Uzay'a seni seviyorum demiş ve telefonu fırlatmıştım. Ben ne yapacaktım? İşte arıyordu. Açamazdım. İyi sik yedim. Ya buraya gelirse, ya ona hepten aşık olursam. Aramaya devam ediyordu en son dayanmayıp telefonu kapattım. Şu an o kadar stres olmuştum ki üstümdeki lacivert tişörtü fırlatıp attım. Şimdi biraz stalk zamanıydı. Uzay'ı tanırdım ama hiç stalklamamıştım. Sürekli kardeşiyle olan fotolarını atıyordu. Kızlar ise yorum yapıyordu. Götoşlar. Çalan kapıyı açmak için aşağı indim. Sanırım annem gelmişti. Salak gibi kapıyı açtım. Karşımda Uzay ve kahverengi cam gibi parıldayan gözleri vardı. Bende yarı çıplaktım.
"Karan, konuşmamız lazım."
"Tamam, içeri gel. Ben bir tişört giyeyim."
"Tamam."
Tişört giyip yanına gelmiştim. Elleri ile oynuyordu. Korkuları olduğunu anlıyordum. Ürküyordun. Duygularımın yalan olmasından korkuyordun. Dur lan iyice You dan Joe' ya döndüm.
"Uzay, ne konuşacağız?"
"Seni seviyorum dedin ve Whatsapp' dan çıktın. En az 20 kere aradım açmadın ve en sonunda telefonu kapadın. Bence cidden konuşmamız lazım."
"Uzay...Sana aşık olmaktan korkuyorum!"
"S-sen dediklerinde ciddiydin. Ben hep beni sevmeni bekledim. Sen niye bana aşık olmaktan korkuyorsun? Karan, ne ben ne de şu senin için atan kalbim sana zarar verir."
"Ben seni seviyorum Uzay. İmdatttttt!!!!"
"Noldu?"
"Arı!"
Arılardan çok korktuğumu söylemiş miydim? Uzay ise sakince onu kovaladı. Sanırım biraz mal gibi gözüktüm. "Sadece bal yapan bir böcek."
"Uzay sen bana fındığım diyorsun ya ben de sana bir lakap taksam kızar mısın?"
"Flörtler birbirlerine sevgi lakabı takabilir."
"Sana bal böcüğüm diyeceğim."
"Sevdim bunu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü, aşk, sen ve biz (boyxboy)
Novela Juvenil"seni unuttuğumu mu sanıyorsun, o siktiğimin gülümsemesi aklımdan çıkmıyor!"