TOGETHER-8

940 116 34
                                    

Unicode

Four Months Later;

"Yayy....''

"Wohoo...နောက်ဆုံးတော့ ငါတို့အလုပ်တွေကို အောင်အောင်မြင်မြင်နဲ့ လုပ်နိုင်ခဲ့ပြန်ပါပြီ....''

"Yesssss!!!!!''

"ဒါဆို နောက်ထပ် Albumထွက်ဖို့ ကြိုးစားရတော့မှာပဲ...''

"ဒါပေါ့...''

"ကဲကဲ...လောလောဆယ်တော့ နောက်ထပ်သီချင်းတွေ ထပ်ဖန်တီးနိုင်ဖို့ သွားနားရအောင်....''

"Okayyyy''

ပြောပြီး သူတို့အားလုံး ကိုယ်စီကိုယ်စီ ကိုယ့်အခန်းကိုပြန်ဖို့ ပြင်လိုက်ကြသည်...

"Hyung....''

''အွန်း Kookie...''

"ပခုံးက သက်သာရဲ့လား...''

"သက်သာပါတယ် Kookieရဲ့....''

"Hyung ခွဲစိတ်ဖို့ မလုပ်သေးဘူးလား...''

"နေပါ Kookieရယ်..လောလောဆယ် ကိုယ့်အလုပ်နဲ့ကိုယ်တောင် မအားသေးဘူး....''

"အဲ့လိုကြီးတော့ လုပ်မနေနဲ့လေ...အလုပ်ကလဲ အလုပ်ပေမဲ့ ပခုံးဖြစ်နေတာက တော်တော်လေး ကြာနေပြီ...အချိန်ယူပြီး ကုသမှုခံယူဖို့လဲ လုပ်ပါဦး...''

စိုးရိမ်စွာ ပြောနေသည့်ကောင်လေးအား သူထွေးဖက်လိုက်သည်....ထိုအခါ သူ့ကို ပြန်လည်ဖက်တွယ်လာသူက ပခုံးမှာ မျက်နှာအပ်ထား၏....

"Kookieက အဲ့လိုလုပ်စေချင်တာလား...''

"Omm...Hyungခုလိုကြီး နာကျင်နေတာကို မကြည့်ချင်တော့ဘူး...Black Swan ရိုက်တုန်းကလဲ Hyungထိသွားသေးတယ်မို့လား....''(This Is Real....Soure From Media...)

"အဟင်း....ဟုတ်ပါပြီ...ဒါဆိုလဲ Hyungကုသမှု ခံယူပါ့မယ်...ဒါမဲ့ နောက်Album ထွက်ပြီးတဲ့ထိတော့ စောင့်ပေးဦး...နော်...''

"ဟုတ်ကဲ့ပါ...Hyung ကုသမှုခံယူမယ်ဆိုရင်ပဲ ကျေနပ်ပြီ...''

ဘယ်လောက်တောင် ချစ်ဖို့ကောင်းလိုက်တဲ့ သူ့ရဲ့ကလေးလေးလဲ....အမြဲတမ်း သူ့အတွက်ပဲ တွေးပူပန်ပေးနေတာ....

"ချစ်တယ် hyung....''

"Hyungလဲ ချစ်ပါတယ် Kookieရယ်...''

သူ့စကားအဆုံး ပိုတင်းကျပ်လာတဲ့ ခါးပေါ်က လက်တွေ....ပခုံးထက်ကို မျက်နှာနစ်ဝင်မတတ် အပ်ထားသော ကလေးငယ်....နှလုံးသားချင်းကတော့ ထပ်တူကျစွာ ခုန်မြည်နေလျက်....

TOGETHER (COMPLETED)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora