19.Bölüm ( FİNAL )

343 8 4
                                    

Merhaba arkadaşlar umarım bu bölümü beğenirsiniz hadi başlıyalım.

Sarada'nın Ağzından ;

1 hafta geçti ve sonunda iyileştim hastaneden kurtuldum sonunda heheeh ama şimdi napçam tabi kampa gidecektim bu gün tamam eve gidiyimde hazırlanayım yolda yürürken önüme yedinci çıktı yedinci  " sarada daha iyi misin? " dedi ben " daha iyiyim yedinci sorduğunuz için teşekkür ederim " dedim yedinci gülümsüyerek " hihihi rica ederim " dedi ben " yedinci neden gülüyorsunuz " dedim yedinci " aaaaaa tabi senin haberin yok ben emekli oluyorum karımla zaman geçiricem " dedi ben " anladım yedinci sizi kaybetmek bizim için çok üzücü olsada sizinde karınızla ilgilenmeniz gerek hogake olmak bunu aksatmanıza yol açıyor " dedim
Yedinci " evet sarada haklısın ama sonunda emekli olmama lazımdı " dedi ben " anladım yedinci peki sekizinci hogake kim olacak " dedim yedinci " sen " dedi ben şaşkınlıkla " ben mi? " dedim yedinci " evet sen yarın hogake olmaya hazır ol sen İlk uchiha hogake olucaksın ben şimdi gideyim görüşürüz " dedi ben şaşkınlıkla " evet görüşürüz yedinci " dedim yola devam ettim yürüyorum ama çok dalgınım ben sekizinci hogake olucam yarını iple çekiyorum hayallerim gerçek oldu. Eve geldim çantamı hazırladım arkadaşlarımın yanına yola çıktım ben gelimce chocho " sarada senin için çok mutluyum hayelerin gerçek oluyor " dedi bende gülümsedim " evet biliyorum bende çok mutluyum " dedim inojin " tebrik ederim sarada " dedi ben " teşekkür ederim inojin " dedim mitsuki " sarada artık sana sekizinci mi? demeliyiz " dedi ben " mitsuki buna hiç gerek yok sadece sarada deyin yeterli " dedim mitsuki gülüp " öyle olsun sarada " dedi ben " eeee boruto nerede " dedim chocho " o bizi kamp yerinde bekliyor sarada " dedi gülerek bu işte bir iş var bakalım sonu nasıl bitecek kamp yerine gitmeye başladık kamp yerine varınca boruto çoktan çadırını kurmuştu ben " boruyo sen bizden hızlı davranımışsın " dedim boruto gülümseyip " tabikide sevgilim bir işim vardı o yüzden erken geldim " dedi ben " o iş ne acaba sevgilim " dedim boruto gülümsiyerek " görüceksin aşkım " dedi ben " öyle olsun " dedim ve çadırı kurmaya başladık işimiz bitince birden boruto gözümü kapadı " boruto napıyorsun " dedim boruto " sana bir sürprizim var oraya gidicez " dedi ben " illa gözümü kapatmanmı gerekiyor " dedim boruto " evet gerekiyor " dedi ben " tamam " dedim ve yola çıktık birsüre sonra durduk ben " artık gözlerimi aça bilirmiyim "  dedim boruto " evet " dedi ben gözümü açtım bide ne göreyim boruto gün batımını arkasına almış diz çökmüş elinde bir yüzük vardı yukardan sakura çiçekleri düşüyordu fazla sorgulamadım ama çok güzeldi boruto " hayatımın anlamı benimle evlenir misin? " dedi ben mutluluk göz yaşları dökerken beyaz susonoo " evet de sarada - sama" dedi siyah susonoo " evet... evet de " dedi anlaşılan hepimiz aynı düşünüyoruz ben " evet evet evet " dedim ve boruto'nun boynuna sarıldım birsüre öyle kaldık sonra ayrıldık boruto yüzüğü parmağıma taktı ve yine boruto'ya sarıldım.

İşte o gün çok mutluydum yarın sekizinci hogake ilan edildim ilk uchiha hogake oldum.

10 yıl sonra

Yazarın Ağzından

Sarada ve boruto evlenmiş ve 1 çocukları vardır adı saruto kendisi hem aydınlığı hemde karanlığı temsil ediyor tıpkı annesi gibi saruto'nun bir gözünde sharingan'ı, diğer gözünde Jougan ve byakugou no in var bide beyaz susonoo ve siyah susonoo'ya sahip biliyorum gerçektende çocukları baya güçlü bide çağrı hayvanları annesinin ve babasının hayvanlarıyla aynı bu çocuk büyüyünce çok güçlü olucak o kesin.

Evet arkadaşlar bu bölüm bu kadardı başka bir kitap yazmayı düşünüyorum umarım okursunuz.

sarada×boruto -borusara- [ TAMAMLANDI ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin