10. Dupla randi

309 12 0
                                    

Melanie nagyon korán fel kelt. Mivel nem tudott vissza aludni ezért, lement a konyhába és készített magának rántottát.

Mikor lépteket hallott a lépcső felöl, a tekintete oda szegődött. A lépcsőn lefelé igyekvő magabiztos léptekkel közelítette meg a konyhát. Először egy fekete lakk cipőt látott aztán egy elegáns öltönyt ami nagyon jól állt az illetőnek, igen Elijah volt az.

- Jó reggelt! Hogy, hogy ilyen korán felkeltél?- kérdezte de Melanie ő még mindig Elijah-t bámulta ámulattal.- Jól vagy?- kérdezte Elijah.
- Persze, jól vagyok. Nem tudtam aludni csak azért vagyok ébren.-eszmélt fel Melanie, hogy hozzá beszél.
- Értem.- mikor megfordult és elindult volna az ajtó felé eszébe jutott valami.- Ja és pakolj össze mert 6-kor indulunk.- mondta Elijah.
- Mi?? Hova??- kérdezte értetlenül Melanie.
- Elmegyünk egy boszorkányhoz aki megtanít varázsolni.-mondta Elijah.
- És meddig leszünk?- kérdezte Melanie.
- Ez csak tőled fugg, hogy milyen gyorsan tanulsz.- szólalt meg Elijah.
- Akkor 2 évig is ott leszünk.- nevetett fel Melanie.
- Azt nem hinném hogy ilyen sokáig tanulsz.- mosolygott Elijah.
- Én megyek össze pakolok.- indult a szobájába Melanie.

Melanie össze pakolt és hagyott egy levelet Lizzie-nek hogy ne aggódjon hova tűnt. Mikor kész lett kopogást hallott az ajtón.

- Gyere!- mondta Melanie. Ekkor belépett az ajtón Elijah.
- Indulhatunk?- kérdezte Elijah.
- Igen indulhatunk.- válaszolt Melanie.
Be pakoltak a kocsiba és elindultak.
- És mikor érünk oda?- kérdezte Melanie.
- 10 óra körül.- válaszolt Elijah.
- Mi??? 4 órát fogunk utazni???- akadt ki Melanie.- Akkor alszok egy kicsit meg majd, meg írom a házi dolgozatot mert van időm.- jelentette ki Melanie, ekkor hátra hajtotta az ülését és lehunyta a szemét.

Melanie arra ébredt hogy valami simogatja a térdét, kinyitotta a szemét és Elijah miközben vezetett simogatja a nő combját. Erre Melanie feült és értetlenül nézett a férfira. Úgy tett mintha észrese vette volna.
- Felkeltél?- kérdezte Elijah.
- Igen.- ekkor Melanie hátranyúlt a laptopjához és rátette a combjára, Elijah ezáltal levette a kezét Melanie-ról. Elkezdte írni a házi dolgozatát mikor már majdnem ott voltak mikor Melanie megszólalt.
- Ezt a helyet láttam már álmomban, nem is olyan rég.- lepődött meg Melanie.
- Ez egy boszorkány falu, lehet azért.- mondta Elijah és megáltak- Megérkeztünk!-jelentette ki.
Egy gyönyörű ház előtt áltak, kiszáltak az autóból kivették a bőröndöket és megindultak az ajtó felé. Mikor beértek a házba, egy régies de még is egy gyönyörű belső fogadta őket.
- Ez mese szép!- szólalt meg Melanie.
- Ma még nyugottan néz körül csak holnap fog jönni a boszorkány.-jelentete ki Elijah.
- Nem vezetsz körbe?- kérdezte Melanie.
- Ha szeretnéd.- szólalt meg Elijah.
Elijah körbe vezette Melanie-t, ámulattal nézte a hatalmas házat, amiről megtudta hogy családi örökség.
- Ez a szobád!- mondta Elijah.- Én a szomszédba lévő szobába leszek, ha kell valami akkor csak szólj.-szólalt meg.
- Rendben!- mondta Melanie.
Elijah kiment az ajtón, Melanie kipakolt és körül nézett a szobában, aztán támadt egy ötlete. Mivel nem akarja mindig elkérni a kocsit ezért körül nézett a garásba és talált egy jó állapotú biciglit. Bement és bekopogott Elijah irodájába.
- Gyere!- mondta Elijah.
- Bocsi hogy zavarlak, csak gondoltam szólok hogy elmegyek körülnézni a faluban.- jelentette ki Melanie.
- Rendben!- és nyujtotta a kocsi kulcsot Elijah.
- Nem kocsival megyek hanem biciglivel.- szólalt meg Melanie.
- De ne legyél sokáig!- parancsolt Elijah.
- Oké főnök!- mondta elég gúnyos hangnemben és sátált ki az ajtón.

☆ ☆ ☆ ☆

Lizzie mikor felkelt és éppen enni ment volna, de találkozott Klaus-szal.
- Jó reggelt!- mondta Lizzie
- Reggelt?- kérdezte Klaus- mindjárt 1 óra.
- MIII????? Az esszét nem adtam be!!- pánikolt Lizzie és rohant fel aszobájába.
Még megtudta írni időben az esszét. Aztán valaki kopogott.
- Gyere!- szolt ki Lizzie.
- Beadta az esszét- lépett be az ajtól Klaus.
- Igen de majdnem lekéstem a határidőt. Milyen udvariatlan vagyok, foglalj helyet.- mutatott a fotelre. Klaus el helyezkedett a fotelbe.
- Terveztél valamit estére?- kérdezte kíváncsian Klaus.
- Nincs tervem. Miért?- kíváncsiskodott Lizzie.
- Ha lenne kedved este elmehetnénk egy "baráti" vacsorára.- hangsúlyozta ki a " baráti" szót Klaus.
- Rendben legyen.- felelt Lizzie.
Klaus ekkor felpattant a fotlből.
- Akkor 6-kor indulunk.- sétált ki az ajtón egy hatalmas mosollyal az arcán Klaus.

Ősibe SzeretveWhere stories live. Discover now