Uyarı: bu bölüm animeden spoiler içerir.
(Yazarın Anlatımıyla)
~günümüz
"Toga! Benim kılığıma girmeyi kes. Hem sen ne ara benim kanımı aldın?" Ortalıkta Toga'yı azarlayan Twice'ın sesiyle bakışlarını televizyon ekranında yapılan kahramanlıkları anlatan spikerden çekip o yöne çevirdi Midoriya.
"Hey, çenenizi iki dakika kapasanıza. Şurada acemi yalancıların klasik yalanlarını dinliyorum." Dedi.
Yüksek sesli kahkahalarını küçük kıkırdamalara çeviren Toga, Twice'ın kılığından çıkıp kendi kılığına geri döndü. "Uykun çok derin Twice."
Bakışlarını tekrar televizyona çevirdi Midoriya. Ardından aralarına katılalı 2-3 aydan fazla olan Dabi içeri girdi. Dalga geçer gibi duran gülümsemesiyle televizyon izleyen Midoriya'nın yanına geçti. Birlikte izlemeye devam ettiler. Spiker, somut cansız nesneleri küçük parçacıklar haline getirebilen bir kötünün iki binayı un ufak etmesinden bahsediyordu.
"Kahraman Miruko'nun elinden son anda kaçmayı başaran kötü hakkında henüz bir bilgi alamadık. Polis ekiplerimiz son gaz peşindeler. Bu binalara verdiği zararla amacının ne olduğu kestirilemiyor." Diye spiker konuştuktan sonra ekrana helikopterle çekilmiş yıkılan binaların görüntüleri verildi. Ardından da Midoriya'nın sabrını taşıracak o kahraman kısmı. Midoriya sinirle ve dalga geçer gibi televizyonu izlerken kapıdan Shigaraki içeri girdi ve televizyonu kapattı. Televizyonun kapanmasıyla gözlerini deviren Midoriya Shigaraki'ye döndü. Neden kapattın diye sormayacaktı bile. Çünkü sinirlendiğini anladığını biliyordu.
"Gün geçtikçe gündemden siliniyoruz. Aktifleşmemizin vakti geldi de geçiyor." Dedi Shigaraki. Ardından Midoriya Toga'ya döndü.
"U.A'e girmeyi gerçekten başarabilirsen bu bizim için çok iyi olur Toga." Dedi ve parlak yeşil gözlerini kısarak etkileyici bir şekilde gülümsedi. Bu sırada beyaz gömleğinin üzerine köyü gri ceketini giyiyordu. Toga onun bu hâlinden o kadar etkilenmişti ki ona çok güzel bir bakış attı. Midoriya Shigaraki'nin bunu söyleyeceğinde kendisinin söyleyeceği kadar etkili olmayacağını bildiği için, Shigaraki yerine Toga ile hep o konuşuyordu.
"Elbette, İzuku-kun!" Dedi heyecanla. Ayağa kalkıp Midoriya'nın yanına geçti ve iki elini birleştirerek konuştu.
"U.A giriş sınavı yarın başlayacak. Elimden geleni yapacağıma emin olabilirsin." Dedi kendinden emin bir biçimde.
Ertesi gün kapıdan heyecanla giren Toga, "Başardım! U.A'e girmeyi başardım!" Dedi. Shigaraki ona döndü.
"İyi iş çıkardın Toga." Dedi. Toga'nın gözleri etrafta Midoriya'yı arıyordu.
"Gücüne güç katmakla meşgul." Dedi bunu fark eden Twice.
"Ama son iki haftadır çok fazla yapıyor bunu. Bu iyi değil."
"Ne yani?" Dedi Twice ve Toga'yı sağındaki kapıya yönlendirdi. Kapıyı biraz araladı ve "Onu bu şekilde görmekten memnun olmadığını mi söylüyorsun?" Dedi ve yeşil sıvı ile dolu silindir şeklinde ki tankın içinde duran Midoriya'ya baktı.
Bu arada 1. bölüme eklediğim görsele bakmayı unutmayınn ve kısa olduğu için özür dilerimm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hak Edilen Güç | Villain Deku (Devam ediyor)
FanfictionGecenin en karanlık ve soğuk saatleri yaklaşmıştı. Çocuk tekrar ayaklandı. Bu lanet ara sokaktan çıkmak istiyordu. Kafasını yere eğerek sadece yolu görüş alanına koydu ve güçsüz adımlarını tekrarladı. Ve yürümeye başladı. Adım attı. Sonra bir adım d...