11.Együtt töltött éjszaka

403 10 3
                                    

Reggel Melanie felkelt és nem találta maga mellett Elijah-t. Felkötötte kontyba kócos haját és lement megkeresni.

-Melanie,drágám! Végre hogy felkeltél!-szólalt meg reggeli mély hangján Elijah.
-Szia!-szólalt meg Melanie álmos hangon.
-Csináltam neked reggelit!-mondta Elijah.
-Ohh de aranyos vagy köszönöm!-felelt Melanie.
-Eddig mit szólsz ehez a helyhez?-kérdezte Elijah.
-Nekem nagyon tetszik! A kiképzések is remélem hogy jók lesznek.-felelt Melanie.
-Remélem nem fognak veled rosszul bánni mert ha igen kitépem egyenként a szivüket.-mondta Elijah féltően.
-Elijah! Nyugodj meg nem lesz semmi baj. Jut eszembe meddig is maradunk?-kérdezte Melanie.
-Én úgy tudom hogy 2 hétig tart a kiképzés ha minden szuperül megy. Ha nem elvileg tovább tart amíg jó nem lesz.-felelt Elijah
-Értem. Hát akkor reménykedjünk hogy minden szuperül fog menni.-mondta Melane
-Biztos hogy minden remek lesz!-mondta Elijah bizakodóan.
-Na de mostmár együnk mert éhen halok!-szólalt fel Melanie.
-Rendben! Lássunk hozzá!-felelte Elijah.

Megreggeliztek utánna pedig még beszélgettek egy kicsit és Melanie felállt az asztaltól.

-Én megyek készülődni mert nem akarok elkésni már az első kiképzésről.-jelentette ki Melanie.
-Rendben menj csak. Nekem is el kell készülnöm.-felelt Elijah.

Felment Melanie a fürdőbe letusolt és felkapott egy köntöst hogy megcsinálja a sminkét. Miután készen lett a smink kiválasztott magának egy outfitet ami egy fekete testnadrágból és egy kék topból állt. Ehhez még felvette fekete sportcipőjét elköszönt gyorsan szerelmétől és már indult is.

Mikor odaért egy eléggé kihalt helyen találta magát.Ott találkozott egy boszorkánnyal.

-Jó napot!-köszönt Melanie a boszorkánynak.
-Szervusz kedvesem! Angela vagyok én fogom neked tartani a kiképzéseket.-jelentette ki a boszorkány.
-Értem. Engem Melanie-nak hívnak.-mutatkozott be Melanie.
-Na de térjünk is a lényegre ma van az első napod most ki tudjuk deríteni hogy mennyire vagy erős.-mondta Angela.
-Rendben. Mi lenne a feladatom?-kérdezte Melanie.
-Gyújtsd meg ezt a kis gyertyát.-szólalt felelt Angela.
-És ne feledd ehhez nagyon koncentrálnod kell és ki kell zárnod mindent magad körül.-emlékeztette a lányt Angela.
-Rendben!-felelt Melanie.
Melanie-nak elsőre nem sikerült és eléggé sokszor kellett próbálkoznia. Angela már azt hitte hogy a lánynak nincs semmiféle természetfeletti ereje.
-Nekem ez nem megy!-szólalt meg Melanie idegesen.
-Mert lehetséges hogy semmilyen természetfeletti erővel nem rendelkezel.-jelentette ki Angela.
-Az lehetetlen!-kiáltott fel Melanie idegesen.
Majd hirtelen mikor ezt kiáltotta meggyúlt a körülöttük lévő összes gyertya.
-Úr isten!-kiáltott fel Angela meglepődve.
-Jézus ezeket mind meggyújtottam?!-kérdezte Melanie meglepődve.
-Igen úgy látszik nagyon erős boszorkány lehetsz nem tudom hogy ezt eddig hogy nem vettétek észre.-jelentette ki Angela.
-Értem és ezt hogy fogom tudni írányítani?-kérdezte Melanie.
-Ez a kiképzés része hogy megtanítsuk hogy irányítsd. De ha ezt a képességed fejlesztjük belőled nagyon erős boszorkány lesz.-felelt Angela.
-Értem. És ma még mit fogunk csinálni?-kérdezte Melanie izgatottan.
-Szerintem mára ennyi elég volt. Ez még neked nagyon új dolog nem akarlak túlterhelni.Menj vissza a szállásra és holnap találkozunk.-jelentette ki Angela.
-Rendben! Viszont látásra!-köszönt el Melanie.
-Szervusz!-köszönt el Angela.

Melanie a kiképzés után visszament a szállásra.
Felment megengedte a kádat és vett egy jó meleg fürdőt. Ezek után felöltözött és lement a konyhába kaját csinálni. Miközben csinálta a hamburgert két kéz hátulról átölelte a derekát.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jul 12, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Ősibe SzeretveOnde histórias criam vida. Descubra agora