2. Utazás

529 22 0
                                    

Péntek:

Felcsörrent az ébresztő órája Melanienak, mikor felkelt kinyomta az órát és a telefonjához kapott. Írt Lizzienek.

Üzenet:Lizzie

Melanie

Szia!!!!
Fent vagy???
Lizzie
Hahó

-Lizzie nem válaszol, gondolom már megint elaludt- mondta Melanie miközbe készülődni kezdett.

Mikor elkészült betette a bőröndjeit a kocsiba és elindult Lizziehez.

Eközben Lizzie:

Megszólalt az 10. ébresztője nagynehezen felkelt, de látta hogy már Melanie kereste ezért gyorsan kipattant az ágyból és villámgyorsan elkezdett öltözni, de megcsörrent a telefonja.

Bejövő hívás: Melanie

-Végre hogy felvetted, hol vagy már???- kérdezte idegesen Melanie.
-Jó, jó megyek már - mikor ezt mondta még nem volt teljesen kész.
- Igyekezz egy kicsit mert estére se fogunk odaérni! -sürgette Melanie Lizziet

-Itt vagyok!- büszkén jött ki Lizzie a ház ajtaján.
-Hát ne legyél olyan büszke így is  késésben vagyunk!- mormogta Melanie
-Jólvan na! -szólalt meg gúnyos hangon Lizzie -Akkor megyünk vagy nem?-
-És a bőröndjeid hol vannak?-kérdezte Melanie.
- ÚRISTEN A SZOBÁMBA HAGYTAM!!-kapott a fejéhez Lizzie.
-Jó akkor menj a bőröndödért.- mondta Melanie, és beült a kormány mögé.

Lizzie még berakta a bőröndjeit és nagy nehezen elindultak. A 8 órás út helyett amire számítottak,10 órás utat tettek meg. 16 órára meg is érkeztek,mikor odaértek Lizziék házához mentek amit a szülei vettek meg nekik. Egy két emeletes ház volt ami mellet volt egy hatalmas birtok.

-ÚRISTEN nagyon szép ez a ház!-izgatottan szólalt fel Melanie.
-Ugye? Nekem is nagyon tetszik!-szólalt meg Lizzie.
-Holnap átnézünk arra a nagy birtokra?-kérdezte kiváncsian Melanie.
-Én is ezt akartam kérdezni.-felelt Lizzie.
És mit vigyünk nekik?-kérdezte Melanie.
-Mondjuk almás pitét?-szólalt meg Lizzie.
-Rendben de te fogod csinálni,mert,az én almás pitémtől rosszul lesznek enyhén szólva.-erre a mondatra mindketten felnevettek.
-Oké,de ne vigyünk még nekik valamit? Mondjuk alkoholt?-kérdezte tanácstalanul Lizzie.
-Whiskeyt vigyünk mert csak azt hoztunk.-jelentette ki Melanie.

-Oké akkor viszünk azt is.Ha almás pitét akarunk vinni akkor most elkezdem, és majd holnap kisütjük  hogy melegen vigyük nekik- jelentette ki Lizzie.

Elkezdték a sütit, de mire végeztek mind a ketten tiszta maszatosak lettek , mivel kaja csatáztak. Ezután Lizzie elment fürödni és Melanie pedig megnézte a telefonját. Látta hogy egy csomó nem fogadott hívása van Elenától. Vissza akarta hívni és pont ekkor megcsörrent a telefon.

Bejövő hívás: Elena

-Szia! Valamit nem felejtettetek el?- vonta kérdőre Melaniet.
- Le volt mémítva a telefonom és el is felejtettük, meg Lizzie miatt így is késtünk.- szégyelte el magát Melanie.
- Nem baj majd ha látogatni jöttök csapunk egy nagy búcsú bulit!- mondta Elena.
- Bennevagyunk Lizzie amúgy is imád bulizni.-jelentette ki Melanie.
- Na én mostmár megyek mert még fürödnöm is kell és majd holnap a szomszédba is be akarunk nézni.
- Rendben de azért vigyázzatok magatokra!-mondta Elena és letették a telefont.

Mikor Lizzie végzett akkor Melanie is elment fürödni és azután pedig elmentek aludni.

Sziasztok! Reméljük hogy tetszik eddig a történet ha szeretnétek további részeket azt jelezzétek nekünk kommentben vagy egy csillag formájában. ❤️😊

Ősibe SzeretveWhere stories live. Discover now