Taeyong
Yaz tatilinin en sevdiğim kısmı birden ortadan kayboluyor oluşumdu. Her yıl şakasız Seulden Busana uçardım. Şuan da aynıydı. Bir yandan bavulumu çekiştiriyor bir yandan da önümdeki telefon ile oynuyordum. Anneannem Busanda olduğu için kafam esince gidiyordum. Niye geldin veya birşey mi oldu demezlerdi direkt içeri alır ilgilenirlerdi.
Bavulum ile minik bahçeli evin demir kapısını açtım. Bahçede olmalılar ki gördüklerinde direkt kucaklamışlardı. "Oh, benim Taeyongum koskocaman olmuş." Anneannem bana sarıldığında karşılık verdim. "Aigoo, çocuğu rahat bırak da içeri geçsin." Dedem sırtımı patpatlayarak içeri geçirdi beni.
Oturtmuş yemek hazırlamışlardı. Anneannem ve dedem ile yerde yemek yerken dedem çubuklarını bana doğru doğrulttu. "Okul nasıl gidiyor?" Kafamı 'eh işte' anlamında oynardım. Gülümseyerek kafa salladı. "Çok yüklenme kendine." Kafa salladım.
Biraz annemleri sormuşlardı. "Doyoung ile görüşüyorsunuz değil mi?" Dedem sorduğunda kafamı salladım. "Hatta bizim okula nakil aldırdı." Gözlerini açıp kafasını şaşkınca salladı. "Ölürüm de okulumu bırakmam derdi ne olmuş da gelmiş?" Ten...
"Arkadaşı da bizim okula geldi ondan." Kafa sallamıştı. "Arkadaşı iyi mi bari? Aman göz kulak ol kötü arkadaşı olmasın." Kafa salladım. Gözlerimi masaya sabitleyip gözlerimin önüne yüzünü getirdim. "Arkadaşı çok iyi. Taylandlı, tam Doyoung'un kafasında biri, çekik gözleri var kedi gibi, 4 dil biliyor, boyu-" Tanrım ne anlatıyorum. Sustuğumda dedem omzumu pat patladı.
"Öyle işte iyi bir arkadaşı var yani." Kafa salladılar. "Var mı birileri?" Dedem konuşmuştu. Var dede... Çekik gözlü, kaydırak burunlu, minicik ufak tefek birşey var. Kaçma sebebim.
Kafa salladım. "Var." Anneannem gözlerini açtı. "Güzel mi?" Kafa salladım. "Çok güzel." Dedem gülümsedi. "O bahsettiğin arkadaş mı?" Sakince kafa salladım. "Anladım, hisleriniz karşılıklı mı?" İçim gidiyordu. Sakince olumsuz anlamda kafa salladım. Tek kelime bile edemedim.
Anneannem gülümseyerek konuştu. "Sana erkek ya da kız mı yok Yong? Benim torunum bir tanedir. Eşi benzeri yok. Kendisi kaybeder. Napalım?" Burukça gülümsedim. "Doyoung'u ara eğer gelebilirse gelsin." Kafa salladım. Biraz sohbet etmiştik. Sonra odama çekilmiştim.
Doyoung - Taeyong
Dodo
Bubu
Busandayim
Oh neka güzel
Dedemler Doyoung da gelsin isterse dedi
Ozlemisler belliHayatım 1 hafta sonra ben de gelecektim zaten
Okayy bekliyorum
Bekle canım
👁️👅👁️Sapık oc
Oc mu
utanmıyor musun teyzene oc demeye
ocSen utanmıyor musun teyzene oc demeye oc
Kes tamam
Yarram
1 hafta bensiz takıl sonra bara gideriz
Aklin fikrin bok yolunda
Ne zaman gidiyoruzKFHSKDHSKWHDWKDHWKEJEKEJKE
GELİYİM DE AYARLARIZ
KUNUN SELAMİ VARas cnm bizimkilerle misin
Ayn
Ten de var
🤪🤪Anladım
İsim var bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Don't Stop - Taeten
Humor"Sen kucağıma düşen şerefsiz değil misin?" "Ben anlamamak seni." Fic eski bir fic cringe sahneler için özür dileriz :(