5. Bölüm: Deneme Yanılma

698 80 20
                                    

Yeni bölümün geç gelmesinin nedeni ceza almam kusura bakmayın kısıtlama yedim ağlcm
-

"Hey, Shigaraki. İlacın etkisi geçince zihin kontrolünün geçmeyeceğini nereden biliyorsun?" Diye sordu Twice. Bu sorunun cevabını Shigaraki de merak ediyordu.

"Bilmiyorum." Cevabı olumsuz olmasına rağmen rahatlıkla söylemesine şaşırmıştı herkes. "Bekleyip göreceğiz."

"Ya eğer zihin kontrolü de giderse? O zaman çocuk kendine gelecek." Toga'nın sorusu havada kalırken İzuku onların yanına geldi ve havada kalan soruyu yanıtladı: "Evet. Ama 'eğer gelmezse' ihtimalini de göz önünde bulundurursak bunu denememiz gerekiyordu.   Ayrıca bize kahramanlar hakkında bilgi vermek için de burada. Hem..." dedi ve duraksadı. "Zihin kontrolü gidecek olursa o zamanki tepkisini görmek eğlenceli olmayacak sizce de?" Dedi ve yine dönüp o manyakça olan gülümsemesini tekrarladı.

Toga yine onun bu gülümsemesine hayran kalmıştı.

Bu sırada Shinso ve Dabi içeride Bakugou'dan kahramanlar hakkında bilgi alıyordu.

"Kahramanlar bizim hakkımızda neler biliyorlar?" Diye sordu Dabi.

"Ne bileyim ben?" Gözleri hipnotize olmuş gibi tam karşıya bakıyordu. Cevapları ruhsuzca olsa da kelimelerinden her zamanki Bakugou olduğu anlaşılıyordu.

"Planımız hakkındaki tahminleri neler?"

"Bilmiyorum." Dabi yine bıkkınlıkla bir nefes verdi. Yaklaşık yarım saattir ona sorular soruyorlardı fakat aldıkları cevap hep buydu.

"Sen ne biliyorsun Bakugou?" Dedi Shinso araya girerek.

"Mesela kahramanların bir U.A öğrencisine villainler hakkında bildikleri ne varsa anlatacak kadar aptal olmadıklarını biliyorum." Diyerek cevap verdi Bakugou.

Bu cevap Dabi'ye mantıklı gelmişti. Burada ona sorular sorarak boşa vakit kaybediyorlardı. Zaten Shigaraki'nin aksine bu fikir başından beri Dabi'ye mantıksız gelmişti. Bu sefer bunu o çocuğun ağzından duymakla daha da sinirlenmişti.

Bu sırada hemen yanındaki Shinso'nun başına öldürürcesine acıda bir ağrı girmişti. Elini başına götürüp kasılırken gözlerini her bir kırptığında gözlerinde ki parlaklık daha da azalıyordu. Bu sırada Bakugou da gözlerini karşısındaki duvardan almış başını tutuyordu. Bir sıkıntı çıkaracağını sanmadıkları için ellerini serbest bırakmışlardı.

Dabi, Shinso'nun acı inlemesiyle arkasını dönmüş bir ona bir Bakugou'ya bakıyordu. İlacın etkisini yitirdiğini anlamıştı.

"Hadi ama Twic-" Toga'nın cümlesi yan odadan gelen büyük patlamayla bölünmüştü. Patlama ile herkesin başı o yöne çevrilmişti.

"Eğlence başlasın." İzuku'nun bunu demesine kalmadan odanın camlarından Shinrin Kamui'nin kolları onları yakalamıştı. Bu plan dışı bir şey olsa da İzuku yine de panik yapmıyordu. Sonuçta kimse onu bir kötülük yaparken yakalamamıştı. Ya da polis tarafından aranmıyordu. Şu anda sadece kağıt üstünde bir çocuk kaçırma olayından dolayı suçluydu. Ki henüz reşit bile değildi. Bunların hepsinin yanı sıra, Shigaraki ve Midoriya'nın arkalarında güvenebilecekleri birisi vardı.

İçeriye giren kahramanlar Tomura, İzuku, Himiko, Twice ve Mrs Comprass'i  yakalamıştı.

"Kapıyı çalsanız açardık aslında." Dedi İzuku Shinrin Kamui'nin kolları arasında kahramanlara başıyla yıktıkları duvarı göstererek. Kahramanların yarısı çoktan diğer odaya geçmişlerdi bile. Fakat İzuku'nun gözleri tek bir kahramanı arıyordu.

"Yakalananları tutuklayın!" Kahramanların telaş içerisinde olmasına anlamsızca bakıyordu İzuku. "Gerçekten acemisiniz ha?" Diye iç geçirdi.

Bir anda kahramanlar ne olduğunu anlamadan mavi bir ateş gelip Shinrin Kamui'nin kollarını yakmıştı. Acı içerisinde kollarını geri çekmişti kahraman. Ateş bir bariyer oluşturup yıkılan duvarın yerine geçmişti.

"Nerede kaldın Dabi?! Kollarım ağrıdı." Diye söylendi Toga bileklerini ovarak. "Shinso'yu uzaklaştırmak uzun sürdü."

O sırada Kurogiri çoktan portalını hazırlamıştı. Kahramanlar tekrardan atağa geçmeden önce hepsi teker teker portaldan giriyordu. Sona kalan İzuku portaldan girmeden son kez etrafına bakındı ve gözlerinin aradığı kahramanı buldu. All Might oradaydı. Bir numaralı kahraman bir U.A öğrencisine kurtarmak için gelmişti.

İzuku da girer girmez kapanmıştı portal. Kahramanlar kendilerini kötülerin artık eski olan mekanları ve kaçırdıkları çocuk ile baş başa bulmuştu.

Kötüler birliği takma ismini taşıyan ekip ise kendini ortakları olan Overhaul'ın ultra temiz yer altı üssünde bulmuştu.

Hak Edilen Güç | Villain Deku (Devam ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin