8.Elrabolva

268 11 0
                                    

Elijah egész éjjel nem tudott aludni. Mind végig az járt a fejébe, hogy miatta történt minden. Ő csak féltékennyé akarta tenni Melaniet, és bele se gondolt abba mi lehet ennek a következménye. Az ő szobája Melanie-é mellett volt ezért elhatározta, hogy mikor Melanie felkel átmegy és bocsánatot kér.

Mikor Melanie felkelt Elijah odament az ajtaja elé és be akart kopogni, de megzavarta valaki.

- Elijah! Tudsz jönni egy kicsit?- ordibált az emeletre Rebekah.
- Persze!- mondta Elijah és gyorsan a konyhába sietett.

Melanie mikor felkelt, elment felöltözni. Kedve támadt elmenni a templomba egy kicsit, mivel hallotta hogy Marcel átalakította ezért odamenne és megnézné a helyet, és hamár ott van sportol is eggyet. Szóval elment és átvette a ruháját egy kék topra és egy kék edzős nadrágra, a lábára felkapott egy futó cipőt és indult le a lépcsőn. Már az előtérbe volt ekkor Rebekah  megállította.

- Hova mész?- kérdezte Rebekah.
- A templomba edzeni.- jelentette ki Melanie.
- Egyedül? Ráadásul nincs olyan közel a tempolom.- jelentette ki Rebekah.
- Igen, egyedül. És legalább sétálok egy kicsit.- válaszolt Melanie.
- Biztos nem mész egyedül! Megy veled Elijah.- parancsolt Rebekah.
- Nem kell nekem bébiszitter egyedül is el tudok menni! - háborodott fel Melanie.
- Nem foglak a tegnapi után elengedni egyedül sehova! És nem változtatom meg a véleményem, Elijah- val mész és a vitát lezártam!-mordult Rebekah Melanie-ra.
- Rendben!- forgatta meg a szemét Melanie- Te meg igyekezz, nem szeretnék este is ott lenni!- mondta Melanie sürgetve Elijah-t.
- Rendben, mindjárt jövök!- ekkor vámpír gyorsasággal felment és lehozta a kocsi kulcsot.- Mehetünk?- kérdezte Elijah.
- Persze. - vágta rá egyből Melanie.
Ekkor mindkette beültek a kocsiba és elmentek.Odaértek, bementek a tempolomba és nem volt senki, ezért Melanie alaposan körülnézett. Neki állt bemelegíteni Elijah pedig végig egy oszlopnak dölve nézte mit csinal a lány.
- Most mit bámulsz?- kérdezte Melanie.
- Azt nézem hogy mit csinálsz.- válaszolt Elijah.
- Jó ha csak ennyi dolgod van, akkor fogd meg a box zsákot. Ha már itt vagy.- parancsolt Melanie.
Elijah ekkor levette a zakóját, kikötötte a nyakkendőjét és a zakó mellé dobta aztán kigombolta az ing felső gombját. Csuklójánál is kigombolta és felhajtottta az inget, a könyökéig, beált a boxzsák mögé. Melanie ezt a jelenetet tátott szájjal nézte de mikor Elijah észrevette hogy nézi gyorsan elkapta tekintetét.
- Ne úgy üss!- adott volna tanácsot Melanie-nak Elijah,de félbe szakította.
- Akkor hogy??- kérdezte ingerülten Melanie.
Elijah mögé sétált megfogta a kezét és megmutatta hogy kell ütni,ezt Melanie érdekébe mutatta. Eközben Melanie hátán végig futott a hideg Elijah érintésétől, de megpróbált nem oda figyelni ami nem nagyon sikerült neki mivel csak arra tudott gondolni hogy a testén végig futó melegség Elijah miatt van.
- Oké most már tudom!- lökte el magátol Melanie Elijah-t.
- Amúgy a tegnapi miatt reggel óta bocsánatot szeretnék kérni- ált Elijah Melanie elé.
- Azért szeretnél bocsánatot kérni mert megcsókoltál valakit. Ugyan ne nevettes- mondta Melanie úgy mint akit nem érdekelné az egész.Melanie ekkor megindult a táskája felé de Elijah az egyik közeli oszlophoz szorította.
- Tudom hogy mit érzel irántam- suttogta Elijah.
- Nem tudsz te semmit!- lökte el magátol az ősit, és elidult a kulacsa felé.- Most jössz vagy menjek haza egyedül?- kérdezte feldultan Melanie. Elijah egy szó nélkül megfogta a zakóját és elindultak a kocsi felé.

Mikor haza értek Melanie első dolga az volt hogy megnézze hogy Lizzie felébredt-e, de Lizzie helyett egy levelet talált az ágyon. Kinyitotta a levelet és ez fogatta:

Klaus!
Szerintem nem kell bemutatkoznom, tudod hogy ki vagyok. A lány nállam van. És ha nem kapom meg a fehér tölgy karót bántódása esik. Ezt a levelet csak azért írom hogy tudd mit akarok. Holnap éjfélig adok időt hogy elhozd nekem vagy lehet megbánod.
Találkozás helye: Mystic falls.

Sok sok szeretettel: Tyler

Mikor ezt Melanie elolvasta, lerohant a konyhába persze mindenki ott volt és furcsán néztek a lépcsőn le igyekvő könnyes szemű lányra.

- Mi baj van?- kérdezte Rebekah.
- Li... Lizzie-t elrabolták, és ezt a levelet hagyta.- ekkor Melanie Klaus kezébe nyomta a levelet. Klaus mikor végzett a levél olvasásával, összegyürte a levelet és ezt mondta.
- Most megölöm Tylert!!- és megindult az ajtó felé.
- Niklaus megyek veled!- szólalt fel Elijah.
- És én is megyek!- mondta Rebekah. Elindultak az ajtó felé de Melanie megszólalt.
- És én nem mehetek?- kérdezte Melanie.
- Ez túl veszé..- de Melanie félbeszakította Elijah-t
- Nem semmi kifogást nem fogadok el megyek és kész. Lizzie szószerint a testvérem nem hagyom egyedül.- győzte meg az ősieket, és ő is elindult az ajtó felé. Beült mindenki a kocsiba és elindultak Mystic falls-ba.

Ősibe SzeretveWhere stories live. Discover now