6. A bál

318 10 3
                                    

Hétfő:

Elkezdődött az egyetem ami azt jelentette a lányoknak hogy reggel felkeltek és elkezdtek reggelizni

- Hány órád van ma?- kérdezte a reggeli közben Lizzie Melanietól.
-Hát olyan 10 órakkor fogok végezni. Te?- kérdezett viszza Melanie.
- Én kicsit később fogok végezni, mert az utolsó előadás kémia lesz amin nagyvalószinűseggel el fogok aludni, de tudod te milyen a kémia tanárom. Szóval kb 11 kor végzek.- jellentette ki Lizzie, és ekkor mindketten befejezve a reggelit, felpattantak a székből és rohantak az egytetemre. Mindkét lány sikeresen beértek az előadásokra.

Eltelt Melanie első órája és kapott egy telefon hívást.

Bejövő hívás: Rebekah

- Szia Rebakah! Mit szeretnél, mert nagyon sietek órára?- jelentette ki kicsit siettetve az őst Melanie.
- Szia! Jó akkor gyors leszek, szervezni akarok egy bulit, de nincs ötletem hogy milyen témába csináljam. Egyetem után be tudsz jönni és segíteni kitalálni?- kérdezte segély kérően Rebekah.
- Persze! De lehet, hogy nem iskola után fogok elmenni hanem csak délután, vagy este tudok ha nem baj.- válaszolt Melanie.
-Rendben nekem az is tökéletes! Na hagylak!-köszönt el Rebekah.
- Szia!- tette le a telefont Melanie és amilyen gyorsan csak tudott sietett az előadásra.

Az órája után, Melanie felhívta Lizziet

Hívás: Lizzie

- Szia Lizzie! Nincs kedved suli után elmenni edzeni?- kérdezte Melanie
- Szia! Persze hogy nem, najó de.- válaszolt viccesen Lizzie.
- Jó akkor suli után találkozunk ... Ja azt még el jelejtettem, hogy Rebakahnak kell egy kis segítség jössz segíteni majd?
De amúgy nem hívott?- kérdezte Melanie
- Nem, nem hívott.- jelentette ki Lizzie.
- Biztos elfelejtett felhívni.- mondta Melanie
- Jaj mindjárt elkések órárol! Szia! - köszönt el Lizzie és gyorsan letette a telefont.

Pár óra mulva mikor Melanie óráinak vége volt, kiült a suli előtti kávézóba és ott várta Lizziet. Mikor 11óra elmult és
v

égre megérkezett egy ismeretlen barna hajú fiuval.

- Szia! Bocs hogy késtem csak kerestem magunknak személyi edzőt.- mondta lazán Lizzie
- Szia! Én értem hogy kerestél személyi edzőt de azt ugye tudod hogy már 11:45 van?- vonta kérdőre Lizziet Melanie.
- Jólvan na mondtam hogy bocs de még be se mutattam.
- Szia Melanie! - köszönt az ismeretlen.
- Szia! - köszönt vissza Melanie csodálkozva hogy honnan tudja a nevét.
- Óhh. milyen udvariatlan vagyok, be sem mutatkoztam Chris Harris vagyok. ( ő nincs a szereplők között de rokok be egy képet, igen ő Dylan O'Brien de ettől most tekintsünk el)

 ( ő nincs a szereplők között de rokok be egy képet, igen ő Dylan O'Brien de ettől most tekintsünk el)

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Te már ismersz szóval akkor megyünk edzeni?- mondta Melanie kicsit flegmán.
- Menjünk!!- kicsit izgatott hangnemben szólalt meg Lizzie.

Mikor beértünk az edző terembe, a lányok mentek átöltözni. És elkezdtek beszélgetni.

Ősibe SzeretveOnde histórias criam vida. Descubra agora