𝓣𝓱𝓮 𝓯𝓸𝓵𝓵𝓸𝔀𝓲𝓷𝓰 𝓭𝓪𝔂, 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓽 𝓲𝓷 𝓽𝓸𝔀𝓷, 𝓹𝓪𝔂𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓸𝓶𝓮 𝓹𝓮𝓸𝓹𝓵𝓮 𝓼𝓱𝓮 𝓴𝓷𝓮𝔀 𝔀𝓮𝓵𝓵, 𝓪 𝓿𝓲𝓼𝓲𝓽 𝓼𝓸 𝓼𝓱𝓮 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓭𝓻𝓸𝓹 𝓸𝓯𝓯 𝓼𝓸𝓶𝓮 𝓮𝔁𝓽𝓻𝓪 𝓵𝓮𝓯𝓽𝓸𝓿𝓮𝓻 𝓼𝓽𝓮𝔀 𝓯𝓸𝓻 𝓽𝓱𝓮𝓶.
𝓢𝓱𝓮 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓭𝓲𝓭 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓼𝓸𝓻𝓽 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓯𝓸𝓻 𝓽𝓱𝓸𝓼𝓮 𝓼𝓱𝓮 𝓴𝓷𝓮𝔀 𝔀𝓮𝓵𝓵 & 𝓸𝓷𝓬𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓴𝓮𝓭 𝓯𝓸𝓻. 𝓢𝓸𝓶𝓮 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮𝓶 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓴𝓲𝓷𝓭 𝓮𝓷𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓵𝓹 𝓱𝓮𝓻 𝓲𝓷 𝓪𝓷𝔂 𝔀𝓪𝔂 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭.
𝓔𝔁𝓪𝓶𝓹𝓵𝓮𝓼 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓫𝓮 𝓜𝓻𝓼. 𝓖𝓮𝓻𝓽𝓻𝓾𝓭𝓮 𝔀𝓱𝓸 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓸𝓯𝓯𝓮𝓻 𝓽𝓸 𝓰𝓲𝓿𝓮 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓼𝓸𝓶𝓮 𝓷𝓮𝔀 𝓬𝓵𝓸𝓽𝓱𝓮𝓼 𝔀𝓱𝓮𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓼𝓱𝓮 𝓷𝓮𝓮𝓭𝓮𝓭. 𝓤𝓼𝓾𝓪𝓵𝓵𝔂 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓵𝓸𝓸𝓴 𝓲𝓷 𝓱𝓮𝓻 𝓪𝓽𝓽𝓲𝓬 𝓯𝓸𝓻 𝓸𝓵𝓭 𝓭𝓻𝓮𝓼𝓼𝓮𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓷𝓸 𝓵𝓸𝓷𝓰𝓮𝓻 𝓱𝓪𝓭 𝓪𝓷𝔂 𝓾𝓼𝓮 𝓯𝓸𝓻. 𝓐𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓾𝓼𝓾𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓸𝓵𝓭 𝓭𝓻𝓮𝓼𝓼𝓮𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓶𝓪𝓷 𝓸𝓷𝓬𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓮 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝔂𝓸𝓾𝓷𝓰 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂.
𝓜𝓻. 𝓑𝓪𝔁𝓽𝓮𝓻 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓪𝓴𝓮𝓻, 𝔀𝓱𝓸 𝓽𝓪𝓾𝓰𝓱𝓽 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓱𝓸𝔀 𝓽𝓸 𝓫𝓪𝓴𝓮 𝓶𝓪𝓷𝔂 𝓴𝓲𝓷𝓭𝓼 𝓸𝓯 𝓽𝓪𝓼𝓽𝔂 𝓹𝓪𝓼𝓽𝓻𝓲𝓮𝓼, 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓽𝓪𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓸𝓷 𝓶𝓪𝓷𝔂 𝓴𝓲𝓷𝓭𝓼 𝓸𝓯 𝓳𝓸𝓫𝓼 𝓲𝓷 𝓽𝓸𝔀𝓷 𝓪𝓽 𝓪𝓷 𝓮𝓪𝓻𝓵𝔂 𝓪𝓰𝓮. 𝓗𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓲𝓶𝓮𝓼 𝓻𝓮𝔀𝓪𝓻𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓸𝓯𝓽𝓮𝓷 𝓲𝓯 𝓼𝓱𝓮 𝓭𝓲𝓭 𝔀𝓮𝓵𝓵 𝓪𝓽 𝔀𝓸𝓻𝓴, 𝓵𝓮𝓽𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓻 𝓽𝓪𝓴𝓮 𝓪𝓷𝔂 𝓹𝓪𝓼𝓽𝓻𝔂 𝓸𝓯 𝓱𝓮𝓻 𝓬𝓱𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓱𝓸𝓶𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓱𝓮𝓻𝓼𝓮𝓵𝓯.
𝓜𝓻. 𝓡𝓲𝓬𝓱𝓪𝓻𝓭𝓼𝓸𝓷 𝔀𝓱𝓸 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓸𝓯𝓽𝓮𝓷 𝓵𝓮𝓷𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓷𝓮𝔂 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓲𝓶𝓮𝓼, 𝔀𝓱𝓮𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓵𝓸𝔀 𝓸𝓷 𝓬𝓪𝓼𝓱 & 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓷𝓮𝓮𝓭𝓮𝓭 𝓲𝓽 𝓯𝓸𝓻 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓼𝓾𝓬𝓱 𝓪𝓼 𝓯𝓸𝓸𝓭. 𝓗𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓸𝓯𝓽𝓮𝓷 𝓵𝓮𝓷𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓼𝓸𝓶𝓮 𝓶𝓸𝓷𝓮𝔂 𝓽𝓸 𝓹𝓻𝓮𝓿𝓮𝓷𝓽 𝓱𝓮𝓻 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓫𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓮𝓶𝓹𝓽𝓮𝓭 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓻𝓮𝓼𝓸𝓻𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓼𝓽𝓮𝓪𝓵𝓲𝓷𝓰. 𝓐𝓷𝓭 𝓼𝓸 𝓼𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓭 𝓮𝓷𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓯𝓸𝓸𝓭 𝓽𝓸 𝓯𝓲𝓵𝓵 𝓱𝓮𝓻 𝓬𝓪𝓫𝓲𝓷𝓮𝓽𝓼 𝔀𝓲𝓽𝓱. 𝓗𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓪𝓵𝓼𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓷𝓮 𝔀𝓱𝓸 𝓱𝓪𝓭 𝓱𝓮𝓵𝓹𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓰𝓮𝓽 𝓱𝓮𝓻 𝓸𝔀𝓷 𝓹𝓵𝓪𝓬𝓮, 𝓼𝓸 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭𝓷'𝓽 𝓫𝓮 𝓸𝓾𝓽 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓻𝓮𝓮𝓽𝓼. 𝓗𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓸𝓯𝓽𝓮𝓷 𝓫𝓻𝓪𝓰 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓱𝓸𝔀 𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓭 𝓽𝓸𝓸 𝓶𝓾𝓬𝓱 𝓶𝓸𝓷𝓮𝔂, 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓱𝓮 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓽𝓸 𝓭𝓸 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓲𝓽 𝓪𝓵𝓵.
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓑𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓐 𝓝𝓮𝔀 𝓢𝓸𝓾𝓵𝓶𝓪𝓽𝓮
Fanfiction𝓗𝓮𝓻𝓮'𝓼 𝓪 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓪 𝓰𝓲𝓻𝓵 𝓷𝓪𝓶𝓮𝓭 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓡𝓪𝓿𝓮𝓷𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽, & 𝓱𝓸𝔀 𝓼𝓱𝓮 𝓶𝓮𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓮𝓪𝓭 𝓭𝓮𝓶𝓸𝓷 𝓫𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓸𝓯 𝓟𝓱𝓪𝓷𝓽𝓸𝓶𝓱𝓲𝓿𝓮 𝓶𝓪𝓷𝓸𝓻 𝓢𝓮𝓫𝓪𝓼𝓽𝓲𝓪𝓷 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓪𝓮𝓵𝓲𝓼.