Uzay: O kız kim lan????
Karan: Hangisi?
Uzay: Birde hangisi diyorsun. O sarışın olan beline sarıldığın!!!!
Karan: Sana ne!?
Uzay: Bana bak Kutay!
Uzay: Bari sevmiyorsan saygı duy.
Karan: Abartıyorsun. (görüldü)
Karan: Uzay! (tek tik)
Karan: Siktirtme kendini (tek tik)
Sinirle üstüme ceketimi giydim. Uzay'ın nerede oturduğunu biliyordum. Ailesinin evde olmadığını umuyorum çünkü onlara açıklama yapacak değildim. Başlarda Uzay'ın hemen sıkılacağını düşünsem de çok ciddiydi. Şansını kızlarda denese çok başarılı olabilirdi. Çoğu kızın etkileneceği bir tipi vardı. Evin önüne geldim. Kapıyı kıracak gibi çalıyordum. Üstündeki siyah tişörtü ve siyah şortu ile seksi gözüküyordu.
"Uzay konuşmalıyız."
"Karan, cidden beni rahat bırak. Duygularımı sömürdüğün yetmedi mi? Bak ciddiyim boşuna umut verme."
"Uzay özür dilerim. Duygularının bu kadar ciddi olduğunu bilmiyordum."
"Git."
"Hayır. Beni affetmen lazım. Uzay gözlerime bak. Yüzüme bak. Fındık burnuma, yeşil-mavi gökyüzü gözlerime, pembe dudaklarıma bak."
"Evet?"
"Özür dilerim."
"Tamam affettim."
"Ciddi misin?"
Büyük bir sevinçle Uzay'a sarıldım. Sırtımın az aşağısında birleşen eller ile çok huzurluydum. Kafamı onun çenesinin altına sıkıştırdım. Boynundaki çukurdan o erkeksi kokusunu içime çektim. Kafamı kaldırdığımda bana bakan bir çifti kahverengi göz gördüm. Sonra onun yanağına bir öpücük kondurdum ve eve geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü, aşk, sen ve biz (boyxboy)
Novela Juvenil"seni unuttuğumu mu sanıyorsun, o siktiğimin gülümsemesi aklımdan çıkmıyor!"