Kurban

4.3K 228 152
                                    

Aysar'dan

Ayağı kalktım ve Doğu'nun odasına doğru ilerleyip kapıyı açıp küçük beden'nin karşısına dikildim. "Siktir git evimden" dediğimde sağ bacağını sol bacağının üzerinden indirip ayağı kalktı ve kahvesini sehpaya bırakıp önümde dikildi.

"Neden? Babanla daha rahat sevi-" sözünü bitirmesine izin vermeden yüzüne sert bir tokat attım. "Bir kaç gün önceki adam yok senin karşında sözlerine dikkat et." Dediğimde karnını tutarak kahkaha atmaya başladı.

"Hani şu bir kaç gün önce sadece çocuk şarkısı söylediğim için bayılan adam mı karşımda değil? Yoksa annesi tarafından bile istenmemiş o iğrenç çocuk mu karşımda değil? Hangisi Aysar hadi söyle bana hangisi?" Dediğinde yeniden gücümü kaybettiğimi hissediyordum.

"Sus." "Senin gibi susmamı ister misin? Sırf annen senden daha fazla nefret etmesin diye her gece o acıya katlanıp sustuğun gibi susmamı ister misin?" Dediğinde dizlerimin bağı çözülmüştü.

Küçük beden'nin karşısında diz çökmüş bir şekilde dururken hafifçe eğildi ve çenemin ucunu tutup yüzümü kaldırdı. "Bir daha bana sesini de yükseltme tamam mı?" Dediğinde kafamı olumluca salladım.

Kollarını bana sardı ve saçlarıma küçük öpücükler kondurmaya başladı.
"Her şey geçti değil mi?" Diye sorup kollarımı beline doladım. "Hayır, hiçbir şey geçmedi Aysar. Asıl şimdi her şey başlıyor" dediğinde göz yaşlarıma hakim olamamıştım.

"Sana söylemiştim bir şeyi ne kadar hafife alırsan onun kurbanı olman o kadar kolaylaşır"

.......

Genç kadın çocuğuna son bir kez tiksinircesine baktı ve valizini tutup çocuğu önündeki adama verdi. "Pis ibne." Diye fısıldayıp küçük çocuğun elini bıraktı, ardından beyaz kumaş eldivenlerini çıkartıp çöpe attı.

"Anne lütfen beni bırakma" dediğinde genç kadın durdu ve arkasını dönüp küçük çocuğa yeniden üsten üsten baktı. "Ailemizin yüz karası sensin Aysar, benim oğlum olamazsın sen. Geber pis ibne geber." Dedi ve sinirle önüne dönüp yetimhane'nin bahçesinden çıktı.

Küçük çocuk dizlerinin üzerine çöküp ellerini yumruk yaptı ve dişlerini sıktı.
"Anne neden beni sevmiyorsun?" Dedi ve giden siyah araba'nın arkasından öylece baktı. Bu kadın için mi katlanmıştı onca şeye? Babası öldüğü gibi kapı dışarı etmişti annesi onu.

......

"Aslan baba harbte vurulmuş
Aslan baba harbte vurulmuş
Küçüğü çö-çö-çölden kovulmuş
Küçüğü çö-çö-çölden kovulmuş" dedi ve gülümseyip dudaklarıma bir öpücük kondurdu.

Bir kaç saniye yüzünü izleyip dizlerinden kalktım. "Çok acı çekiyorum Doğu" dediğimde yanıma geldi ve elimden tutarak beni aşağı indirdi.

"O zaman acına son vermeliyiz babacığım"

Bunny•bxb•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin