12.Bölüm ( karar )

231 6 0
                                    

Merhaba hadi okumaya başlıyalım
İyi okumalar.😊

Sarada'nın Ağzından;
Hayır hayır gözüm güçleniyor olamaz bu acı mengekyo Sharingan'ı açtığımda an aynı acı ama benim gözüm kanamamıştıki nasıl bir şey bu böyle herneyse şu an bunu düşünmem kardeşim " abla sana bir soru sorucam " dedi ben " ne bakalım bu soru " dedim kardeşim " benim üzgün olduğumu nasıl anladın " bu dediği şey beni gülmemi sağladı kardeşim " neden gülüyon " dedi ben gülmeyi bırakıp anlına vurdum " galiba hediyemi unutun " dedim kardeşim " hayır bak burda " diyerek kolyeyi çıkardı gülümsedim " diyerini " dedim kardeşim anlına dokundu " sen cidimiydin ama öyle bir ninjutsu yok ki nasıl yaptın " dedi ben gülümsiyerek " bu nijutsuyu ben icat ettim sadece ben yapabilirim yani normal " dedim kardeşim elini anlından çekip " abla yani sen benim zor zamanlarımda üzgün, sinirli anlarımda yanımda olacaksın değilmi " dedi ben gülüp olumlu anlamda başımı saladım kardeşim " oley artık hepimiz bir birimize kavuştuk " dedi ben surat asarak " üzgünüm kardeşim ama ben sürekli burda kalamam biliyorsun ama seni ziyarete gelicem hemde üzgünsen, sinirliysen senin yanında olucam merak etme " dedim kardeşimin yüzü düştü " tamam abla " dedi ben eğilip " hadi ama yüzünü asma ben senin yanında olucam " dedim kalbini işaret ettim " burda " dedim elimi çektim kardeşim kalbine dokundu gülümsedi " evet haklısın abla uzakta olsan bile sen benim kalbimin bir parçasısın " dedi bende gülümsedim " evet sende benim kalbimin bir parçasısın bu parçayı kimse dolduramaz " dedim ayağı kalktım " tamam benim gitmem gerek görüşürüz " dedim kardeşim elini salayarak " görüşürüz abla " bende elimi saladım ordan uzaklaştım bir süre sonra göl kenarına geldim oraya oturdum " ahhhhh neden bunlar benim başıma geliyorki neden ailem acı çekmek zorunda " dedim bir ses " ailenin acı çektiğini nerden biliyorsun bence bunları düşünme " dedi arkamı döndüm şaşkın bir sesle " boruto burda ne işin var " dedim boruto yanıma gelip oturdu " seni arıyordum " dedi ben önüme bakarak " neden " dedim boruto "sarada gitmeyi düşünüyorsun deyilmi " dedi ben " evet ( boruto'ya döndü ) mecburum boruto ailemi ,arkadaşlarımı, senikorumam gerek " dedim boruto sinir bakışlarla " sarada neden bizi bırakamasın zaten şu takıma katılmayacaksın " dedi ben " o konuda " dedim mektubu ona verdim boruto elimden mektubu aldı okudu okuduktan sonra kaşlarını çatı boruto " hayır olmaz izin vermiyorum " dedi ben " ama bo- " sözümü kesti boruto " sarada eyer o takıma katılırsan onlar dahada güçlü olur ve avantaj onlara geçer o yüzden o takıma katılamasın Sarada " dedi ben " bilmiyorum boruto size zarar vermelerini istemiyorum " dedim boruto elimi tutu " merak etme sarada kimseye zarar gelmeyecek " dedi ben " bunu nerden bilebilirim boruto. onlar az kalsın seni öldürüyordu aynısı kardeşime , anneme , babama , arkadaşlarama olsa hemde benim yüzümden kendimi asla afetmem ölürüm ama asla onlara zarar gelmesini izin vermem tıpkı sende olduğu gibi " dedim boruto tek kaşını kaldırarak " ne demek bende olduğu gibi " dedi şaşkınlıkla " yoksa hayır sarada beni kurtarmak için kendini ölümemi atın " dedi ben  " olabilir ama hala canlıyım değilmi " dedim boruto kızgın bakışlarla " sarada bu çok tehlikeli bir karar neden neden ( ağlamaklı bir sesle ) sana bir şey olsa ben napardın  ( Sarada'ya sarılarak ) bir daha böyle bir şey yapma tamamı ben sensiz yaşayamam " dedi ben sarılmasına karşılık verdim " tamam tamam geçti bak hala burdayım gerisi önemli değil " dedim boruto sarılmayı bırakıp bana baktı bana bakarken gözleri fal taşı gibi açıldı birden ayağı kalktı " sarada senin gözlerin kanıyor hemde bir gözün diyer gözünden zıt " dedi ben şaşırmıştım ne dek bir diyer gözüm diyer gözümle zıt ben " nasıl yani " dedim boruto endişeli bir sesle " onu bunu boşver de  seni gözlerin neden kanıyor. Hadi kalk hastaneye gidiyoruz " dedi ben " hayır hayır hastane alaka " dedim boruto sinirli bir bakış atı " sarada hastaneye gidiyoruz dedim gözüne bir şey olmuş olabilir " dedi ben kolarımı düğümleyerek " hayır gelmiyorum beni zorluyamasın " dedim boruto sinirli bakışlarını bırakıp sırıtmaya başladı ben " neden sırıtıyorsun " dedim boruto eğilerek Kulama " bunu için " dedi beni kucağına aldı kızgın bakışlarımı boruto'ya yöneltim " boruto indir beni aşağıya " dedim sinirli bir sesle " boruto yola çıkmaya başladı " hayır olmaz ilk önce hastane senin için endişeleniyorum " dedi ben kızarmaya başladım " tamam öyle olsun " dedim boruto gülümsedi " tamam bir kaç dakikaya gelmiş oluruz " dedi ben " tamam " dedim bir kaç dakika sonra hastaneye geldik doktor gözüme baktı gözüme baktıktan sonra doktor " sarada hanım siz gözünüzü baya zorlamışsınız o yüzden gözünüzü dinlendirmek zorundasınız gözünüze Bandaj saracağız 1 2 güne iyleşmiş olursunz " dedi gözüme Bandaj sardı doktor " tamam geçmiş olsun iyi günler " dedi ve gitti boruto " sarada doktoru duydun bu 1 2 gün içerisinde Sharingan'ını kulanmicaksın tamamı " dedi ben tükenmiş bir hale  " offfffff tamam " dedim boruto " tamam o zaman sana evine kadar eşlik edeyeyim " dedi bende gülümsiyerek " teşekkür ederim bu çok iyi olur " dedim ahhh kesin annem başımın etini yiyecek bitim ben boruto'yla bizim evin önüne geldiğimizde boruto " görüşürüz sarada " dedi bende elimi yüzüne dokunarak yanağına bir öpücük kondurdum " görüşürüz boruto " dedim ve bizim kapının önüne yürüdüm kapıyı çaldım kapıyı annem açtı annem " sarada sana ne oldu böyle " dedi ben gülümsiyerek " şey Sharingan'ımı çok kulanmışımda o yüzden bu haldeyim " dedim annem " ahhhh kızım senin byakugou no in'in yokmu onu kulansana neden Sharingan'ını kulanıyorsun tıpa tıp  baban gibisin tamam hadi gel " dedi elimden tutu beni içeriye götürdü odama çıktım uyudum kalktığında elerim bağlı ayaklarımda öyle sinirli bir sesle " siz kimsiniz çıkın dışarıya " dedim bir ses " vay vay sonunda uchiha kızı uyanmış " dedi ben sinirli bir sesle " sende kimsin göster kendini " dedim adama bandajımı açtı bu adamada kim böyle bunu hiç görmedim " sende kimsin " adam gülerek " ben " San " takımının kaptanı Kawa " dedi bende " " asit " ha her şeyi yok eden insanın üzerine dökersen 1 parça bile kalmaz tehlikeli ama basit " dedim Kawa " evet zekisin " dedi ben " evet öyleyimdir şimdi benden ne istiyorsun söyle " dedim Kawa " sarada sarada ne istediğimi gayet iyi biliyorsun benim katılmanı istiyorum " dedi ben gülerek " hayır sen söylemeden söyleyeyim beni öldürsen hata eziyet etsende cevabım hayır " dedim kawa gülerek " öylemi " dedi sözüne devam etti " peki şöyle olsa " kamera getirir bu bu chocho , annem , inojin değilmi sinirli bir sesle  " onları bırak " dedim kawa " dur ya daha heycanlı bölümü gıstermedim " dedi sonra " getirin " dedi kapıdan boruto'nun kanlı morarmış vücudu vardı hem üzgün, sinirli hisediyordum sinirli bir sesle " onu hemen bırak yoksa seni doğduğuna pişman  ederim o diğer adamın gibi senin kolarını keserim hemen arkadaşlarımı annemi bırak " dedim kawa " tamam bırakıcam hata boruto'yu iyleştirmene bile izin vericem sadece bize katıl " dedi kawa sözüne devam etti " ya ailen , arkadaşların yada san'a katılmak sen karara ver uchiha sarada " dedi ben " ben kararaımı verdim ".

Okuduğunuz için teşekkür ederim 😊

sarada×boruto -borusara- [ TAMAMLANDI ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin