• || Prolog

2.2K 97 15
                                    

Zanim zacznę pisać, chce tylko powiedzieć, że ''podstawowe'' informacje są w opisie książki. Więc przepraszam, jeśli powtórzą się jeszcze tutaj, ale wole być pewna- A, i jakby ktoś nie wiedział, to Y/N znaczy your name, dokładniej twoje imię.

┕┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄

▸Pov: Y/N


Streamuje od jakiegoś roku, konkretniej, prawie od startu Dream SMP. Miałam wtedy 18 lat, strasznie SMP mi się spodobało, więc chciałam do niego się dostać. Moi rodzice mieli dużo pieniędzy, i byli bardzo mili. Wtedy, jeszcze mieszkałam z nimi, dlatego poprosiłam ich, czybym mogła dostać sprzęty, do streamowania. Chciałam, zgarnąć więcej pieniędzy tylko dla siebie, także chciałam zostać dodana do SMP, o czym wspomniałam wcześniej. Byłam, i nadal jestem, miła jak moi rodzice. Lubię pomagać, wspierać, itp. Oczywiście, przed startem streamowania poduczyłam się angielskiego, żeby było wszystko dopięte do ostatniego guzika. I tak zaczęłam streamować. I oto, teraz, mam 19 lat, dalej streamuję i liczba obserwujących bardzo szybko wzrosła mi do aż 800 tysięcy. W tym czasie, miałam dużo kont, na różnych social mediach np. Instagram, Twitter, Pinterest, Facebook (z którego bardzo rzadko korzystałam), i parę innych. A! i Zapomniałam wspomnieć, przeprowadziłam się do Londynu, ale przejdźmy do rzeczy.

Obudziłam się o 13, co było już dla mnie normą. Zawsze oglądałam streamy, a jak nie to sama streamowałam lub przeglądałam social media. Wstałam, i poszłam zrobić sobie śniadanko. Postanowiłam na owsiankę, z cieplutką malinową herbatą, i bananami po prostu do przegryzienia. Po zjedzeniu, poszłam po telefon, i postanowiłam że wstawię coś na instagrama. Wrzuciłam luźną fotkę z aparatu, obok okna. A w opisie zdięcia, napisałam część tekstu z jednych moich lubianych piosenek. 

┕┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄

itsy/n_

❤    💬     ↗ᵖᵒˡᵘᵇⁱᵉⁿⁱᵃ: ⁵⁶ ⁰³¹itsy/n_  ➳ ➳ ➳

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❤    💬     ↗
ᵖᵒˡᵘᵇⁱᵉⁿⁱᵃ: ⁵⁶ ⁰³¹
itsy/n_  ➳ ➳ ➳

''Young hearts, out our minds
Runnin' till we outta time
Wild childs, lookin' good
Livin' hard just like we should
Don't care whose watching when we tearing it up (you know)
That magic that we got nobody can touch (for sure)''

-Die Young, Kesha
ᶻᵒᵇᵃᶜᶻ ʷˢᶻʸˢᵗᵏⁱᵉ ᵏᵒᵐᵉⁿᵗᵃʳᶻᵉ: ²³ ⁰³¹

┕┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄

Po pięciu minutach, zobaczyłam że komentarzy doszło całkiem, i to całkiem sporo. Pomyślałam jednak, że przeczytam je, kiedy będzie mi się nudzić, co zdarzało się dość często. Po chwili dostałam powiadomienie, i okazało się, że to Dream, Technoblade i jeszcze jakieś dwie osoby z Dream SMP, polubili mi zdięcie. Nie wiedziałam co się właśnie stało. Byłam mega szczęśliwa, a jednocześnie zaskoczona. W końcu opanowałam się, i zobaczyłam na godzinę, okazało się że jest już 14:01.

Y/N: Co?- Naprawdę ten czas leci tak szybko? Eh - powiedziałam zdziwiona.

Jako, że jestem głodomorem, postanowiłam że zrobię sobie już obiad. Poszłam zobaczyć, co jest w lodówce i ujrzałam tylko jakieś czekolady, ciasta, itp. Pomyślałam, że to dobry czas żeby wyruszyć do sklepu. Poszłam do garderoby, porozglądałam się po ubraniach, i wybrałam jakąś stylówkę. Wyglądała tak:

(Jeżeli wam się nie podoba, to po prostu wyobraźcie sobie, że wygląda inaczej).

(Jeżeli wam się nie podoba, to po prostu wyobraźcie sobie, że wygląda inaczej)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Po czym wyszłam z domu. Poszłam do najbliższego z spożywczawków, i pomyślałam że zrobię sałatkę owocową, na ''deser'' a na obiad, zrobię spaghetti. Wzięłam potrzebne rzeczy, zapłaciłam za zakupy i wyszłam ze sklepu. Gdy już byłam w domu, postanowiłam zrobić ten obiad. W czasie robienia obiadu, usłyszałam powiadomienie z telefonu, i było to powiadomienie z youtube. Technoblade ''streamował''. Miałam oglądać streama na telefonie, ale zdecydowałam się na laptopa ponieważ miał większy ekran. Położyłam laptopa na dużej wyspie kuchennej, i włączyłam ''streama''. Gdy już zrobiłam obiad, nałożyłam go na talerz, i zdecydowałam się że zdonejtuje Techno. Miałam sporo na koncie, więc postanowiłam na 200 zyka, co mi szkodzi. W treście donejtu, postanowiłam podziękować za like'a, pod fotką na instagramie. Po chwili, donejt pojawił się na ekranie..

┕┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄

Muahahah, to koniec prologu. Najprawdopodobniej, jutro wleci pierwszy roździał. Mam nadzieję że wam się narazie podoba, bo to moja pierwsza książka w życiu pisana na wattpadzie. Anyways, ciao wszystkim! :]]


-640 słów


dopis: myślę, że na prolog to nawet sporo, więc myślę że nawet w rozdziałach będzie jeszcze więcej hah



୨୧ duo, "najlepszych przyjaciół" || technoblade x reader || ZAWIESZONE ୨୧Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz