benim dediklerimi?
Eda: Hayır, önemli bir şey mi var?
~Serkan, banyodan çıktı. Eda da peşinden, merdivenlerden iniyorlardı.
Serkan: Ne önemli olacak canım? Günaydın bu arada. Uyuyakalmışız.
Eda: Sana da günaydın. Ben hazırlanıp çıkayım, ilk eve geçip duş alırım. Sonra şirkete geçerim.
Serkan: Tamam, o zaman şey yapalım. Ayrılalım. Görüşürüz. Şirkette görüşürüz yani.
Eda: Tamam, görüşürüz. Şirkette yani.
~Eda gülerek eşyalarını topladı. Ceketini alarak kapıyı açtı.
Eda: Ben Engin'le haberleşirim. Bugün Enver Bey ile buluşmamız lazım.
Serkan: Haberleşiriz.
~Serkan, Eda'nın çıkmasıyla rahat bir nefes aldı. Engin'i aradı. Gelmesini söyledi. Telefonunu masaya koyarak yukarıya çıktı ve takım elbisesini giydi. Aşağı inip kahve yaptı. Kitaplığına gidip rastgele bir kitap seçti, kitapların arasından.
''Gurur ve Önyargı- Jane Austen"
"Sen bana, gerçekten sevilmeye değer bir kadının sevgisini kazanabilmek için daha başka erdemlere sahip olmam gerektiğini öğrettin."
~Kapı çaldı. Kitabı bırakarak kapıyı açmaya gitti.
Engin: Abicim, bir sorun mu var?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞTEN KALAN
RomanceEda Yıldız... 2 ay önceye kadar sevdiği adamla yuva kuracak olan kadın... İlk önce ailesini kaybetti, şimdi de nişanlısını...