Merhaba arkadaşlar hadi kitaba geçelim.
Sarada'nın Ağzından;
Rüyadan çıktığım zaman uyandım Sabah olmuştu zaten rüyalar bize göre kısa ama zamana göre uzun ahh keşke biraz daha konuşabilseydim borutoyla ben bunları düşünürken kawa kapımı açtı ve " sarada sarada kendini çokmu akılı sanıyorsun ben senin bunu yapçanı biliyordum" dedi ben tek kaşımı kaldırarak " neyi yapçağımı " dedim kawa sırıtı " seni bu sefer affediyorum ama 2. Olursa bedelini ödersin " dedi ben içimden " nasıl bildi herneyse bir yolunu bulup öğrenmiş işte napmalıyım " dedim kawa " sarada bu arada ailene arkadaşlatına seni bilen herkese evlada de " dedi ben şaşkın bir şekilde " ne demek istiyorsun " dedim kawa sırıtarak " diyeceğim tek şey herkes seni unutucak diğer bir deyişle hafızaları silinecek " dedi ve kapıyı kapattı ben " nasıl hayır onlar şimdi benim doğrumu unutacaklarmı " dedim ağlamaya başladım üzgün bir sesle " boruyo lütfen beni unutma lütfen sen tek umudumsun benden vaz geçme " dedim.
Kawa'nın Ağzından;
Sarada'nın peşine yune'yi taktım bakalım annesine söyleyicekmi yada arkadaşlarına bu sayade annesine söylediğini öğrendim bende bunu tahmin ettiğim için yune'yi konoha'ya gönderdim oradaki herkesin hafızalarını silsin ve onunla ilgili her şeyi yok etmesin diye şu an hafızaları silmeye başlamıştır artık sarada uchiha yok.
Boruto'nun Ağzından;
Rüyadan uyandığımda hemen yatağımdan kalktım gülümsedim " sarada sarada yaşıyor " dedim ağlamaya başladım " yaşıyor " dedim gözlerim sel olmuş halde gülümsedim birsüre sonra dışarı çıktım sokakta boş boş yürürken Sarada'nın bana dediklerini düşünmeye başladım birsüre bunu düşündükten sonra hokaga heykellerinin üstünde biri vardı hemen hokaga heykellerinin altından yukarıdaki kişiye bakıyordum birsüre öyle kaldı sonra aşağıya indi bu bir kızdı burda napıyor ben bunları düşünürken kız " ben yune sizin hafızanızı silmeye geldim silicem kişi ise sarada uchiha "
Dedi ben kaşlarımı çatarak sinirli bir sesle " sen ne diyorsun sen ne cüretle benim hafızamdan Sarada'yı sileceksin buna cüret etme " dedim yune gülümsiyerek " senden korkacak değilim hata - " dedi ve ellerini birleştirdi ve o an Sarada'yı unutum yume " ettim " dedi ve kayboldu ben " ben neden burdayım neden bir şey unutmuşum gibi geliyor " dedim sonra boş verdim birsüre sokakta boş boş gezdim.Sarada'nın Ağzından;
Kawa gittiğinde ben çok ağlamıştım baya geçmişti 3 4 saat falan sonra kardeşimin bana ihtiyacı olduğunu hisetim hemen üzerime siyah pelerin alıp yüzümü gizledim kawa'nın beni yakalanmasını istemem sonra bir portal açtım ve içine girdim.
Yume'nin Ağzından;
Sabah uyandım kahvaltımı yaptım ablam nerede diye düşünmeye başladım dışarı çıktım 1 2 saat sonra ( hafızası silindi ) " ben ne düşünüyordum herneyse " yolda ilerliyordum sonra önume 3 kişi geldi bir çocuk " hey ezik " dedi ben kaşımı çatarak sinirli bir sesle " ben ezik değilim " dedim diğer çocuk " öylemi peki neden sharingan'ı açmadın sen uchiha'ların yüz karasısın " dedi ben bir şey diyemedim haklıydı çünkü ben sharingan'ımı bile açamadım diğeri " hahahahahaha ağlama bak bende ağlarım " alaylı bir sesle yine bir çocuk " ezik sen tam bir işe yaramasın " dedi ben artık göz yaşlarımı tutmakta zorlanıyorum sonra biri " hey siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz kaybolun " dedi arkama döndüm bu kim böyle üzerinde siyah pelerini var ve yüzü gizlenmiş bir çocuk " sende kimsin bence benimle uğraşma benim babam ninjaların kaptanıfır " dedi o gizemli kadın " öylemi tamam babanı çağır bakalım güçlüymüş " dedi yine o çocuk " tamam burada bekle " dedi ve gitti o gittiğinde o kadın yanıma geldi omuzuma elini koydu " iyimisin " dedi ben " evet ama bunu yapman gerekmiyordu senin başın beleya girdi şimdi " dedim kadın gülümseyip " bu beni görevim sen ne zaman kötü hisetsen veya zor bir durumdaysan ben senin her zaman yanındayım " dedi ben şaşkına " neden böyle bir şey söyledin ben seni daha tanımıyorum " dedim kadın yine gülümsiyerek " yume ben seni koruyacağım sen benim için çok önemlisin " dedi ben " sen benim adımı nereden biliyorsun " dedim kadın kulağıma yaklaştı " ben senin ablanım " dedi ben şok benim ablam yok ki bekle bir şey hatırlıyorum " abla " dedim ablam " evet" dedi ben gülümsiyerek " sözünü tutun abla ama neden böyle giyindin "
Ablam " kardeşim bak şimdi ( herşeyi anlatır ) ve bunları babama anneme yada başka birine anlatma anlatsanda bir şey olmaz çünkü beni ğörmedile yani inanmazlar " dedi ben şaşkınca
Boş boş bakıyordum sonra o çocuk ve babası gelmişti ben " abla ne yapçan " dedim ablam " savaşıcam bu kolay olucak " dedi sonra o çocuğun babası " yakalayın sakın kaçmasın " dedi ben " ne " dedim sonra ninjalar ablama saldırmaya başladı ama ablam onlardan daha güçlü o yüzden hepsini yaranmadan atlatı sonra o çocuğun babası " bu böyle olmayacak sana meydan okuyorum ölümüne " dedi ablam " kabul ama bir şartım var " dedi babası " neymiş o " dedi ablam " eyer kazanırsam artık Yume'yle hiç kimse dalga gemesini ve uraşmasını istemiyorum " dedi babası " tamam kabul " dedi ve savaşmaya hazırlanıyorlardı herkes savaşı izlemek istiyordu ortada koca bir boşluk vardı oraya geçtiler ablam katanasını çıkardı adam hala bekliyordu ablam adamın saldırmasını bekliyordu adam Sonunda saldırdı ablam kolayca sıyrılıp geçiyordu onun saldırılarını ablam hemen adamın arkasına geçti ve katanasını adamın boynuna doğrutu adam " neden bekliyorsun öldürsene ölümüne dedik " dedi ablam " ben ölümüne savaşmıyordum sadace Yume'yi koruyorum tıpkı senin çocuğunu koruduğun gibi " dedi ve katanasını boynundan çekti ve arkasına dönü bana doğru geldi sonra o adam " fırsatın varken beni öldürmeliydin " dedi ve ablamı arkasından kunai'yi sapladı ben" abla " diye bağırdım ablam yere çöktü adam arkasına döndü ablam arkasındaki kunai'yi sırtından çıkardı ablam sinirlenmiş görünüyordu katanasında chidor vardı hemen adam yere yatırdı ve tam katanayı saplayacak sanmıştık ama ablam onu başının kenarına sapladı " istesem seni öldüre bilirim sakın cüret etme" dedi sonra ablam katanasını aldı benim yanıma geldi birisi " sarada" dedi bu.Üzgünüm bidaki bölüme kadar görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sarada×boruto -borusara- [ TAMAMLANDI ]
RomanceMerhaba arkadaşlar sarada abartılı olabilir ama boruto büyüyünce onla eşit güçte olacak her neyse sarada Konoha'dan ayrılıyor çünkü ailesi ve arkadaşlarına zarar gelmesini istemiyor gözü yani sharingan mangekyou aktive ediyor ve onu isteyen kişiler...