Kelime haznem pek geniş değil o yüzden bir kelimeyi defalarca kullanabiliyorum kusura bakmayınn
-
~flashback~
"Güneşli havalardan nefret ediyorum." Söylene söylene ara sokakta dolaşıyordu İzuku. Bir yandan da karşısına çıkan her türlü çöpe tekme atıyordu. Tomura ile kavga ettiği için oradan uzaklaşmak istemişti ve kendini dışarıda bulmuştu. Sinirini ise yerdeki çöplerden çıkarıyordu.
Bir an küçük bir şeyin ona çarpmasıyla sarsıldı. Başını o yöne çevirdiğinde bunun kendisine çarpıp yere düşmüş olan küçük bir kız çocuğu olduğunu fark etti. Küçük kız dolmuş olan ve korku dolu bir ifade varındıran gözleriyle İzuku'nun yeşil gözlerine bakıyordu.
İzuku bir anlığına küçük kızda kendisini görmüştü. Bu bakışların bir zamanlar kendisinde de olduğunu fark etmişti. Kendi gözleri de bu bakışlarla All For One'a bakmıştı bir zamanlar.
Yere eğildi ve umursamaz gözleriyle çocuğa baktı. Ve hemen arkasında onlara doğru yürüyen karanlıkta yüzünü pek göremediği adama. Adam biraz daha yaklaştığında onun ne zamandır planlarının dahilinde olan ve görüşmek istedikleri Overhaul olduğunu fark etti.
"Overhaul?" Adam onu tanımış olmasından çok ismini söylerken ki umursamazlığına şaşırmıştı. Belli ki kendisinden korkmuyordu bu kişi.
"Küçük bir çocuğun peşinde ne arıyorsun?" Diye sordu İzuku. Ardından ayağa kalktı ve çocuğun önüne geçti.
"Afedersin. Tanışıyor muyduk?" Adam İzuku'nun bu tavrını ukalaca bulmuştu.
"Kötüler birliğini duymuş muydun?" İzuku, amacının aynı olduğu kişilere fazlasıyla güveniyordu. Bu sebeple kimliğini açıklamaktan çekinmemişti. Overhaul onun bu cevabı karşısında şaşırmıştı. Etrafına bakındı ve cevap verdi.
"Başka yerde devam etsek iyi olacak." Dedi eldivenli ellerini kaşıyarak. Etraftaki kutuların tozları onu rahatsız ermiş olacak ki oldukça buruşturmuştu yüzünü. İzuku ona amansızca bakıyordu. Ama aklında onu ortaklığa kabul ettirmek vardı. Bu sebeple onu takip etti. Yürürken çocuğu hep bir adım gerisinde tutuyordu. En sonunda kendini bembeyaz bir yeraltı üssünün oldukça geniş bir odasında Overhaul ile konuşurken bulmuştu.
Konuşma başlarında her ne kadar Overhaul bu ortaklıktan ne çıkarı olacaşını sorup dursa da sonradan yumuşamıştı. İzuku'nun bu ortaklığı istemesinin nedenlerinde artık bir çocuk da vardı. Nedenini tam anlamamış olsa da bu çocuğa yakın olmak istiyordu.
Overhaul Eri'nin, İzuku'nun yanında kendini güvende hissettiğini anlamıştı. Çünkü Eri'de daha önce görmediği bakışlar görmüştü yürürken. Şimdiye kadar hep kaçmıştı Eri. Fakat şimdi eğer kendini güvende hissedebilirse işleri daha kolay olacaktı. Karşısındaki Eri'ye güven hissi oluşturan yeşil saçlı çocuk ona lazımdı. Üstelik amaçları farklı olsa da bir ortaklıktan zarar geleceğini de düşünmüyordu. Aksine daha da güçlenebilirdi. Bu sebeplerle ikna oluo ortaklığı kabul etmişti.
Bu ortaklıkla İzuku ve Eri daha fazla görüşmeye başlamıştı. Gün geçtikçe daha iyi anlaşıyorlardı. Daha da önemlisi İzuku daha önce korku ve üzüntüden başka duygu hissetmemiş olan Eri'yi gülümsetebiliyordu.
~flashback son~
"Deku!" Giysisini sirkelemeyi bırakıp üstüne atlayan Eri ile şaşakalmıştı İzuku. Onu uzun bir zamandır görmüyordu. Ona sıkıca sarıldı ve ayrılıp yüzüne baktı.
"Seni gördüğüme sevindim Eri." Dedi ve gülümsedi. Toga o sırada tuhaf bakışlarıyla Eri ve İzuku'ya bakarak içinden Erinin yerinde olmak için nelerini verebileceğeni sayıyordu.
"Giysilerinizin tozlarını başka yere bulaştıramaz mıydınız?" Diye söylendi Overhaul. Tomura gözlerini devirdi ve cevap verdi.
"Biz de seni gördüğümüze sevindik ortak."
"Sana kötü haberler getirdik." Dedi Toga ukala bir tavırla. Overhaul sorarcasına baktı.
"İlaçların çalışmıyor. Bu küçük kızı oldukça zorluyorsun ve elde ettiğin şey başarısızlıktan başka bir şey değil. Berbat durumdasın." Diye araya girdi İzuku sakin bir ses tonuyla.
"Daha yapım aşamasında olan ilaçlara fazla güvenmek sizin aptallığınız. Size o kadar işe yaramayacağını söylemiştim." Diye yanıtladı Overhaul. Doğru söylüyordu. Onları uyarmıştı fakat herkes oldukça dikkatsiz davranmıştı. Ellerindeki imkanlara oldukça fazla güveniyordu hepsi.
"Her neyse. Görmenizi istediğim bir şey var." Dedi Overhaul ve arkasını dönüp koridorda ilerledi. Diğerleri de onu takip etmeye başladı. Uzun koridoru yürüdükten sonra geniş bir odaya açılan kapının önünde durdular. Overhaul kapıyı açtı ve kenara çekilip elleriyle diğerlerine kapıyı gösterdi. Merakla içeriye bakan birlik gördükleri karşısında şok oldu. Böyle bir şey beklemiyorlardı.
Karşılarında duvara baygın bir biçimde bağlı olan All Might'ın bir zamanlar yardımcısı olmuş kişi vardı. Nighteye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hak Edilen Güç | Villain Deku (Devam ediyor)
ФанфикGecenin en karanlık ve soğuk saatleri yaklaşmıştı. Çocuk tekrar ayaklandı. Bu lanet ara sokaktan çıkmak istiyordu. Kafasını yere eğerek sadece yolu görüş alanına koydu ve güçsüz adımlarını tekrarladı. Ve yürümeye başladı. Adım attı. Sonra bir adım d...