1.Bölüm ( Ayrılış )

1.2K 22 7
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım yanlışım olursa söylerseniz

Boruto Uzumaki;
Tenseigan'a sahiptir. en güçlü göz çeşitlerindendir. Annesi Byakugan'a sahiptir. Babası Hokage'dır boruto babasıyla anaşamaz çünkü babası ailesine ilgilenmediği bide onları her zaman ektiği için ondan nefret eder. Rasengan yapabilir. Büyüyünce Yılan, Şahin,kurbağa çağrı hayvanları olacaktır. Babası gibi güler yüzlü pozitif biridir. Mavi gözlü sarı saçlıdır. Sarada'ya aşık olduğunu fark etmez.

Sarada uchiha;
Sharingan'a sahiptir. En güçlü göz çeşitlerindendir. Mangekyou sahiptir ama mangekyou çok değişiktir diğerlerinden daha güçlü hata rinnegan'dan daha güçlüdür. Annesi Byakugou no in'e sahiptir tabi sarada'da. Babası gölgelerin Hokage'sıdır . Büyüyünce Yılan,katsuyu, su ejderhası,anka kuşu,gırifin'e sahiptir. Babası gibi soğuktur ama çok değil bazen pozitif bazen negatif biridir. Siyah gözlü siyah saçlıdır. Boruto'ya aşık olduğunu fark etmez.

Sarada'nın Ağzından;
Sabah antreman yapmak için ormana gitmiştim chidor deniyordum yapa biliyordum ama ustalaşmamıştım. O yüzden bende ustalaşmak için her sabah antreman yapıyorum son deneyişimde sonunda başardı chidor'de ustalaşmıştım sonra aklıma acaba chidor'iyi daha güçlü yapabilir ve daha fazla geliştirebilirmiyim diye düşündüm aklıma başka birşey geldi. Elimi kaldırdım ve anlıma vurdum. Ben çakra kontrolünde ustalaşmadım daha byakugou no in'i bile aktive edemedim şimdi aklımı başımı toplayıp çakra kontrolüne çalışmaya başladım. Baya zaman geçtiğinde çakra köntürolünü bıraktım yarın devam ederim dedim ayağı kalktım ve yürümeye başladım sonra chocho bana doğru koştuğunu fark ettim nefes nefese kalmıştı chocho "sarada seni 2 saatir arıyorum her neyse annen'in doğumu başladı" dedi benim gözlerim fal taşı gibi açıldı. "Ne" diye bağırdım chocho "şu an hastanede çabuk ol sarada " dedi ben ise "babam" chocho "oda hatanede" dedi ve koşmaya başladım endişeliydim hastanenin önüne geldim ve hemen annemin aldıkları yere gittim babamı gördüm endişeli gözüküyordu. Normeldi bende çok endişeliydim endişeli bir sesle "baba" dedim babam bana baktı yine endişeli bir sesle "annemin doğumuna daha yok muydu" dedim babam endişeli bir sesle "evet ama erken doğruyor " dedi benime endişem 2 kat artırmıştı. Annem beni doğrurken zorlanmıstı hata baya zorlanmıştı acaba şimdi nasıl acı çekiyordur. Diye düşündüm ağlamamak için alt dudaklarımı ısırdım babamın önünde ağlamamalıydım bu onu iyice üzerdi içimden "Hayır sarada ağlama annem güçlüdür ona hiç bir şey olmucak kendine gel tamamı" diye içimden geçirdim pozitifleştim her şeyin bir pozitif tarafı vardır. Bunu aklımdan geçirince biraz olsun rahatladım doktor gelip dediki "sakura hanım gayet iyi ancak kendini baya zorladı o yüzden uyutuyoruz yarın ziyaret edebilirsiniz" dedi gitti.
Sakuke'nin Ağzından;
Doktor gidince dikkat etmediğim bir şey farkettim sarada'nın çakra'sı baya fazlaydı anlaşılan byakugou no in'i açmasına az kalmış olmalı sonra dedimki " sarada çakran baya fazlalaşmış byakugou no in'i açmana az kalmış anlaşılan" dedim
Sarada'nın Ağzından;
Babam bunu diyince şaşırdım ama yüzüme yansıtmadım "evet" dedim babam önden yürürken düşünmeye başladım ben byakugou no in'i açmama az kalmamıştı kı daha yarısını tamamlamıştım bunda bir gariplik olduğunu anladım ama babama yalan söylemek kendimi kötü hisediyordum yinede söylemicektim babamın onca işi arasından benimle ilgilenmesini istemiyordum bunu kendim çözmeliydim diye düşündüm ben evin yolunu tutum babam orda kalcakmış bazı işlemleri tamamlıyacağını söyledi ben yatağa kendimi bıraktım kardeşimin ismini düşünmeye başladım sonra aklıma Yume geldi anlamca rüyalar demekti bence güzel olurdu aklıma yatmıştı ondan sonra düşünmeyi bırakıp uyumaya başladım sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım kendime kahvaltı hazırladım bide babama hastaneye giderken babamın yemeğini götürüyordum babamı diz üstü çökmüş ağlamamak için kendini zor tutuyordu endişelendim babamın yanına koşup "baba noldu neden diz üstü çöküyorsun" dedim babamın söylediği kelime benim gözlerimi sel gibi akıtı babam " a-ann-en ko-oma-yy-a gi-rd-i" dedi babamın yemeğini yere düşürdüm nasıl demek istedim ama demeden hemen koştum babam arkamdan "sarada" diye bağırdı ama umursamadım hastanenin önünde boruto'ya çarptım bana "hey dikkatli olsana -ttebasa" dedi umursamadım ayağı kalkıp koşmaya devam ettim boruto arkamdan şaşkınca bakıyordu deniz kenarına gittim ağlamaya başladım aklıma anlamsız saçma şeyler geliyordu tıpa tıp gerçekmiş gibiydi. Annem önümde kanlar içerisinde yerde yatıyordu diz çöküp "anne" diye bağırdım ve ağlamaya başladım gözlerim acımaya başladı hemde öyle böyle değil ama kalbimdeki acı daha şidetliydi bir süre sonra ağlamayı bırakıp denize yüzümü yıkamak için eğildim yüzümü yıkadım gözlerime baktım şaşkınca gözlerime bakıyordum bu mangekyou'du ama diğerlerinden farklıydı umursamadım sonra ayağı kalktım ve bir anda zaman dondu şaşkındım kuşlar havada kalmış rüzgarın yaprakları saurması hepsi durumuştu hata rüzgarı bile hisedemiyordum çakrama baktım ve azalmıştı hala şaşkındım ben zamanı dondura biliyordum belki portalda açabilirim diye düşünüp portal açmayı denedim ve işe yaradı "ama portalı sadece rinnegan açabilir ben nasıl portal açabildim " dedim düşünmeye başladım ve aklıma acaba beni mangekyou Sharingan'ım rinnegan'dan daha güçlü yada aynı güçte olmalıydı diye düşündüm " eğer düşündüğüm şey doğruysa konaha dan gitmem gerekli" dedim haklıydım kötü insanlar mangekyou Sharingan'ımı gücünü fark ederse benim gözümün yada beni kendi taraflarına çekmek için ailemi ve arkadaşlarımala tehtit edebilirlerdi bunlar olmadan önce Konoha'dan ayrılmam lazım diye düşündüm ama babama not bırakacağım beni ararsa kardeşimde tıpkı benim gibi olur. baba sevgisine benim yüzümden mahrum kalmasına izin veremem eve gidip not yazdım hastaneye doğru koştum boruto yine hastanenin önündeydi onu umursamayıp babamı bulmaya koyuldum babam kardeşimin yanındaydı kardeşim tıpa tıp anneme benziyordu pembe saçlı Zümrüt gibi gözleri ağlamamak için kendimi zor tutum ve babamın eline mektubu koydum (bu arada zaman hala donmüş halde) ve yola çıktım yanıma siyah pelerin ve maske aldım yola koyuldum " biraz acale etsem iyi olur çakram azalmaya başladı " dedim ve yola koyulup Konoha'nın kapısının arkasına geçtim " görüşürüz Konoha " dedim baya uzaklaştıktan sonra küçücük görünen Konoha'ya baktım mangekyou Sharingan'ımı aktive edip zamanı eski haline geri döndürdüm önüme dönüp yola koyuldum.

Merhaba arkadaşlar nasıl olmuş sizden yorumları bekliyorum 😊

Görüşürüz

sarada×boruto -borusara- [ TAMAMLANDI ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin