"𝓜𝔂 𝓶𝔂... 𝔀𝓱𝓸 𝓶𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓻𝓪𝓿𝓲𝓼𝓱𝓲𝓷𝓰 𝔂𝓸𝓾𝓷𝓰 𝓵𝓪𝓭𝔂 𝓫𝓮?"
𝓣𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓻𝓸𝔀 𝓪𝓼 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓽𝓬𝓱𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓲𝓽'𝓼 𝓹𝓮𝓻𝓬𝓱. 𝓘𝓽 𝔀𝓪𝓽𝓬𝓱𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓲𝓷𝓽𝓮𝓷𝓽𝓵𝔂 𝓪𝓼 𝓲𝓽 𝓼𝓪𝓽 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓪 𝓫𝓻𝓪𝓷𝓬𝓱 𝓸𝓯 𝓪 𝓰𝓻𝓮𝓪𝓽 𝓸𝓪𝓴 𝓽𝓻𝓮𝓮. 𝓘𝓽 𝓱𝓪𝓭 𝓫𝓮𝓮𝓷 𝔀𝓪𝓽𝓬𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓻 𝓯𝓸𝓻 𝓸𝓿𝓮𝓻 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓪𝓼𝓽 𝓯𝓮𝔀 𝔀𝓮𝓮𝓴𝓼. 𝓑𝓾𝓽 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓷𝓸 𝓸𝓻𝓭𝓲𝓷𝓪𝓻𝔂 𝓬𝓻𝓸𝔀. 𝓝𝓸𝓽 𝓪𝓽 𝓪𝓵𝓵.
𝓐𝓵𝓵 𝓭𝓪𝔂 𝓵𝓸𝓷𝓰, 𝓼𝓱𝓮 𝓯𝓮𝓵𝓽 𝓪𝓼 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓫𝓮𝓲𝓷𝓰 𝔀𝓪𝓽𝓬𝓱𝓮𝓭 𝓫𝔂... 𝓫𝔂 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓸𝓷𝓮.... 𝓸𝓻 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰... 𝓼𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓭 𝓷𝓸 𝓲𝓭𝓮𝓪 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝔀𝓪𝓽𝓬𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓻 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱. 𝓢𝓱𝓮 𝓴𝓮𝓹𝓽 𝓰𝓵𝓪𝓷𝓬𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓻𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓱𝓮𝓻, 𝔀𝓪𝓽𝓬𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓻 𝓼𝓾𝓻𝓻𝓸𝓾𝓷𝓭𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓪𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓹𝓪𝓼𝓼𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓽𝓸𝔀𝓷. 𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻𝓮𝓭 𝓲𝓯 𝓱𝓮𝓻 𝓲𝓷𝓽𝓾𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽, 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓸𝓷𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓯𝓸𝓵𝓵𝓸𝔀𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓻, 𝓸𝓻 𝓲𝓯 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓫𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓹𝓪𝓻𝓪𝓷𝓸𝓲𝓭.
𝓢𝓱𝓮 𝓱𝓾𝓯𝓯𝓮𝓭 𝓪 𝓼𝓶𝓪𝓵𝓵 𝓼𝓲𝓰𝓱, 𝓯𝓮𝓮𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽𝓵𝔂 𝓪𝓰𝓰𝓻𝓪𝓿𝓪𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓼𝓮𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓷𝓸 𝓸𝓷𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓪𝓬𝓽𝓾𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓹𝓪𝔂𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓷𝔂 𝓪𝓽𝓽𝓮𝓷𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓻, 𝓷𝓸𝓻 𝓯𝓸𝓵𝓵𝓸𝔀𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓻 𝓷𝓮𝓲𝓽𝓱𝓮𝓻. 𝓨𝓮𝓽 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓯𝓮𝓮𝓵𝓲𝓷𝓰 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭𝓷'𝓽 𝓰𝓸 𝓪𝔀𝓪𝔂! 𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓯𝓮𝓵𝓽 𝓪𝓼 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓫𝓮𝓲𝓷𝓰 𝔀𝓪𝓽𝓬𝓱𝓮𝓭 𝓸𝓻 𝓯𝓸𝓵𝓵𝓸𝔀𝓮𝓭.
𝓟𝓮𝓻𝓱𝓪𝓹𝓼 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓪𝓵𝓵 𝓲𝓷 𝓱𝓮𝓻 𝓱𝓮𝓪𝓭. 𝓢𝓱𝓮 𝓾𝓼𝓾𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓭𝓲𝓭 𝓯𝓮𝓮𝓵 𝓪 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓸𝓷 𝓮𝓭𝓰𝓮 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓵𝓮𝓪𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓱𝓮𝓻 𝓳𝓸𝓫 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓵𝓾𝓫. 𝓤𝓼𝓾𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓫𝓮𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮 𝓼𝓱𝓮 𝓴𝓷𝓮𝔀 𝓱𝓮𝓻 𝓹𝓸𝓼𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓪𝓽𝓽𝓻𝓪𝓬𝓽 𝓶𝓪𝓷𝔂 𝓱𝓾𝓷𝓰𝓻𝔂 𝓮𝔂𝓮𝓼 𝓸𝓯 𝓶𝓮𝓷. 𝓢𝓸 𝓼𝓱𝓮 𝓸𝓯𝓽𝓮𝓷 𝔀𝓸𝓻𝓻𝓲𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓸𝓷𝓮 𝓶𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓽𝓻𝔂 & 𝓪𝓼𝓼𝓪𝓾𝓵𝓽 𝓱𝓮𝓻 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓼𝓱𝓮'𝓼 𝓪𝓵𝓸𝓷𝓮 & 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓼𝓱𝓮 𝓵𝓮𝓪𝓼𝓽 𝓮𝔁𝓹𝓮𝓬𝓽𝓼 𝓲𝓽. 𝓐𝓯𝓽𝓮𝓻 𝓪𝓵𝓵, 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓷𝓸 𝓯𝓸𝓸𝓵. 𝓢𝓱𝓮 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓭 𝓸𝓯 𝓱𝓸𝔀 𝓼𝓸𝓶𝓮 𝓹𝓻𝓮𝓭𝓪𝓽𝓸𝓻𝓼 𝓶𝓪𝔂 𝓽𝓻𝔂 𝓽𝓸 𝓴𝓲𝓭𝓷𝓪𝓹 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓸𝓷𝓮 𝓾𝓼𝓲𝓷𝓰 𝓪 𝓻𝓪𝓰 𝓬𝓸𝓿𝓮𝓻𝓮𝓭 𝓲𝓷 𝓬𝓱𝓵𝓸𝓻𝓸𝓯𝓸𝓻𝓶.
𝓣𝓱𝓮 𝔂𝓸𝓾𝓷𝓰 𝓰𝓲𝓻𝓵'𝓼 𝓷𝓪𝓶𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓡𝓪𝓿𝓮𝓷𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽. 𝓢𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓭 𝓯𝓪𝓲𝓻 𝓼𝓸𝓯𝓽 𝓲𝓿𝓸𝓻𝔂 𝔀𝓱𝓲𝓽𝓮 𝓼𝓴𝓲𝓷, 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓼𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓵𝓲𝓮𝓼𝓽 𝓼𝓱𝓲𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓻𝓾𝓫𝔂 𝓻𝓮𝓭 𝓮𝔂𝓮𝓼, & 𝓿𝓮𝓻𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂 𝓼𝓸𝓯𝓽 𝓼𝓶𝓸𝓸𝓽𝓱 𝓼𝓲𝓵𝓴𝔂 𝓵𝓸𝓷𝓰 𝓫𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓪𝓷𝓴𝓵𝓮 𝓵𝓮𝓷𝓰𝓽𝓱 𝓱𝓪𝓲𝓻.
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓑𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓐 𝓝𝓮𝔀 𝓢𝓸𝓾𝓵𝓶𝓪𝓽𝓮
Fanfiction𝓗𝓮𝓻𝓮'𝓼 𝓪 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓪 𝓰𝓲𝓻𝓵 𝓷𝓪𝓶𝓮𝓭 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓡𝓪𝓿𝓮𝓷𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽, & 𝓱𝓸𝔀 𝓼𝓱𝓮 𝓶𝓮𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓮𝓪𝓭 𝓭𝓮𝓶𝓸𝓷 𝓫𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓸𝓯 𝓟𝓱𝓪𝓷𝓽𝓸𝓶𝓱𝓲𝓿𝓮 𝓶𝓪𝓷𝓸𝓻 𝓢𝓮𝓫𝓪𝓼𝓽𝓲𝓪𝓷 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓪𝓮𝓵𝓲𝓼.