🌸Özür Dilerim🌸

1.2K 82 33
                                    

Yeni kapak tasarladım sizce nasıl olmuş? Eskisi mi daha iyiydi,  şimdiki mi daha iyi?Bu bölüm kısa oldu, ders arasında yazdım çünkü.

İyi Okumalar! 🌸

Serkan:

~Edayla Deniz'i öyle görünce neden biliyorum ama içimde bilmediğim bir duygu vardı. Kendimi Engin'in odasında buldum.

Engin: Abicim ne yapıyorsun burada? Senin işinin başında olman gerekmiyor mu?

Serkan: Engin, boş-ver şimdi işi.

~Arkamı kontrol ederek kapıyı kapattım.

Engin: Şimdi işi boş vereyim? Nasıl olacak o?

Serkan: Bir krizimiz var!

Engin: Off ya yine mi kriz!? Bende iş konuşmayacağız sanmıştım.

Serkan: İş değil zaten.

Engin: Nasıl iş değil?

Serkan: Sözümü kesmezsen anlatacağım. Ben bara gitmiştim.

Engin: Bar mı? Ne zaman?

Serkan: Engin susacak mısın? Ayrıca şirketteki bar kısmından bahsediyorum.

Engin: Haa, tamam abicim devam et.

Serkan: Edayla Deniz'i gördüm. Ve daha önce hiç hissetmediğim duygu hissettim, hani kriz çıkar ve ben stres yaparım ya onun gibi bir şeydi ve bir sorum var. Onlar ne yani yanlış anlama ortağım ya o yüzden soruyorum, erkek arkadaşı mı?

Engin: Senin kriz şimdi belli oldu. Sen Eda'nın gitmesinden korkuyorsun. İtiraz edeceğini biliyorum o yüzden senin anladığından dilden anlatayım. Sen bir ihale aldığında, kaybetmekten korktuğun için içini korku ve stres kaplar. Bunu gibi bir şey. Tabi daha insani duygular senin hissettiklerin, robot duygusu değil, karıştırma. Soruna gelirsek de Edayla Deniz ilkokuldan beri arkadaşlarmış. Liseye kadar da aynı okullarda okumuşlar ve

Serkan: Eee,  

Engin: Ve liseye  kadar da sevgililermiş.

Serkan: Ne? Yok olmayacak böyle, benim bir şey yapmam lazım. 

Yazar:

~Serkan toplantı odasına geçerek Eda'yı beklemeye başladı.

Eda:

~Denizle biraz daha sohbet ettikten sonra odama geçtim. Serkan benim sandalyeme oturmuş. Birini bekliyordu sanki.

Eda: Serkan?

Serkan: Eda?

Eda: Ne yapıyorsun burada? Senin odan vardı üst katta.

Serkan: Odamın olduğunu biliyorum. Ben başka bir şey için gelmiştim.

Eda: Ne için geldin? Biraz hızlı olsan iyi olur.  Yapmam gereken bir sürü işim var.

Yazar:

~Serkan sandalyeden kalkıp Eda'nın karşısında durdu. Burun burunaydılar.

Eda: Ne istiyorsun benden?

Serkan: Özür dilerim

Eda: Neden?

Serkan: Sana yaşattıklarım için sen bunları  hak etmiyorsun.

~Eda'nın gözünden bir damla yaş aktı.

Serkan: Benim yüzümden ağlama.

~Eda arkasını döndü, göz yaşlarını sildi. Tekrar Serkan'a döndü. Sakin ses tonuyla konuştu.

Eda: Sen kimsin ki? Ben senin yüzünden neden ağlayım? Sen benim için bir hiçsin. Sana karşı içimde en ufak bir duygu bile hissetmiyorum. Nefret, öfke bile yok. 

Serkan: Eda yapma böyle...

Eda: NE YAPMAYIM YA? NE YAPMAYIM? SÖYLESENE, SEN BENİM NELER YAŞADIĞIMI BİLİYOR MUSUN? SEN BENİM SENİ NE KADAR ARADIĞIMI, SEN SELİNLE GÜNÜNÜ GÜN EDERKEN BENİM BURADA HER ŞEYE SAHİP ÇIKTIĞIMI, AÇ KALDIĞIMI, KENDİMİ ODAMA KAPATIP GÜN BOYUNCA HİÇ ÇIKMADIĞIMI, 1 AY İLAÇ KULLANDIĞIMI, BENİM YAŞADIĞIM ACILARI BİLİYOR MUSUN? SEN HİÇ BİR ŞEY BİLMİYORSUN. BU YÜZDEN SAKIN BİR DAHA KARŞIMA GEÇİP ÖZÜR DİLEMEYE KALKIŞMA. ÇÜNKÜ BENİM YAŞADIĞIM ŞEYLER BİR ÖZÜRLE GEÇECEK ŞEYLER DEĞİL. SEN KİMSEYİ ÖNEMSEMEYEN BENCİL BİR ADAMIN TEKİSİN SERKAN.

~Eda hızla çantasını alıp çıktı. Bütün çalışanlar Eda'nın sesini duymuş, Engin de Eda çıkarken Serkan'ın yanına gelmişti.

Engin: Abicim ne oldu biraz önce öyle ya?

Serkan: Hiç sorma Engin, benim bir an  önce son 1 yılımı hatırlamam gerek.

Engin: Bence de, bence de hatırlaman gerek de nasıl olacak o iş?

Eda: 

~Sakinleşip yetimhaneye gittim. Bakım malzemelerini toplayıp çiçeklere bakıp yaptım. Sanırım Deniz haklıydı. Buradan uzaklaşmak bana iyi gelecekti. Deniz'i bir iki kere aradım.

Eda: Alo, Deniz? Sonunda açtın!

Deniz: Müsait değildim de Eda.

Eda: Müsait değilsen sonra arayım.

Deniz: Ha yok yok. Ne için aramıştın sen?

Eda: Ben senin fikrini düşündüm. Sanırım uzaklaşmak gerçekten iyi gelecek. Hatta ne yapalım biliyor musun? Bir hafta değil, bir ay kalalım.

Deniz: Iıı Eda ben seni sonra arasam olur mu? Müşteri geldi de.

Eda: Peki, görüşürüz.

Deniz: Görüşürüz.

Yazar: 

~Deniz karşısında dikilen adama baktı.

Deniz: Dediklerini yapacağım ama sen Eda'yı hatırlamazsan onu rahat bırakacaksın. Anlaştık mı Serkan?

Serkan: Anlaştık.

GEÇMİŞTEN KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin