9. Elrabolva II.

259 15 0
                                    

Miután odaértek Mistyc falls-ba Melanie egyből szólt Klaus-nak hogy a Salvatore fivérekhez vegye az irányt.Klaus azt is tette mert tudta hogy fognak segíteni és minnél hamarabb megvan Lizzie annál jobb. Mikor odaértek a Salvatore birtokra Melanie gyorsan kiszállt a kocsiból és bekopogott a bejárati ajtón. Majd Elena nyitotta ki.

-Melanie mi a baj? Mit keresel...-Elena be sem tudta fejezni a mondatát hisz Melanie egyből sírva átölelte.
-Elena ki az???-szólalt meg Damon.
-Melanie? Mit keresel itt?-kérdezte Damon.
-Ti meg mit kerestek itt?-kérdezte Damon rosszindulatúan.
-Lizzie eltűnt.-Jelentette ki idegesen Klaus.
-Hogy mi?-kérdezte elérzékenyülve Elena.
-Damon Elena ki az?-kérdezte Stefan a háttérből.
-Hát ti?-nézett érthetetlenül Stefan.
-Mint ahogy Niklaus mondta az előbb Lizzie eltűnt és ...-Elijah be sem tudta fejezni a mondatot mert Damon közbe vágott.
-Igen nyilván segítünk.-jelentette ki Damon.
-És ki rabolta el vagy nem tudjátok?-kérdezte Stefan.
-De tudjuk az a vérfarkas Tyler az.-jelentette ki Rebekah eléggé idegesen.
-Hát de Tyler-t nem rég láttuk a Mistyc grillben.-jelentette ki Damon.
-Elkapom azt a mocskot!-kiáltott fel Klaus idegesen.
-Niklaus csillapodj fivérem!-szólt Elijah.
-Fivérem jelenleg nem nagyon tudok mást tenni. Megnyugodni addig nem fogok amíg vissza nem kapom Lizziet és ki nem tépem Tyler szívét majd a testét elégetem.-felelt Klaus.
De ezt a beszélgetést Melanie telefonjának hangos csipogása zavarta meg. Melanie gyorsan felkapta a telefont és megnézte az üzenetet. Mikor meglátta az üzenetet lesokkolódott a telefon pedig kiesett a kezéből. Melanie olyan rosszul lett a látványtól hogy elájult de Elijah minden mozdulatát figyeli a lánynak ezért el tudta kapni. Klaus mivel látta hogy Melanie elájult attól amit látott ezért gyorsan felkapta a földről a telefont és meglátta Lizziet egy képen székhez kötözve véresen.
-MEGÖLÖM!!!-Kiáltott fel Klaus hangosan majd Damon kikapta a kezéből a telefont.
-Segítek megölni.-mondta nyilvánvalóan Damon.
-Úr isten!-kiáltott fel Elena könnybe lábadt szemekkel mikor meglátta a képet.
-Segítek!-szólalt fel Stefan.
-Öljük meg a rohadékot!-szólalt meg Rebekah idegesen.
-Rendben de okosan kell csinálnunk kell egy terv.-jelentette ki Damon és mindenki helyeselte.
-Igen kell egy terv de nincs túl sok időnk.-mondta Klaus idegeskedve.
-Igen! Nem érhet minket meglepetés!-szólalt meg Rebekah.
-Egyetértek!-szólalt fel Elijah.
-Én is!-szólalt meg Elena.
-Igen én is benne vagyok!-mondta Stefan.

Mivel nem volt túl sok idejük gyorsan összeültek és megbeszélték a tervet. Majd mikor már megvolt a terv megzavarta őket egy hívás Klaus telefonján.

Bejövő hívás:Ismeretlen


-Igen?!-kérdezte Klaus idegesen mert nem ért rá éppen csevegni.
-Szia Klaus! Remélem még megismered a hangom. Itt van a szép kis barátnőd de ha nem kapom meg éjfélig a karót baja eshet mint ahogy a levélben is írtam...-mondta Tyler fenyegetően.
-TE ROHADÉK MEGÖLLEK!-ordított bele a telefonba Klaus.
-Ó tényleg? Nem hinném.-mondta Tyler és hallatszódott a háttérből Lizzie sikolya.
-FEJEZD BE! HAGYD ŐT BÉKEN!-Szólalt meg Klaus már majdnem sírva.
-Talán békénhagyom ha találkozunk 30perc múlva csak mi ketten a házamnál úgy is tudod hol van... És átadod a karót.-csapta rá a telefont Tyler.

-A ROHADÉK BÁNTOTTA LIZZIE-T!!!-ordított fel Klaus idegesen.
-Niklaus légyszives csillapodj egy kicsit és mondd el mit mondot Tyler.-vágott közbe Elijah.
-Ne... Ne.. Bántják Lizzie-t látom....-szólt közbe Melanie mikor még alig volt eszméleténél.
-Hogy mi?-kérdezte Elijah.
-Látom... Lizzie-t... egy egy...sötét helyen.-szólt Melanie félve.
-De hogy látod?-kérdezte Rebekah.
-Ne!!! Lizzie!-kiáltott fel Melanie.
-Mi történik Melanie-val mit lát és és mi van Lizzie-vel???-kérdezte Elena pánikolva.
-Nem tudjuk ilyen még soha nem történt vele.-szólalt meg Elijah.
-Nekem találkoznom kell Tyler-el és egyedül kell mennem van még 15 percem odaérni a házához.-mondta Klaus.
-Rendben majd mi is odamegyünk.De előtte kezdjünk valamit ezzel a dilibogyóval.-szólt Damon miközbe elmosolyodott.Erre Melanie feleszmélt és Damon arcába nyomta középső ujját.
-Na látom magadhoz tértél.-szólalt meg Elena.
M

ár rég magamhoz tértem!- mondta Melanie Damon-ra nézve.

Klaus pedig elindult Tyler lakásához amit persze nagyon jól ismert.

Melanie felment a vendég szobába mert nagyon furán érezte magát, ilyen érzést még nem érzett olyan volt mintha tele lenne energiával de nem a szokványossal. Elgondolkodott mi lehet ez az érzes de megzavarta egy kopogás az ajtón.
- Bejöhetek?- kérdezte Elijah, miközben már bent volt a szobában.
- Persze, gyere!- mondta Melanie.
- Hogy vagy?- kérdezte aggódóan Elijah, de próbálta ezt az érzést eltitkolni.
- Hát nagyon furán érzem magam, olyan mintha nem emberi energiák lennének bennem.- mondta kicsit megijedve Melanie.
- Ne aggódj!- próbálta nyugtatni Melanie-t Elijah.
- De nem tudod mi lehet ez? Te vagy jártasabb a természet feletti dolgokba.- kérdezte Melanie.
- Lehet hogy boszorkány vagy. De ebbe nem vagyok biztos.- mondta Elijah.
- Szóval akkor tudnom kellene varázsolni. Lehet a végén akkora boszorkány leszek hogy téged is le tudlak majd győzni.- nevetett Melanie.
- Azt majd meg látjuk.- mosolyodott el Elijah.- Majd ha Lizzie meg lesz akkor ezzel fogunk foglalkozni.- fejezte be a mondatot és sétált ki a szobából egy nagy mosollyal a száján, mert végre Melanie nem kezdett el veszekedni vele. Mikor Elijah kiment Melanie utánna nézett a boszorkányságnak, gondolta hogy megpróbálja nem veszít vele semmit. Egy gyertyát akart meggyújtani mikor elkezdte volna a varázslatot a tenyerét fel emelve meggyújtotta az előtte lévő gyertyát.

☆ ☆ ☆ ☆

Klaus odaért a Lockwood házhoz, pont be akart kopogni de Tyler hamarabb nyitott ajtót.
- Szia Klaus, már vártalak!- mondta Tyler.
- Térjünk a lényegre! Hol van Lizzie?- kérdezte türelmetlenül Klaus.
- Előbb a fehér tölgy karót kérem.- követelőzött Tyler.
- Nem először látni akarom Lizziet.- mondta Klaus.
- Rendben!- forgatta meg a szemét Tyler ekkor szolt az eggyik emberének és előhozta Lizzie-t, és oda lökte Klaus elé.
- Most meghalsz! - mondta Klaus miután Lizzie-t az ajtóhoz támasztotta.
Klaus megölte Tyler összes emberét de mikor nem figyelt Tyler elmenekült. Klaus megittatta Lizzie-t vámpír vérrel, aztán felkapta és betette a kocsiba.
- Hol vagyok?- kérdezte Lizzie.
- Tyler elrabolt, megkínzott a fehér tolgykaró miatt, de most már megyünk a Salvatore házba.- nyugtatta Klaus Lizziet.
- MIIII? A Salvatore házba megyünk.- ekkor Lizzie kipillantott az ablakon és meglátta Mystic falls városát sötétbe borulva.
- Amit látod!- szólalt meg Klaus.

Vissza értek a Salvatore házba, és Melanie Lizzie nyakába ugrott.
- Jaj de jó hogy jól vagy! Hogy vagy?- támadta le Melanie Lizzie-t.
Mindenki megölelte Lizzie-t, válaszolt a kérdésekre, már amennyire tudott.
- Most már nagyon fáradt vagyok!- mondta Lizzie fáradtan.
- Rendben már én is fáradt vagyok.- mondta Melanie.

Mind két lány felment a külön szobájukba, lezuhanyoztak és elmentek aludni.







Ősibe SzeretveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora