10. Bölüm: Yinelenmiş Oyun

517 71 110
                                    

Evet tekrar beenn

Her haltı soruyorum da hiç sizi sormamışım nassınız

Bir de iki tane küfür kullandım bölümde haber verim dedim

-

Aizawa, çocuğu birkaç saat gözetimde tutmuştu ve özgünlüğünün olmadığına tamamen emin olmuştu. Kitabını kapatıp ayağa kalktı ve yetkili kişilerle görüşmek üzere odadan çıktı.

Onun odadan çıkmasıyla odanın köşesindeki kameranın hemen yanındaki havalandırmanın kapağı açılmış ve yere düşmüştü.

"Sonunda çıktı odadan!"

"Eri! İttirmeyi kes!"

"Ama arkamda Twice var, Himiko."

İzuku oldukça geniş olan havalandırma deliğine bakıp gelen tanıdık sesleri hafif bir şaşkınlıkla dinliyordu. Ardından Toga'nın dağınık saçları göründü. Kafasını çevirdi ve İzuku'ya gülümsedi. Gülümsemesi uzun sürmeden havalandırmadan ileriye doğru itilip yere kapaklandı. Eri ise tam arkasında havalandırmadan kafasını uzattı ve yerdeki Toga'ya bakıyordu.

"Ah! ERİ!!" Yerde doğrulan Himiko söylene söylene uzanabildiği kadar uzanıp havalandırmadan Eri'yi kucakladı ve aşağı indirdi. Ardından İzuku'ya döndü. Twice da peşlerinden aşağıya inmişti.

"Afedersin Toga!"

"Kusura bakma, biraz geç kaldık İzuku-kun."

"Oraya nasıl girdiniz?" Toga cevap verecekken Twice atladı.

"Aslında çok dikkatsizdik. Her an bizi fark etmiş olup buraya geliyor olabilirler. Acele etmeliyiz." Dedi ve İzuku'nun yatağa bağlı kalmasını sağlayan lastikli kumaşları kesmeye koyuldu. Toga ise onun bu karamsarlığına gözlerini devirdi.

"Peki ya kameralar?"

"Onları Tomura, Dabi ve Mr Compress halletmiş olsa gerek. Kurogiri de acil bir durum olursa diye portal açmaya hazır."

"İyi misin Deku?" Diye sordu Eri korkan gözlerle İzuku'ya bakarak. İzuku ona gülümsedi ve cevap verdi.

"İyiyim Eri. Saklambaçta beni yakaladılar o kadar. Bir sonraki ele yakalanmayacağım. Söz." Dedi ve Eri'yi gülümsetti.

Twice ise hızlıca kumaşları kesmeyi bitirmişti. İzuku ayaklandı. İzuku'nun ayaklanmasıyla üzerindeki hastane giysisi Eri'yi korkutmuştu. Sessiz adımlarla cam duvarın yanındaki kapıdan çıktılar. Etraflarına bakına bakına koridoru yürüdüler. Sağa döndüklerinde birkaç metre ileride yukarı çıkan merdivenler görünmüştü. Oraya doğru gideceklerken aşağı inen birkaç kişiden oluşturulmuş polis ekipleri göründü.

"Hadi ama! Dalga geçiyorsunuz?" Diye söylendi Toga. Ardından da saldırı için belindeki kemerinden bıçaklarını çıkardı. Twice da arkasından atağa geçmişlerdi. İzuku ise Eri'nin gözlerini kapatıp büyük bir bıkkınlıkla olanları izliyordu. Bu adamlar resmen vakit kaybıydı.

"Daha hızlı olamaz mısınız?"

"Sen.. Yeter ki iste İzuku-kun!" Diye yanıt verdi Toga. Birkaç dakikanın ardından ekipten kimse yara almadan polislerin işi bitmişti. Geriye kalan yorgun ve enerjisiz bir Twice, bitkin ve soluk soluğa kalmış bir Toga, gözlerini nihayet açabilmiş bir Eri ve yoluna devam eden bir İzuku'ydu. Çocuk ağır adımlarla merdivenlere doğru yürürken merdivenlerden gelen üç kişi göründü. Toga daha yüzlerini görmeden atağa geçmeye hazırlanmıştı. Fakat bunlar Dabi, Tomura ve Mr Compress idi.

"Nihayet seni görebildim." Dedi Tomura İzuku'ya bakarak. İkisi de gülümsedi.

"Hadi gidelim buradan."

Hızlı adımlarla merdivenleri çıktılar ve açılmış olan kapıdan geçip yerde yatan görevlilerle dolu koridoru da geçtiler. Karşılarına çıkan bir iki görevliyi de saniyesinde indirmişlerdi. Herkes tam anlamıyla birbirinden güç alıyordu. Bu somut bir güç değildi. Enerjinin varlığı konusunda bir güçtü.

Kafalarını tanınmamak için eğerek dışarıya açılan otomatik kapıdan geçtiklerinde onları etraflarını sarmış ordu dolusu kahramanlar karşılamıştı. Önlerinde işe yakalamış oldukları Kurogiri de vardı.

"Hayır..."

"Şaka yapıyor olmalısın."

"Siktir!"

"Sıçtık."

"Şimdi ne yapacağız?"

"Yine mi saklambaç oynuyoruz Deku?"

"..."

-
-
-

"Kamera kayıtlarını sildiğinizi kabul ediyor musunuz?" Polis sırayla sormuştu altısına da bu soruyu. Eri yoktu bir tek aralarında. Küçük diye sormuyorlardı ona. Beyaz ışığın hedef aldığı suçlu pozisyonundaki kişi ve karanlık bir oda. Aynı zamanda ağızlarında uzun maskeler, elleri hareket edemez halde. Ayakları bağlı. Hepsi farklı farklı yanıtlar vermişti bu soruya.

"Kamera kayıtlarını sildiğimize dair elinizde kanıtınız var mı?" Demişti Tomura.

"Kamera kayıtlarını sildiğiniz için yok."

"Kamera kayıtlarını biz silmedik."

"Ya sabır..."

...

Toga "Bu soruyu beğenmedim. Başka sor." Demişti. Kendisiyle dalga geçiyor oluşu polisi resmen delirtmişti. Toga ise bu durumdan oldukça keyif almıştı.

...

Twice ise sırayla ve endişeyle tüm saçma yanıtları teker teker denemişti.

"Neyden bahsediyorsunuz?"

"Kamer kayıtları ? İlk defa duyuyorum."

"Hatırlamıyorum hiçbir şey. Sarhoştum."

"I don't speak japanese."

...

Kurogiri ve Mr Compress ise sonuna kadar yapmadıklarını savunmuştu. İzuku'ysa yalan söyleyemeyeceğini bildiği için sessiz kalmıştı.

...

"Amacınız neydi? Ne için onca görevliyi öldürdünüz ve yaraladınız?" Onlarca farklı soru ve yüzlerce kez tekrarlanmış cevaplarla sürmüştü bu bitmek bilmeyen sorgulama. Sorgulama işi bittikten sonra ise sırayla yan yana dizilmiş camdan odaların içerisinde duvara sabitlenmiş bir şekilde hareketsiz bulmuştu kendini ekip.

Bölüm sonu

HIRSIZ VAR

İLHAM PERİMİ ÇALDILAR

KAYIP İLANI ÇIKARICAM ŞİMDİ

Neyse sakinim

DEĞİLİM İLHAM PERİMİ GETİRENE 10 BİN DOLAR PARA ÖDÜLÜ VAR

Ha bir de şey sorcam
Kagehina shipliyor musunuz? :>

Hak Edilen Güç | Villain Deku (Devam ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin