17.Bölüm ( Beyaz Ve Siyah )

237 9 1
                                    

Merhaba arkadaşlar yazım yanlışları için üzgünüm kılavyeyle sorun yaşıyorum herneyse iyi okumalar.

Sarada'nın Ağzından;

En son hatırladığım şey beyaz susonoo'dan çıkıyordum neden etrafın yarısı siyah ve bayaz anlaşılan öldüm ama neden daha yeni boruto'yla annem, babam, kardeşim ve arkadaşlarımla buluşmuştum hayat neden bu kadar acımasız ufffff diye içimden geçirirken karşıma siyah tarafta beyaz susonoo ve beyaz tarafta siyah susonoo şaşkınlıkla " yok artık senin siyah tarafınımı var " dedim beyaz susonoo " hayır o benim zıtım ben aydınlığı ve iyiliği temsil ederken siyah susonoo karanlık ve kötülüğü temsil ediyor tıpkı uchiha ve uzmaki gibi uchiha kılanı nefretle güçlenirler ama uzmakiler tam tersi mutlulukla beslenirler " dedi ben " neden bana bunları anlatıyon hem ben bunları biliyom zıtın hariç siyah susonoo'yu bilmiyordum bide eyer ben siyahı temsil ediyorsam neden siyah susonoo yerine sen geldin " dedim siyah susonoo " bunu anlatmamızın sebebi senin seçilmiş olman hem benim yerime beyaz susonoo'nun gelme sebebi aileni ve sevdiklerini korumak istemen yani herkesi öldürmek ve intikam duygusu beslememen eyer bu duyguları besleseydin ben çıkacaktım " dedi ben şaşkınlıkla " NE ben seçilmiş hahahaha güldürmeyin beni bu hiç komik değil ben ve seçilmiş kişi hah hiç gülesim yoktu " dedim beyaz susonoo " bunlar şaka değil sarada -sama bunlar gerçek eyer inanmıyorsan açıklıyalım " dedi ben ciddi bir şekilde " tamam açıklayın " dedim siyah susonoo " tamam sen sharingan'ı taşıyorsun yani karanlık taraftaki gücü " dedi beyaz susonoo " bide aydınlık taraftaki byakugou no in'i taşıyorsun buda seni aydınlık ve karanlığın içindeki köprü yapar yada sana diğer isminle shiroi kuro prensesi ( yani beyaz siyah ) " dedi ben " anladım şimdi ben hem beyaz hem siyahın gücüne sahibim peki benden başka bu güce sahip olan varmı yada benden daha güçlüsü " dedim siyah susonoo " malesefki yok siz teksiniz aslında böyle bir şey olması imkansız hem karanlık hemde aydınlığı taşımanız bu sizin kaderiniz sarada -sama kader size ne yaşatıcak kim bile bilir bide sizden güçlüsü yok ama sizinle aynı seviyede biri var " dedi ben heyecanla " kim peki " dedim beyaz susonoo " bu kişi sadece aydınlığı taşıyor " dedi ben " o zaman bu kişi uzmaki kılanından doğrumu anladım " dedim siyah susonoo " evet sarada -sama doğru anlamışsınız " dedi ben " o zaman ya boruto yada himawari " dedim beyaz susonoo " evet o kişi boruto uzmaki sizinle aynı seviyedeki kişi " dedi ben şaşırmamıştım normal yani yedinci'nin oğlun'danda bu beklenirdi " anladım peki nasıl bu kadar güçlü " dedim beyaz susonoo " boruto - kun'un gücü Jougan yani gözünde " dedi ben " anladım Jougan çok güçlü bir göz çeşididir ama onda'da karanlık var diye biliyorum " dedim siyah susonoo " yanlış bilmiyorsunuz ama uchiha kılanından gelmedikçe karanlık sayılmaz yani soyu yani kanı uchiha taşımıyor " dedi ben " ama benimde taşımıyor " dedim beyaz susonoo " hayır sarada - sama anneniz uzmaki soyundan geliyor sadece bilinmeyen bir kılan o kadar " dedi ben " kafam karıştı şimdi annem uzmaki soyundan geliyor ama çok bilinmediği için bilinmiyor boruto'nun gözünde karanlık yok ama bende hem karanlık hemde aydınlık var doğrumu " dedim beyaz susonoo " evet " dedi ben " peki boruto'nun gücü sadece bu mu yanı Jougan'ımı var sadece " dedim beyaz susonoo " hayır elinde bir döğme var bu döğme byakugou no in gibi hareket edebiliyor ama onun güçlerine sahip değil bide onun sadece yarısını kaplıyor her yerini değil Jougan olan tarafını kaplıyor " dedi ben olumlu anlamda başımı saladım " peki şimdi en önemli soru benim burada ne işim var " dedim bayaz susonoo " buraya size bilgi vermek için getirdik sonradan kafanız karışmaması için " dedi ben " peki ben sizi nasıl çağırcam yinemi çağrı hayvanlarımın çakrasını  alıcam " dedim siyah susonoo " hayır bizi tehlikeli zamanlarda çağırmalısın yosa bünyeni çok zorlar ve 1 yıl uyursun bizi şöyle çağrıyorsun ilk önce biz sana zihnine bir kaç el hareketi göndereceğiz bunları yapacaksın eyer beni çağırmak istiyorsan " kuro " diyeceksiniz eyer beyaz susonoo'yu çağırmak istiyorsanız " shiroi " diyeceksiniz " dedi ben " herşey tamamda ben birinizi çağırdım peki bunu doğru seçim olduğunu nasıl bilcem hem sizin güçleriniz aynı değilmi hem beyaz susonoo insan öldürebiliyor " dedim beyaz susonoo " ben onu öldürdüm ama cehenme gönderdim bunu aynısını siyah susonoo'da yapa bilir bizim gücümüz aynı değil benim iyileştirme gücüm var siyah susonoo'nun ölüleri diriltme ama bir süreliğine dirilte biliyor yoksa düzen altüs olur benim geleceği görme gücüm var siyah susonoo'nun geçmişi görme gücü var eyer ben su ve havayı kontürol edebiliyorsam siyah susonoo ateş  ve toprağı kontürol ediyor sarada -sama " dedi ben " yani her güce sahipsiniz ama zıtı sizde yok vay be yani şimdi senin güneşi kontürol edebiliyorsan siyah susonoo ay'ımı kontürol ediyor " dedim siyah susonoo " evet sarada -sama " dedi ben " tamam herşey anlaşıldı şimdi ben nasıl geri dönücem " dedim beyaz susonoo " böyle " dedi ben " neyle " dedim beni duymamışlardı beyaz ve siyah susonoo el ele tutuştular ve yavaşça göz kapaklarımı açtım etrafa baktım yok artık annem, babam ve   kardeşim birbirlerine yaslanarak uyumuşlar ayyyy çok tatlılar yanıma baktım boruto yine dizimin dibinde babam nasıl buna izin verdi acaba gülümsedim ah ah ah acaba kaç gündür uyuyorum kesin onları korkutmuşumdur birsüre sonra boruto uyanmaya başladı kafasından öpüp " günaydın uykucu rüyanda neler gördün " dedim boruto hala yarı uykulu bir şekilde " evlendiğimizi ve çocuklarımızı görüyordum sevgilim " dedi  ben kızarmaya başlamıştım " öylemi peki Kaç tane çocuğumuz vardı "  dedim gülerek boruto " 2 ta- Sarada uyanmışsın " dedi ve bana sarıldı ben gülümseyerek " sonunda sevgilim " dedim hala bana sarılıyordu yume " sevgili ha işte bundan haberim yoktu bunu babamın bilmesi gerek " dedi ben " zaten eninde sonunda öğrenecekti " dedim yume " tamam o zaman ablacığım o zaman babamın şu an uyanık olduğuna ve rinnegan'ı açık olduğunun bir önemi yok o zaman " dedi boruto korkmuş bir sesle " ben gitsem iyi olur siz ailecek hasret giderirsiniz " dedi ve işinlandı baban " oğlum neden uyanık olduğumu söyledin ne güzel o aptalı pirzola yapacaktım " dedi yume " babacığım yüzünün halini merak ettim o kadar merak etme bende seninle gelirim birlikte yaparız pirzolayı " dedi annem " öylemi oğlum " dedi kardeşim korkmuş olacaki arkama saklandı gülümsedim " üzgünüm kardeşim ama çok beklersin burda kos koca uchiha sakura duruyor sana noluyor " dedim kardeşim " haklısın ablacığım anne beni suçlama babamın fikriydi beni o zorladı yani ben hiç boruto abiyi pirzola yaparmıyım ayıp ettin " dedi ben gülmeye başladım  annem babama bakarak "  öylemi " dedi babam tepki vermedi " sakura " dedi ve ağzını oynattı ne dediğini anlamadım ama annem anlamış ve benim arkama  sakalndı ben " baba sende gel benim arkama saklan tama olsun ne dersin " dedim babam " yok sağol kızım benim yapacak işlerim var " dedi tam çıkacakken " o yapıcak işlerin boruto'yla ilgisi var değilmi " dedim babam " belki................. Evet " dedi ve gitti ah boruto inşallah ölmesin.


Merhabalar nasıl olmuş tamam hoşçakalın bay😄

sarada×boruto -borusara- [ TAMAMLANDI ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin