Kâbus

8.6K 395 183
                                    

Doğu'dan

Uyandığım tuaf yerle bir kaç saniye tavanı izleyip ardından babamın kollarından kurtulup yataktan indim ve aynadan kendime baktım. "Çok güzel g-gözlerim var" diyip aynadan gözlerime dokundum. Çok güzellerdi gerçekten!

Kıkırdayıp geri çekildim ve siyah kapının önünde durdum. Acaba açsam babam kızar mıydı? Elimi altın sarısı kulpa atıp sağa doğru çevirdim ve içeriye girdim. İlk buraya geldiğim gün babacığım bana burda banyo yaptırmıştı!

Belime sarılan kollarla yerimden sıçramıştım. "Ne yapıyorsun burada?""B-ben merak etmiştim, ö-özür dilerim" dediğimde gülümseyip boynuma kısa bir öpücük kondurdu. "Burayı hatırlıyor musun?" Dediğinde kafamı olumluca salladım. O gün ilk defa baba sevgisi görmüştüm nasıl unutabilirdim ki.

"Ama bazı şeyleri hatırlamaman gerekiyor o yüzden girmeni istemediğim 3 oda var bebeğim. 1. Koridorun sonundaki beyaz kapılı oda, 2. onun hemen çaprazındaki siyah kapı 3. İse siyah kapının karşısında olan gri kapı." Dedi ve tekrar boynumu öptü. "E-eğer girersem n-ne olur?" "Küçük tavşan'nın anılarını hatırlamaya başladığında kurtun ona ne yaptığını hatırlıyor musun bebeğim?" Dediğinde gözlerim sonuna kadar açıldı. "O odalara asla girmeyeceğim!"

"Afferim bebeğime, şimdi burada güzelce yıkan ve aşağı gel" dedi ve çenemin ucunu tutup yüzümü kendine çevirerek dudağımdan uzunca öptü ve banyodan çıktı. Kapı kapanınca derince yutkundum. Eğer o odalara girersem kurt benide boğarak öldürmeye çalışır mıydı?

.....

Bardaktaki meyve suyunu içip önümdeki çizgi filme iyice odaklanmışken televizyonun kapanmasıyla kaşlarımı çattım. "Öğle uykusu saatin geldi." Dediğinde kafamı olumsuzca sallayıp kollarımı göğüsümde birleştirdim. Bir anda boğazımı sıkan ellerle haraketsizce olduğum yere kilitlendim. Boğazımdaki eller gitgide sıklaşırken kan ter içinde yataktan kalktım.

"İyi misin bebeğim?" Dediğinde kafamı sesin geldiği yöne çevirdim. "S-sen beni öldürmeye ç-çalıştın." Dediğimde anlamazca kaşlarını çattı. Boğazımı okşayıp derin nefesler almaya başladım. "Sarılmak istiyorum" dediğimde beni kucağına aldı ve belime sıkıca sarıldı. "Kabus görmüş olmalısın, korkma ben buradayım bebeğim." Diyip boynuma küçük öpücükler kondurmaya başladı.

Peki neden yanımda olması bana güven vermek yerine beni korkutuyordu?

Bunny•bxb•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin