16.Bölüm ( Hafızası Geri Gelmesi )

258 7 0
                                    

Merhaba arkadaşlar hadi kitaba başlıyalım

Sarada'nın Ağzından;

Bu yune ama bunu burada ne işi var yune eyer adını neden bildiğimi merak ediyorsanız söyleyeyim şimdi kawa'yı dinlerken yune'de oradaydı o yüzden biliyom herneyse şimdi yandık yune kesin beni kawa'ya söyler yandım yandım yune " sarada senin burada ne işin var " dedi ben elimi enseme koyarak " şey kardeşim zor durumdaydı bende ona yardım ettim" dedim yune gülümsedi " anladım tamam bende yeniden hafızasını silerim hiç sorun kalmaz kawa'ya ben açıklarım hadi sen kardeşine veda et bende siliyim hafızasını " dedi ben kırılsamda ama en azından güvende olacaklar yune'ye olumlu anlamda başımı saladım yume'ye eğildim " seni çok seviyorum kardeşim merak etme bir gün tekrar buluşacağız " dedim yume ağlayarak " abla ben seni unutmak istemiyorum lütfen abla bana bunu yapma " dedi bende ağlamaya başladım " üzgünüm yume ama olmaz yune hazırım " dedim yume ağlak gözleriyle gülümsedi " seni seviyorum abla " dedi ve yune hafızasını sildi bende hemen ışınlandım yune'de öyle sonra

Yazarın Ağzından;

Evet sarada Yume'nin yanından gittikten sonra herkes normal hayat yaşıyordu sakura ve sasuke kızları olmadan yaşamaya devam ettiler yume büyüdü oda annesi gibi doktor olmak istiyor ama Yume'de byakugou no in'i var annesi gibi ama sharingan'ı yok bu sasuke'yi rahtlatmıştı çünkü onun kendisi gibi olmasını istemiyordu tabi kızı olduğunu bilmiyor rinnegan'a sahip ama hatırlamıyor sakura doktor'luğa devam ediyor yume görevde yaralanınca onu medikal ninjutsuyla iyleştiriyor ve hastalıryla ilgileniyor boruto o olaydan sonra Sarada'yı unuttuğu andan beri içinde bir boşluk hissediyor ama antıraman yapınca acısı biraz olsada hafifliyor bide Jonsing'i geliştirmeye çalışıyor sasuke gibi olmaktan asla vazgeçmiyor bide kızlar onun peşinde bildiğin populer kızlar arasında. himawari byakugo'da ustalaşmak için dedesinin evine gidip çalışıyor bayada ilerledi noruto ( yani yedinci hogaka ) hala çok meşgul ama ailesine zaman ayırabiliyor buda boruto'yla barışmalarını sağladı tabi bide San takımını üyesi kızıl ejder'le ( yani sarada ) uğraşıyor onun kim olduğunu bulmaya çalışıyor üstünde kırmızı pelerini kızıl ve siyah gözleri iki katanası ve katanalara chidor yapabiliyordu bunlar noruto'yu şaşırtıyordu bide çakrası az olması ve hiç bitmemesi onu iyice ilgi çekici yapıyordu şu ana kadar hiç insan öldürmedi ama ağır yaralayıp çakra merkezini kapatı çakra merkezinide açmak neredeyse 1 yıl sürüyor o yüzden onun karşısına ninja'ların çıkmamasına özen gösteriyor bide olanüstü gücü var bu onu yakalamanın zorluğunu artırıyor hata bir kez kızıl ejder'le karşılaştı ve gerçekten az kalsın yeniliyodu sasuke gelmesiydi o geldiği anda ışınlandı ve gitti neden olduğunuda ikisinde bilmiyordu sarada ( kızıl ejder ) olarak biliniyor nedenimi sarada kırmızı giyiniyor ve ortaya çıkmadan önce ortaya şimşekten ejderha çıkıyor o yüzden ona kızıl ejder diyorlar San takımının üyesi bide en güçlüsü ama maalesef kawa'ya yardım ediyor çünkü kawa'nın ne yapacağı beli olmaz şu ana kadar San takımının öldürdüğü insanları iyleştirdi ama maalesef evlerini kurtaramadı kendini suçlu hisettiği için pelerini çıkarıp onlara yardım ediyor tabi sharingan'ını açmıyor yoksa Sarada'yı bilenler onu hatırlaya bilir bu yaptıklarını kawa'dan gizli yapıyor bide Sarada'nın maskesiz halinde erkekler bildiğin peşinde Sarada'ya aşık olmuşlar ama sarada onların hepsini nazikçe reddetti takım üyeleri tam Sarada'yı ve kawa'yı saymazsak 5 kişiler yune , sai , tobii , rikiya ve yamato bunlar San takımının üyeleri.

Sarada'nın Ağzından;

Bir sabah uyandım yataktan kalktım güneş çok güzeldi tıpkı boruto gibi onun güneşi kıskandıracak sarı saçları okyonus gibi mavi gözleri ah boruto beni hala hatırlamıyor sundur şimdi belki benim yerimi doldurmuşsundur başka biriyle sevgili olmuşsundur hah hiç şaşırmam senin kadar yetenekli , yakışıklı bir çocuğa kim aşık olmaski herneyse yataktan kalktım kawa bizi sabah toplantı yapçanı söylemişti o yüzden toplantı odasının yolunu tutum Toplantı odasına geldiğimde herkes buradaydı hemen yerime geçtim kawa söze başladı " evet takımımızın son üyesi geldiğine göre konuya başlıyalım şimdi herzaman yaptığımız şeyi yapacağız bir köy buldum oraya saldıracağız " dedi herkes " tamam " dedi sonra köye gitik bu köy konaha'ya çok yakın anlaşılan herkesi hızlı iyileştirmem gerekiyor yada gelen ninjaların çakra merkezini kapatmalıyım ah ah ne iş ya herneyse en azından ölmüyorlar.

sarada×boruto -borusara- [ TAMAMLANDI ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin