6.Bölüm (Kaen)

447 9 2
                                    

Merhaba arkadaşlar bölüm uzun sürdü için çok özür dilerim Her neyse İyi okumalar.

Sarada'nın Ağzından;
Sabah uyandığında kardeşimle koltukta sarılmış uyumuşuz anlaşılan babamlar gelmiş üzerimize bataniye örtmuşlerdi ben kalkıp bataniyeyi kardeşimin üzerine örtüm ve elimi yüzümü yıkamaya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aklıma dank etti babam neden yaralanmıştı ki bunu öğreneceğim kim oluyorda babamı öldürmeye çalışıyor. Hemen aşağı indim annem aşağıdaydı ne zaman gelmiştiki herneyse babama sormam gereken sorular var o yüzden sandalyeye oturdum babamı beklemeye başladım babam geldi sandelyeye oturdu ben " baba " babam " efendim kızım " ben tek kaşımı kaldırarak " baba seni kim yaraladı o kişiyi öldürebildinmi ve son sorum arkadaşlarımın nerde olduğunu biliyormusun " dedim babamın göz kapakları açıldı anlaşılan bir şey saklıyor. " baba " dedim babam hala şaşkındı ama derin bir nefes aldı kardeşim uyurken söylerse daha iyi olur bence babam " sarada ben ve arkadaşların otsutsukilere çalışan ninjalar tarafından saldıraya uğradık bir kişi beni ay'a ışınladı onunla savaşırkan beni çok fazla yaradı çakram sadece portal açmaya kalınca ordan ayrıldım arkadaşlarına gelince onlar nerde bilmiyorum üzgünüm sarada " ben ağlamaya başladım sinirlendim kaşlarımı çatım sesim biraz yükseldi " bu şimdimi söylenir baba biz burda oyalanırken onlar ölmemek için birisi beni kurtarır umuduyla " ağlamam daha serteleşti bağırmam sonucu kardeşim kalkmıştı endişeli bir sesle " bir şeymi oldu " dedi ben ağlamamımı kestim elimin tersiyle göz yaşlarımı sildim sinirli bir sesle " evet oldu kardeşim ben gidiyorum " dedim evdeki herkes şaşkın bir sesle " ne " diye bağırdı kardeşim " arkadaşlarımı bulmam lazım kardeşim " dedim kardeşim " neden " dedi ben " sonra anlatırım sen anka kuşunu merak ediyordun değilmi gel sana gösteriyim " dedim kardeşimin gözleri parladı sevinçle " geçektenmi " dedi bende gülümsiyerek " gerçekten " dedim kardeşimde gülümsedi annem ve babam şaşkındı ben " hadi dışarı çıkalım " dedim ben ve kardeşim dışarı çıktık annem ve babam aramızdan geldi dışarı çıkınca hemen zamanı durdurdum güneş hariç nedenini şimdi anlarsınız kardeşim " abla annemi ve babamı çözermisin onlara veda etmesen üzülürler " dedi ben gülümsedim " evet haklısın katdeşim " dedim annemi ve babamı çözdüm babam " sarada gidemesin " ben kaşlarımı çatım " neden " dedim bu sefer annem lafa atladı " daha yeni geldin ve eyer gidersen geri dönememe şansın var. Sen yeni gelmişken ölmeni istemiyoruz " dedi ben kaşlarımı çatmayı bıraktım gülümsimeye başladım " anne baba beni merak etmeyin ben iyi olucam benim için endişeleniyorsuniz biliyorum ama arkadaşlarımın aileleri'de endişeleniyorlar eyer onlar ölürse aileleri perişan olur onları öyle görmeye dayanamam en azından denemeliyim " dedim gülümsedim annem ve babam derin nefes alarak annem " beni öldüreceksin sarada " dedi gülümsedi babam " tamam izin veriyorum ama onları kurtarmadan gelme tamam " dedi gülümsedi ben " tamam babam " hepimiz gülümsedik kardeşim hemen lafa atladı " abla hadi anka kuşunu göster " dedi ben gülümsedim " tamam " dedim elimi ısırdım yere dokundum yerde büyük bir mühür çıktı. Kardeşim " abla anka kuşu nerde " dedi ben gülümsiyerek güneşi gösterdim herkes oraya baktı ve orada güneşin üstünden.

 Kardeşim " abla anka kuşu nerde " dedi ben gülümsiyerek güneşi gösterdim herkes oraya baktı ve orada güneşin üstünden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
sarada×boruto -borusara- [ TAMAMLANDI ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin