Merhaba arkadaşlar işalah yazdığım bölümü beğinirsiniz. 😊
İyi okumalar.
Sakuke'nin Ağzından;
Oğlumun yanında oturup onu izliyordum gerçekten sakura'nın tıpa tıp aynısı diye içimden geçti bi an. hisetdiğim çakra kendime gelmemi sağladı çakra çok güçlüydü ve sadece 1 saniyelik hisedebilmiştim sonra elimde bir kağıt olduğunu hisettim elime baktım üstünde babama yazıyordu anlaşılan sarada buraya gelmişti ama ne zaman gelmişti diye düşünmeye başlamadan mektubu açtım hemen okumaya başladımBaba'ma
Baba seni annemi ve kardeşimi çok seviyorum sakın yanlış anlamayın sizi ve arkadaşlarımı korumak için gidiyorum. Baba sakın benim peşimden gelme kardeşimin benim yüzünden baba sevgisine mahrum kalmasını istemiyorum. Unutmayın siz benim kalbimde yaşıyorsunuz sizi asla ama asla unutmam üzülmeyin ben bir gün geri gelicem. sevgiler seni çok seven kızın sarada.
(Baba kardeşimin ismini Yume koyarsanız sevinirim.)Bu mektubu okuyunca kalbime bir taş oturdu hiç bir şey anlamıyorum yüzüme beli etmesemde ağlamak istiyordum kalbim anlıyamacak şekilde acıyordu "bizi korumak içinmi kimden korumak için" üzgün ve kısık bir ses tonuyla dedim. Düşünmeye başladım aklıma bir şey gelince "Hayır hayır olamaz hayır yoksa o çakra Sarada'ya mı ait "diye düşündüm şaşkındım "bu çakra'ya sahip olmak için rinnegan'a sahip olmak gerekir " diyerek şaşırmaya devam ettim.bir anda ayağa kalktım bir sağa bir sola dönüyordum Bir anda kapı açılınca durdum içeri noruto bide oğlu gelmişti noruto bana şüpheli bir şekilde bakıyordu ve sonunda sorusunu sordu "ne oldu bakalım sakuke yüzün düşmüş -tteboyoo" dedi ben bir kaç saniye bekleyip derin bir nefes verip "sarada konaha'dan gitti" dedim ikisi şaşkın bir tiple "ne" diye bağırdılar bir şey diyemedim.
Boruto'nun Ağzından;
(Sarada'nın boruto'ya çarptığı zaman.)Birisi bana çarptı ikimizde yere düştük ben "hey dikkatli olsana -ttebasa" dedim ve bana çarpan kişiye baktım sarada bana çarpıştı bir kelime bile etmeden ayağı kalktı ve koşmaya başladı "noldu bu kıza" dedim sonra içimde neden onu umursuyorum ki her neyse. Dedim ve babamı beklemeye başladım. Sonunda babam gelmişti hemen sarada'nın kardeşinin yanına gidik babam kapıyı açtı sakuke amcayı gördük babam bir az daha sakuke amcaya baktı ve"ne oldu bakalım sakuke yüzün düşmüş -tteboyoo" dedi ben içimden ne alaka şimdi sakuke amcanın yüzünün düşmesi diye aklımdan geçirdim. Sakuke amca biraz bekleyip "sarada konaha'dan gitti" dedi ben ve babam şaşırmıştık "ne" diye bağırdık ikimizde sakuke amca üzgün hisediyor olmalı dedim içimden sakuke amca cevap vermedi. Babam sesizliği bozdu " Nasıl gitmiş olayları bana detayı detayına anlatacaksın sakuke -tteboyoo" dedi sakuke amca ağzını açtı ve olan biteni anlatı babam ve ben şaşkın bir şekilde sakuke amcayı dinliyorduk. Babam " sakuke ben sarada'yı aramaları için ninjaları görevlendiriyim " dedi sakuke amca ise " Hayır " dedi babam "neden" sakuke amca " eyer Sarada'yı bulmaları için ninjaları gönderirsen kötüler şüphelenir ve sarada'nın peşine düşerler " dedi babam " doğru peki napçaz "dedi sakuke amca " anlattığım gibi sarada'nın gelmesini beklicez zaten kısa bir süre sonra sarada'nın gittiğini öğrenecekler en azından sarada'yı aramas sak kötülere ipucu vermemiş oluruz." Dedi sakuke amaca ve gülümsedi ilk kez sakuke amcanın güldüğünü görmüştüm ben ve babam'da gülmüştük.
Sakuke'nin Ağzından;
Noruto'lar gidince aklıma sakura geldi sakura komodaydı hemen kapıyı açıp doktorun yanına koştum doktor'u bulduğumda hemen sakura'nın durumunu sordum doktor "sakura hanım şu anda gayet iyi bilmediğimiz bir nedenden dolayı nasıl iyleştiğini bilmiyoruz " dedi ben şaşkındım ama mutluydum hemen doktorun yanından ayrılıp sakura'nın aldığı odaya gittim kapıyı açtım sakura yataktan doğrulmuş ve pencereden dışarı bakıyordu bilmiyorki ne kadar güzel gözüküyor.Sakura'nın Ağzından;
Gözlerimi açtım hasta yatağında Yatıyorudum yataktan doğruldum ve pencereden dışarı bakıyordum kapı açıldığını fark etmemiştim içimde bir kötü bir his vardı. Birşeyler düşünürken sakuke'nin arkamdan bana sarılması beni şaşırtmıştı ama mutluyum bir süre böyle kaldık sonra bana sarılmayı kesti ve yüzüne bakıyordum endişeli ve üzgün görünüyordu tabi içinden "sakuke sen neden bu kadar üzgünsün " dedim
Sakuke'nin Ağzından;
Sakura bana bu soruyu sorunca benim üzgün olduğumu anladığını anlamıştım hiç şaşırmamıştım nasıl olursa kimin karısı gülümseyip "sen komoya girmiştin ve bilinmedik bir nedenden dolayı komadan çıktın" dedim oda "hımmmmm anladım şimdi bana gerçeği anlat " dedi ben ise şaşkın bir ifadeyle " ne nasıl anladın" dedim sakura " ben senin karınım hadi bana gerçeği anlat " dedi Ben ağzımı açtım ve hinata'lar geldi derin bir nefes aldım ve gülümsedim sakura kulağıma bir şey fısıldadı "hinata gidince anlatacaksın boşuna uğraşma" dedi ben bir anda kalbimin hızlandığını hisettim sonra sakinleşmeye başladım zaman geçtikçe sakura hinata uzun bir süre konuştuktan sonra hinata'lar evin yolunu tutular. Biz yanlız kalmıştık sakura "evet sakuke dökül bakalım " dedi ben derin nefes verdim ve anlatmaya başladım anlatıktan sonra sakura şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu ağlamamak için kendini zor tutuyordu ben sakura'ya sarıldım " içini dök sakura " dediğim anda sakura hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı onu teseli etmek için "sakura sarada geri gelicek mektubunda öyle yazıyor ona güvenmeliyiz gitmesinin bir sebebi varsa inan iyi bir sebebi vardır. Tamamı " dedim sakura'nın biraz olsun içi rahatlamış gözüküyordu bana olumlu anlamda başını saladı. Sakura bana bakıp gülümsedi bende ona karşılık verdim ve beraber hastanede kaldık.
Boruto'nun Ağzından;
( hastaneden çıktıkları zaman )Sakuke amcanın yanından gitmiştik babamın işleri olduğu için ofisine geri döndü ben ise hamburger yemek için hamburgerciye gidiyordum kapıyı açtım içeride shakadai, inojin, chocho, metal ve mitsuki vardı. Shakadai "hey boruto gelsen" dedi ben ise "hey naber -ttebasa "dedim inojin "iyi senden" bende "iyi" deyip koltuğa oturdum chocho cips yiyerek konuştu "hey boruto sarada'nın kardeşini gördünmü adını ne " ben ise " evet gördüm sakura teyzeye benziyor hee bide adı Yume " dedim shakadai " rüyalar he değişik bir anlamı varmış " ben ise " evet sarada bulmuş bu ismi ondanda bu beklenirdi " chocho yine cips yiyerek konuştu "sarada demişken sarada'yı gören var mı ben dün gördümde " inojin "hayır ben görmedim " shakadai "bende " metal " bende görmedim" herkes bana baktı ben ise " söylerim ama kimseye söylemeyin en azından siz yaymayın " herkes tamam anlamında başını saladı sesiz bir şekilde "sarada konaha'dan gitti " herkes bir an dondu çok şaşırmışlardı ben devam ettim her şeyi anlatım herkes beni şaşkınlıkla dinliyorlardı sözüm bitince shakadai " demek ailesi ve arkadaşlarını korumak için anlaşılan kötü birisini bize zarar vermemesi için gitmiş olabilir. yada kötüler sarada'yı ele geçirmişlerdir. Ondanda böyle bir mektup yazmalarını söylemişlerdir. " ben ise " ikinci seçenek olamaz shakadai " inojin "neden" ben "çünkü sakuke amaca yanından geçen 1 saniyelik güçlü bir çakra sezmiş ya çok hızlı yada zamanı durdurabiliyor başka seçenek olamaz." Shakadai "evet haklısın boruto bu mantıklı " ben " tamam artık buna kafa yoramayız " chocho cips yiyerek " niye ki " ben " çünkü eyer buna kafa yorarsak kendimizi güçlendiremeyiz ve kötü kişiler iyice güçlenir evet biliyorum kötüler yok ama olmucak diye de bir kağde yok şimdi sarada'yı düşünmemeliyiz o kendi çaresine bakabilir. O güçlü gene buraya gelirse bizde güçlü şekilde onu karşılarız nedense arkadaşlarıyız değilmi sarada'da böyle isterdi " mitsuki "haklısın boruto " herkes olumlu anlamda başını saladı ve hamburger şiparış ettik yemeye başladık.
Nasıl olmuş yorumlara yazın lütfen 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sarada×boruto -borusara- [ TAMAMLANDI ]
Roman d'amourMerhaba arkadaşlar sarada abartılı olabilir ama boruto büyüyünce onla eşit güçte olacak her neyse sarada Konoha'dan ayrılıyor çünkü ailesi ve arkadaşlarına zarar gelmesini istemiyor gözü yani sharingan mangekyou aktive ediyor ve onu isteyen kişiler...