🎈11🎈

164 15 0
                                    

Uzay: Karan bavullarını hazırladın mı?

Karan: Neredeyse hazırlar neden ki?

Uzay: Güzel. Bir saate hepsi hazır olsun. Ben seni alırım bu gece bizde kalırsın öyle geçeriz havaalanına sabah. 

Karan: Sizde kalmak mı?! 

Uzay: Bende benim gibi bir ateşli bir meleğin yanında kalacağımı öğrensem heyecanlanırdım. 

Karan: HA HA HA HA HA APTAL.

Uzay: Aaaa sevgilim yapma böyle. Biliyorsun ki çok seksiyim tanrının bildiğini kuldan saklayamam.

Karan: O seksi vücudunla git tatile. 

Uzay: Tamam yavrum 😽😻

(görüldü)

Uzay: Bebeğim benim sevgilisine trip mi atarmış? Sevgilisinin kaslı vücudunumu kıskanırmış ay yerim ben onu.

(bu kişiye artık mesaj gönderemezsiniz.)

Uzay sanırım artık bunu hakketmişti. Küçük bir bavul almıştım yanıma. Az kalsın güneş kremimi unutuyordum. Hemen koşarak onu almaya giderken resmen yere uçtum. O çamaşır sepetini yere kim koymuştu ki? Cinler koyamayacağına göre akıllı kafam ben koymuştum. Kremi alıp çantama koydum. Uzay' da kalacağım için hem mutlu hem de biraz gergindim. Dolabımın karşısına geçtim ve tüm kıyafetlerimi yatağın üstüne döküp seçmeye başladım. Lacivert çizgili gömleğimi ve altına açık bej şortumu giydim.

Saçımı son kez düzeltip gözlüğümü de taktıktan sonra kapının önüne çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımı son kez düzeltip gözlüğümü de taktıktan sonra kapının önüne çıktım. Bankta otururken Uzay' ın arabasıyla bana yaklaştığını gördüm. Gözlüğünü kaldırıp bana baktı, gülümsedi. Bavulumu kaldırıp bagajına yerleştirdim ve ön koltuğa yanına bindim. Sanırım onu engellediğim için kızgındı. Elini tuttum ve çekip sarıldım. "Sanırım egoist bebek bana kızmış." dedim kıkırdayarak. "Azcık kendimi övdüm ya ne egoistliğimi gördün?" dedi gülerek. Evine geldik. Önceden evine gelmiştim ama içeri hiç girmemiştim. Güçsüz kollarımla bavulumu kucakladım. "Karan ben taşırım bavulu bırak sen. Arka koltukta senin için bir sürpriz var onu al sen." dedi çam yarması Uzay. Arka kapılardan birini açtım. Karşımda bir kedi oyuncağı duruyordu. "Uzay?"

"Efendim sevgilim."

"Bu benim için çok küçük bir oyun alanı değil mi?"

"Pardon?"

"Kedi oyuncağını bana almadın mı?"

"Sana aldım da hep bir kedi istiyordun önce oyuncağı sonra kediyi alacaktım." dedi gülerek. "Ama istersen sana bir kedi kostümü alırız kedicik. Babacığınla oynarsın." dedi çapkınca sırıtıp. İliklerime kadar kıpkırmızı oldum. Aptal kafam öyle denir mi seks arsızı gibi. Çok yanlış anladı. Hemen koşarak eve girdim. Gülerek peşimden geldi. Marketten aldıklarını dolaba yerleştirdi. Bir süre onu izledim.  "Uzay hala nereye tatile gideceğimizi söylemedin?" 

"Şöyle ki ben yunan adaları gibi düşündüm ama istersen italyan adalarına da gidebiliriz. "

"İtalya mı?"

"Evet bebeğim."

"Oraya gidebilir miyiz senin içinde uygunsa." dedim kedi gibi sırnaşarak. Gülümseyerek saçlarımı okşadı ve olur dedi. Birlikte kremalı makarna yaptık ve yedik. "Karan uykun geldi mi?"

"Birazcık neden ki?"

"Sana yatağımı hazırlim o yüzden sordum."

"Sen benle yatmicak mısın?"

"Rahatsız olma ben burada yatarım."

"Ben benle uyumanı istiyorum. Rahatsız olmam ki."

"Öyleyse ilk tatil rotamız..."

"Seksi melek yatağı!" diyerek güldüm. Birden beni çuval gibi kucakladı. Düşmemek için boynuna tutum iki elimle. Üst kata çıktık. Yatağı çok düzenliydi, ben genelde gece geri yatacağım kafasıyla asla yatağımı toplamazdım. Hemen yatağa atladım. Bana şortlu bir eşofman takımı uzattı. Giydiğimde içinde kayboldum. Ama aynı Uzay gibi kokuyordu. O ise tişörtünü çıkarıp yanıma uzandı. Ona sarılmak istiyordum ama utanıyordum. Üzgünce arkamı döndüğüm sırada bir koluyla belimi kavradı ve kendine çekip sarıldı. Yavaşça ona döndüm. Saçlarıyla oynamaya başladım. Gözleri kapalıydı ama gülümsüyordu. Yavaşça yaklaşıp dudağına öpücük kondurdum ve geri göğsüne yatıp uyudum.

Gökyüzü, aşk, sen ve biz (boyxboy) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin