𝓛𝓪𝓽𝓮𝓻 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓭𝓪𝔂, 𝓼𝓱𝓮 𝓭𝓮𝓬𝓲𝓭𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓰𝓸 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝔀𝓪𝓵𝓴 𝓲𝓷 𝓽𝓸𝔀𝓷. 𝓢𝓱𝓮 𝓭𝓮𝓬𝓲𝓭𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓵𝓮𝓽 𝓱𝓮𝓻 𝓷𝓮𝔀 𝓼𝓱𝓸𝓻𝓽 𝓱𝓪𝓲𝓻 𝓼𝓱𝓸𝔀 𝓹𝓾𝓫𝓵𝓲𝓬𝓵𝔂, 𝓷𝓸 𝓶𝓪𝓽𝓽𝓮𝓻 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓻𝓮𝓶𝓪𝓻𝓴𝓼 𝓸𝓻 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓮𝓼 𝓼𝓱𝓮'𝓭 𝓰𝓮𝓽 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼 𝓲𝓷 𝓽𝓸𝔀𝓷. 𝓘𝓽 𝓪𝓬𝓽𝓾𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓯𝓮𝓮𝓵 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓫𝓪𝓭.
𝓣𝓱𝓮 𝓼𝓮𝓷𝓼𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓸𝓸𝓵 𝓪𝓲𝓻 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓸𝓯 𝓱𝓮𝓻 𝓷𝓮𝓬𝓴 𝔀𝓪𝓼 𝓼𝓾𝓬𝓱 𝓪 𝔀𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻𝓯𝓾𝓵 𝓻𝓮𝓵𝓪𝔁𝓲𝓷𝓰 𝓯𝓮𝓮𝓵𝓲𝓷𝓰! 𝓜𝓪𝔂𝓫𝓮 𝓼𝓱𝓮 𝓼𝓱𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓴𝓮𝓮𝓹 𝓲𝓽 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓼, 𝓼𝓱𝓮 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓻𝓼𝓮𝓵𝓯.
"𝓐𝓵𝓵 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓵𝓸𝓷𝓰 𝓱𝓪𝓲𝓻 𝔀𝓪𝓼 𝓺𝓾𝓲𝓽𝓮 𝓪 𝓹𝓪𝓲𝓷 𝓽𝓸 𝓶𝓪𝓲𝓷𝓽𝓪𝓲𝓷 𝓸𝓷 𝓪 𝓭𝓪𝓲𝓵𝔂 𝓫𝓪𝓼𝓲𝓼 𝓪𝓷𝔂𝔀𝓪𝔂. 𝓘'𝓶 𝓼𝓾𝓻𝓹𝓻𝓲𝓼𝓮𝓭 𝓘 𝔀𝓪𝓼 𝓪𝓫𝓵𝓮 𝓽𝓸 𝓽𝓸𝓵𝓮𝓻𝓪𝓽𝓮 𝓼𝓾𝓬𝓱 𝓵𝓸𝓷𝓰 𝓱𝓪𝓲𝓻 𝓯𝓸𝓻 𝓶𝓸𝓼𝓽 𝓸𝓯 𝓶𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮!"
𝓢𝓱𝓮 𝓶𝓾𝓼𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓻𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓾𝓽 𝓵𝓸𝓾𝓭 𝓲𝓷 𝓪𝓶𝓾𝓼𝓮𝓶𝓮𝓷𝓽 𝓪𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓬𝓸𝓷𝓽𝓲𝓷𝓾𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓼𝓽𝓻𝓸𝓵𝓵 𝓽𝓱𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓽𝓸𝔀𝓷. 𝓢𝓾𝓻𝓮 𝓼𝓱𝓮 𝓰𝓸𝓽 𝓪 𝓯𝓮𝔀 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓮𝓼 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼 𝓲𝓷 𝓽𝓸𝔀𝓷 𝓯𝓸𝓻 𝓲𝓽, & 𝓲𝓽 𝓶𝓪𝓭𝓮 𝓱𝓮𝓻 𝓯𝓮𝓮𝓵 𝓼𝓸𝓻𝓽 𝓸𝓯 𝓼𝓱𝔂 & 𝓼𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽𝓵𝔂 𝓲𝓷𝓼𝓮𝓬𝓾𝓻𝓮, 𝓫𝓾𝓽 𝓼𝓱𝓮 𝓽𝓻𝓲𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓫𝓮𝓼𝓽 𝓽𝓸 𝓹𝓪𝔂 𝓽𝓱𝓮𝓶 𝓷𝓸 𝓶𝓲𝓷𝓭.
𝓢𝓱𝓮 𝓱𝓮𝓪𝓭𝓮𝓭 𝓸𝓿𝓮𝓻 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓪𝓵𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓽𝓾𝓭𝓲𝓸 𝓲𝓷 𝓽𝓸𝔀𝓷, & 𝓱𝓮𝓪𝓭𝓮𝓭 𝓲𝓷𝓼𝓲𝓭𝓮. 𝓐𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓽𝓮𝓻𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓪𝓲𝓷 𝓱𝓪𝓵𝓵, 𝓼𝓱𝓮 𝓹𝓪𝓼𝓼𝓮𝓭 𝓫𝔂 𝓪 𝓵𝓪𝓻𝓰𝓮 𝓪𝓾𝓭𝓲𝓽𝓸𝓻𝓲𝓾𝓶 𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓪 𝓫𝓪𝓵𝓵𝓮𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓽𝓪𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓹𝓵𝓪𝓬𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓵𝓪𝓻𝓰𝓮 𝓬𝓻𝓸𝔀𝓭.
𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓲𝓰𝓱𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻, & 𝔀𝓪𝔂 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 & 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓸𝓯𝓽𝓮𝓷 𝓮𝓷𝓳𝓸𝔂 𝔀𝓪𝓽𝓬𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓹𝓮𝓻𝓯𝓸𝓻𝓶 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓿𝓮𝓻𝔂 𝓼𝓪𝓶𝓮 𝓼𝓽𝓪𝓰𝓮. 𝓐𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓷𝓭𝓮𝓻𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓵𝓵, 𝓼𝓱𝓮 𝓪𝓭𝓶𝓲𝓻𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓮𝓬𝓸𝓻 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓾𝓭𝓲𝓸. 𝓔𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝔀𝓪𝓼 𝓼𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓼𝓸 𝓮𝓵𝓮𝓰𝓪𝓷𝓽 & 𝓻𝓮𝓯𝓲𝓷𝓮𝓭, 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓪𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓻𝓮𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻𝓮𝓭 𝓲𝓽 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓵𝓸𝓷𝓰 𝓪𝓰𝓸.
𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓸𝓸𝓷 𝓬𝓪𝓶𝓮 𝓾𝓹𝓸𝓷 𝓪 𝓭𝓸𝓸𝓻 𝓶𝓪𝓻𝓴𝓮𝓭 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓼𝓲𝓰𝓷 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓭 𝓡𝓪𝓿𝓮𝓷𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽. 𝓢𝓱𝓮 𝓽𝓻𝓲𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓸𝓸𝓻𝓴𝓷𝓸𝓫, 𝓫𝓾𝓽 𝓲𝓽 𝓼𝓮𝓮𝓶𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓵𝓸𝓬𝓴𝓮𝓭. 𝓢𝓱𝓮 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓻𝓮𝓬𝓪𝓵𝓵𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓴𝓮𝔂 𝔀𝓱𝓲𝓬𝓱 𝓱𝓮𝓻 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓱𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓿𝓮𝓷 𝓱𝓮𝓻. 𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓸 𝓽𝓻𝔂 𝓲𝓽, 𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓪 𝓰𝓾𝓪𝓻𝓭 𝓼𝓱𝓸𝓾𝓽𝓮𝓭 𝓪𝓽 𝓱𝓮𝓻.
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓑𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓐 𝓝𝓮𝔀 𝓢𝓸𝓾𝓵𝓶𝓪𝓽𝓮
Fanfiction𝓗𝓮𝓻𝓮'𝓼 𝓪 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓪 𝓰𝓲𝓻𝓵 𝓷𝓪𝓶𝓮𝓭 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓡𝓪𝓿𝓮𝓷𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽, & 𝓱𝓸𝔀 𝓼𝓱𝓮 𝓶𝓮𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓮𝓪𝓭 𝓭𝓮𝓶𝓸𝓷 𝓫𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓸𝓯 𝓟𝓱𝓪𝓷𝓽𝓸𝓶𝓱𝓲𝓿𝓮 𝓶𝓪𝓷𝓸𝓻 𝓢𝓮𝓫𝓪𝓼𝓽𝓲𝓪𝓷 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓪𝓮𝓵𝓲𝓼.