4. A vacsora

464 13 0
                                    

Miután elkészültek azután elindultak Rebekahnál. Mikor odaértek bekopogtak, és Rebekah mosolyogva nyitott ajtót.

-Sziasztok! Épp időben. -húzta be a lányokat az ajtón.
- Szia!- köszönt egyszerre a két lány.
- Fivéreim gyertek megjöttek a vendégek!-szólt fel az emeletre Rebekah.
Leért elsőnek egy fiatal barna hajú, és barna szemű férfi.
- Ó, ha hamarabb tudom hogy hölgyeket hozol jobban kiöltözök!- mondta csábító   hangon.
- Ő itt a legfiatalabb fivérem.-modta Rebekah
- Kol Mikaelson vagyok!- fogta meg először Melanie kezét és megcsókolta.
- Melanie Clark!
- Örvendek Melanie!
Aztán megfogta Lizzie kezét is és mecsókolta az övét is.
- Lizzie Moon!
-Örülök hogy megismertelek Lizzie!-mondta csábítóan
- NIKLAUS! Gyere le!-kiabált fel Rebekah.
- Rendben megyek- mondta a lépcsőn le felé menet, de mikor megpillantotta Lizziet egy pillanatra megált de tovább jött le a lépcsőn.
- Ő itt a középső testvérem!
- Niklaus Mikaelson vagyok! De nektek csak Klaus.
Bemutatkoztunk és ő is kezetcsókolt.

Eközben Lizzie gondolatai:

"Annyira helyes , milyen szép szeme van!"

Mikor végetért a bemutatkozás a lépcsőn jött le egy öltönyös elég sármos férfi, aki felfigyelt Melanie szépségére.
- Örvendek hölgyeim! Én Elijah Mikaelson vagyok! Ti kik vagytok?-kérdezte Elijah
-Én Melanie Clark vagyok - ahogy ezt kimondta Elijah kezetcsókolt neki.

Eközben Melanie gondolatai

"Annyira helyes Elijah,és milyen puha a keze!"

-Én meg Lizzie Moon vagyok!-és neki is megcsókolta a kezét Elijah.

-Most hogy mindenki ismer mindenkit kezdődhet a vacsora!- szólalt meg Rebekah.
Mikor le ültünk Melanie valahogy Elijah mellé került, Lizzie pedig Klaus mellé. Rebekah és Kol a két asztalfőnél ülnek.
Mikor Melanie és Lizzie egymásra néztek elmosolyodtak és elkezdtek szemmel beszélgetni egymással.

A beszélgetés ez volt :

-Klaus nagyon helyes! Már tervezem az esküvőnket- Lizzie mutatta hogy nagyon izgatott.
-Szerintem én is belezúgtam Elijahba- Melanie mutattott rá Elijahra a szemével

De ezt a beszélgetést megzavarta Kol kérdései.
-Miért költöztetek ide?- kérdezte kíváncsian.
- Az egyetem miatt!-mondta Lizzie.
-És honnan költöztetek ide?-tett fel egy kérdést Rebekah.
Ekkor egymásra kaptuk a fejünket, és egyszerre válaszoltunk:
-Mistyc fallsból-vágtuk rá egyszerre.
- Óh akkor biztos ismeritek a Salvatore fivéreket-vonta le a következtetést Klaus.
- Igen ismerjük őket- vágta rá Lizzie úgy hogy szóhoz se hagyta jutni Melaniet
- És hogy tetszik New Orleans?- szegeszte tekintetét Elijah Melaniera.
- Nagyon még nem tudtunk körülnézni, de amit láttunk az csoda szép volt.- nézett Elijah szemébe Melanie.
- Nem szeretnétek maradni?- kérdezte Rebekah
- Most nem tudunk maradni, mert készülünk az egyetemre meg még a faktokat is fel kell vennünk.- leplezte  az izgatotságát Melanie.
- Úhh, tényleg még azok is ott vannak- helyeselte Lizzie.
- Sajnálom hogy nem maradhadtok pedig már előkészítettem a szobákat. - jelentetteki szomorúan Rebekah.

De ha nem zavarunk még maradunk egy kicsit. - mondta Lizzie

Miután  a vacsorát befejezték Lizzie enyhén berugott( na jó nem enyhén hanem nagyon), és mikor terveztek menni Lizzie felállt a székből és majdnem elesett, de Klaus a vámpír gyorsaságával elkapta.

- Jól vagy?- kérdezte aggódóan Klaus.
- Még is jobb lenne ha itt maradnánk - állapította meg Melanie
- Niklaus kérlek kísérd fel Lizzeit a szobájába- kérdte meg Rebekah Klaust.

Klaus felvitte Lizziet a szobájába, és lefektette az ágyra. Kol felment a szobájába, Rebekah pedig elkezdett pakolni. Elijah és Melanie elkezdtek beszélgetni. Az elején még csönd volt de egyszer megszólalt Elijah:

- És milyen szakra jelentkeztetek? - kérdezte kíváncsian
- Fejből most hírtelen nem tudom a szak nevét, de orvosi szakmát ad. De most hogy rólam már majdnem mindent tudsz most én kérdezek-jelentette ki Melanie
- Rendben, kérdezz-mondta határozottan Elijah
- A szüleitek is vámpírok vagy csak ti vagytok azok?- kérdezett rá nyíltan Melanie.
- A szüleinkből csak az egyik vámpír.-kezdte el a családja történetét Elijah és eközben sétáltak ki az előtérbe.- A másik boszorkány, aki a családja megóvásáért változtatott minket vámpírrá.

Egy nagyon hosszú beszélgetésbe kezdtek. És mellette persze iszogattak is. Elijah elmesélt mindent a családjáról, Melanie pedig csodálattal halgatta a történetét, mikor Elijah észrevette hogy nagyon fáradt a lány akkor megszólalt.

- Látom nagyon elfáradtál! Gyere felkísérlek!- jelentette ki.
- Rendben menjünk!- szólalt meg Melanie,majd Elijah felkísérte a szobába. Egyszer csak megszólal Melanie:

- Nem szeretnél itt aludni?-modta részegen Melanie.
Elijah határozottan nemet mondott, de legbelül igent mondott volna , mégis nemet mondott.-mert látta Melanie-n hogy nem józan.
És amilyen gyorsan lehetett kisétált a szobából.

- AKKOR NEM! - szólalt meg felháborodottan Melanie!
Nem olyan sokára elnyomta az álom.

Ősibe SzeretveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora