1. Az utolsó napok

848 21 0
                                    

Nyár utolsó hete

Csütörtök:

Bejövő hívás : Lizzie

-Szia! Mit csinálsz? - mondta izgatott hanggal Lizzie.
-Szia! Pakolok néhány ruhát magamnak. -mondta Melanie.
-Uhh tényleg nekem is el kéne kezdenem pakolni.
-Ja mielőtt még elfelejteném pénteken mikor is indulunk?-kérdezte Lizzie.
-Hát 6 óra körül már el kéne indulnunk.-felelte Melanie.
-Amúgy...tényleg te akarsz vezetni?-nevetett fel Lizzie.
-Haha nagyon vicces vagy.-szólalt meg Melanie
-Na viszont nekem most mennem kell mert be kéne pakolnom mielőtt az utolsó pillanatban állnék neki.-mondta Lizzie és elköszönt.
-Rendben. Szia!-felelte Melanie.

Miután letették a telefont mind a ketten izgatottan pakoltak tovább.
Melanie-t ekkor megzavart egy kopogás a szobája ajtaján.

-Igen?-kérdezte hangosan Melanie.
Ekkor bedugták fejüket az ajtón a szülei.
-Hallottam valakit felvettek az egyetemre! Gratulálok kincsem!-szólalt meg Melanie anyja büszkén és átkarolta gyermekét.
-Gratulálok kicsim!-szólalt meg Melanie apja és ő is átkarolta Melaniet.
-Nagyon köszönöm! Nélkületek úgyse sikerült volna!
-Mikor szeretnétek indulni New Orleans-ba?-kérdezte kiváncsian Melanie anyja.
-Pénteken reggel szeretnénk indulni Lizzie-vel.-jelentette ki Melanie.
-De most kimennétek szeretnék tovább pakolni mert még nem vagyok teljesen kész.-mondta Melanie.
-Mi már itt sem vagyunk!-szólaltak meg szülei és kifáradtak szobája ajtaján.

Mikor már bepakolt kikészítette a bőröndjét és elment fürödni. Bemenet a fürdőbe, engedett a kádba jó meleg vizet amibe beletett egy fürdőbonbát, levette a ruháit és beleült a kádba, kicsit ült benne aztán megmosakodott és a haját is kimosta. Majd megszárította a haját, elment átvenni a pizsamáját de egy hívás megzavarta.

Bejövő hívás:Lizzie

-Átmehetek?-kérdezte Lizzie pedig már Melanie kapujában állt.
-Igen gyere-nevetett fel Melanie majd letette a telefont.
Lizzie berontott Melanie szobájába majd ráugrott az ágyra. Majd nemsokkal később megcsörrent a telefon.

Bejövő hívás:Elena

-Szia Melanie hallottam felvettek titeket Lizzie-vel az egyetemre! Gratulálok! Majd esetleg ha már úton vagytok beköszönhetnétek.
-Szia Elena köszönjük! Persze majd beugrunk nállatok is.
-Jajj azt még meg sem kérdeztem hova mentek?
-Nektek még nem is mondtam? A New Orleans-i egyetemre!-jelentette ki izgatottan Melanie.
Elena telefonjából megszólalt Damon hangja.
-Hogy hova!?-kiáltott fel idegesen Damon.
-New Orleans-ba. Miért mi van ott?-felelte kicsit idegesen Melanie.
-Ott még több természetfeletti lény van mint itthon. Főleg a negyedben.-válaszolt Damon.
-És?! Az összeset kinyírjuk!-szólalt fel a háttérből Lizzie.
-Hát arra nem vennék mérget.-szólalt meg Damon.
-Viszont mostmár mennünk kell mert holnap korán indulunk. De indulás előtt még bemegyünk hozzátok.-mondta Melanie.
-Rendben! Sziasztok!-köszönt el Elena és lerakta a telefont.
Miután letették a telefont Lizzie elővette telefonját és valamit beírt a keresőbe.

Melanie megszólalt.
-Te meg mit csinálsz?
-Rákeresek New Orleans-ra hogy mégis milyen legendák,történetek keringenek ott.
-És találtál is valamit?-kérdezte kiváncsian Melanie.
-Néhány elég gagyi történetet nem nagyon érnek semmit.
-Na mindegy. De te nem akarsz amugy hazamenni?
-Úr isten tényleg!-szaladt ki sietve Lizzie a szobából.
Majd miután Lizzie hazament Melanie lefeküdt aludni.

Sziasztok! Reméljük nem lett olyan rossz az első rész. Próbálkozunk de igazából még nagyon nincs az ilyen dolgokban tapasztalatunk. A véleményeteket szívesen meghallgatjuk.❤️

Ősibe SzeretveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora