𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝔀𝓪𝓼 𝓻𝓪𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓲𝓶𝓹𝓻𝓮𝓼𝓼𝓮𝓭 𝓫𝔂 𝓱𝓸𝔀 𝓵𝓪𝓻𝓰𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓾𝓲𝓵𝓭𝓲𝓷𝓰 𝔀𝓪𝓼, 𝔀𝓱𝓲𝓬𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓪𝓻𝓻𝓲𝓪𝓰𝓮 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓹𝓾𝓵𝓵𝓮𝓭 𝓾𝓹 𝓽𝓸. 𝓣𝓱𝓮 𝓬𝓪𝓻𝓻𝓲𝓪𝓰𝓮 𝓬𝓪𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝓪 𝓱𝓪𝓵𝓽, 𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓲𝓷 𝓯𝓻𝓸𝓷𝓽 𝓸𝓯 𝓪 𝓰𝓻𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓮𝓽 𝓸𝓯 𝓼𝓽𝓪𝓲𝓻𝓼 𝓸𝓾𝓽𝓼𝓲𝓭𝓮 𝓪 𝓵𝓪𝓻𝓰𝓮 𝓯𝓪𝓷𝓬𝔂 𝔀𝓱𝓲𝓽𝓮 𝓫𝓾𝓲𝓵𝓭𝓲𝓷𝓰.
𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓰𝓸𝓽 𝓸𝓾𝓽 𝓵𝓪𝓼𝓽, 𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓪𝓯𝓽𝓮𝓻 𝓱𝓮𝓻 𝓯𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭𝓼 𝓮𝔁𝓲𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓪𝓻𝓻𝓲𝓪𝓰𝓮. 𝓣𝓱𝓮𝔂 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓪𝓵𝓵 𝓹𝓻𝓮𝓽𝓽𝔂 𝓮𝔁𝓬𝓲𝓽𝓮𝓭 𝓯𝓸𝓻 𝓵𝓸𝓽𝓼 𝓸𝓯 𝓭𝓪𝓷𝓬𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓪𝓵𝓵.
𝓣𝓱𝓮𝔂 𝓶𝓾𝓻𝓶𝓾𝓻𝓮𝓭 𝓪𝓶𝓸𝓷𝓰𝓼𝓽 𝓮𝓪𝓬𝓱 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻, 𝓽𝓪𝓵𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓴𝓲𝓷𝓭𝓼 𝓸𝓯 𝓱𝓪𝓷𝓭𝓼𝓸𝓶𝓮 𝓰𝓮𝓷𝓽𝓵𝓮𝓶𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓹𝓸𝓼𝓼𝓲𝓫𝓵𝔂 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓶𝓮𝓮𝓽 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓽𝓸𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽. 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝔀𝓪𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓸𝓷𝓮 𝔀𝓱𝓸 𝓼𝓮𝓮𝓶𝓮𝓭 𝓾𝓷𝓲𝓷𝓽𝓮𝓻𝓮𝓼𝓽𝓮𝓭 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮𝓲𝓻 𝓽𝓸𝓹𝓲𝓬 𝓸𝓯 𝓶𝓮𝓷. 𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓲𝓷𝓼𝓽𝓮𝓪𝓭, 𝓭𝓲𝓼𝓽𝓻𝓪𝓬𝓽𝓮𝓭 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓪𝓼𝓽𝓸𝓾𝓷𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓪𝓰𝓷𝓲𝓯𝓲𝓬𝓮𝓷𝓽 𝓫𝓾𝓲𝓵𝓭𝓲𝓷𝓰 𝔀𝓱𝓲𝓬𝓱 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓸 𝓮𝓷𝓽𝓮𝓻.
𝓞𝓷𝓬𝓮 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓮𝓷𝓽𝓮𝓻𝓮𝓭, 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓷𝓸𝓽𝓲𝓬𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓲𝓷𝓼𝓲𝓭𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓪𝓼 𝓲𝓶𝓹𝓻𝓮𝓼𝓼𝓲𝓿𝓮 & 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂 𝓲𝓷𝓼𝓲𝓭𝓮, 𝓪𝓼 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓽𝓼𝓲𝓭𝓮.
𝓗𝓮𝓻 𝓯𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭𝓼 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓼𝓸 𝓮𝔁𝓬𝓲𝓽𝓮𝓭 & 𝓭𝓲𝓼𝓽𝓻𝓪𝓬𝓽𝓮𝓭 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮𝓲𝓻 𝓬𝓸𝓷𝓿𝓮𝓻𝓼𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷, 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓲𝔃𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓱𝓪𝓭 𝓵𝓮𝓯𝓽 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓫𝓮𝓱𝓲𝓷𝓭. 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓶𝓸𝓿𝓮𝓭 𝓪𝓽 𝓪 𝓼𝓵𝓸𝔀 𝓼𝓽𝓮𝓪𝓭𝔂 𝓹𝓪𝓬𝓮, 𝓽𝓪𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓻 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝓽𝓪𝓴𝓮 𝓲𝓷 𝓱𝓮𝓻 𝓼𝓾𝓻𝓻𝓸𝓾𝓷𝓭𝓲𝓷𝓰𝓼, & 𝓪𝓭𝓶𝓲𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓪𝓷𝓬𝔂 𝓫𝓮𝓪𝓾𝓽𝓲𝓯𝓾𝓵 𝓭𝓮𝓬𝓸𝓻. 𝓣𝓱𝓮 𝓹𝓵𝓪𝓬𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓼𝓸 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂, 𝓲𝓽 𝓶𝓪𝓭𝓮 𝓱𝓮𝓻 𝓯𝓮𝓮𝓵 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓪 𝓹𝓻𝓲𝓷𝓬𝓮𝓼𝓼, 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓫𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮.
𝓢𝓱𝓮 𝓵𝓲𝓯𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓴𝓲𝓻𝓽 𝓸𝓯 𝓱𝓮𝓻 𝓭𝓻𝓮𝓼𝓼 𝓱𝓲𝓰𝓱 𝓮𝓷𝓸𝓾𝓰𝓱, 𝓼𝓸 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭𝓷'𝓽 𝓽𝓻𝓲𝓹 𝓸𝓷 𝓲𝓽, 𝓪𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓫𝓮𝓰𝓪𝓷 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓪𝓭 𝓾𝓹 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓪𝓲𝓻𝓼. 𝓘𝓽 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓮𝓭 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓲𝓽 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓫𝓮 𝓪 𝓵𝓸𝓽 𝓽𝓸 𝓰𝓸 𝓾𝓹 𝓸𝓷. 𝓐𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓪𝓹𝓹𝓮𝓪𝓻𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓶𝓪𝓻𝓫𝓵𝓮. 𝓢𝓸 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓽𝓬𝓱𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓼𝓽𝓮𝓹, 𝓬𝓪𝓻𝓮𝓯𝓾𝓵 𝓷𝓸𝓽 𝓽𝓸 𝓼𝓵𝓲𝓹 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮𝓶.
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓑𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓐 𝓝𝓮𝔀 𝓢𝓸𝓾𝓵𝓶𝓪𝓽𝓮
Fanfiction𝓗𝓮𝓻𝓮'𝓼 𝓪 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓪 𝓰𝓲𝓻𝓵 𝓷𝓪𝓶𝓮𝓭 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓡𝓪𝓿𝓮𝓷𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽, & 𝓱𝓸𝔀 𝓼𝓱𝓮 𝓶𝓮𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓮𝓪𝓭 𝓭𝓮𝓶𝓸𝓷 𝓫𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓸𝓯 𝓟𝓱𝓪𝓷𝓽𝓸𝓶𝓱𝓲𝓿𝓮 𝓶𝓪𝓷𝓸𝓻 𝓢𝓮𝓫𝓪𝓼𝓽𝓲𝓪𝓷 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓪𝓮𝓵𝓲𝓼.